Geld & Recht alle pijlers

Vrekkentopic - Deel V

23-02-2012 10:09 3026 berichten

En het vrekken gaat door!

Voor meer tips over besparen:

Deel I

Deel II

Deel III

Deel IV

Vrekwaardig eten

Alle reacties Link kopieren
quote:Atelier_madame schreef op 01 maart 2012 @ 10:05:

Ik rij vanmiddag ff naar de tango, maar ben benieuwd of de korting geld op de huidige prijs van 1.80 of op de normale prijs bij de tango die altijd al lager is. Bij mijn tango scheelt het 13 cent namelijk, maar ik tank altijd al bij een pomp met 11 cent korting.is de benzine al 1.80
Ja, bizar he. Wij proberen de auto echt zo min mogelijk te gebruiken...
quote:zeester65 schreef op 29 februari 2012 @ 22:27:

[...]

de actie is tot vlg week woensdag

goeie vraag trouwens, waarom spaar ik ze zelf niet denk dat ik dat maar ga doen want de sauna waar we wel eens heen gaan staat er ook tussen ben nog lang geen echte vrek valt me op

sorry maar ik ga de code;s maar zelf sparen

Je kunt met de codes toch ook sparen voor weekendjes weg en hotelovernachtingen? Lijkt me voor iedereen interessant! Ik drink geen optimel, dus ik spaar heeeeel langzaam.

Benzine 1,80? Ik heb begin januari mijn auto weggedaan. toen betaalde ik rond de 1,60 voor een liter euro95. Vond ik al veel! Ik ben trouwens nog steeds blij met mijn keuze de auto weg te doen. Ik vind het fietsen prettig merk ik, past bij mij. Soms denk ik wel: jammer, kan nu niet zo maar even daar of daar heen, maar dat deed ik toch al sporadisch!
Die benzinekorting is van adviesprijs, gelukkig is de prijs in onze regio altijd al een stuk lager dus tango is hier zelfs vandaag niet de goedkoopste. Tip: met de gratis Athlon App kun je heel makkelijk de prijzen in een regio vergelijken. Tikt aan met de huidige prijd, Snel verdiend!
Ik kom me hier even voorstellen, ik schreef hier mee onder Pinks, maar ik was altijd Spijker en ik was een van de gedoog-forummers die een ban aan haar broek had

Dus, Pinks is terug naar Spijker, nu met een streepje in de nick anders kon ik m niet registreren
Zeg maar Spijker.
kreeg gister nieuwsbrief van yunomi met actie voor dove conditioner. Je kunt kiezen tussen gewone conditioner en spray. Je kunt ze beide aanklikken. Ze geven er een beperkt aantal van weg. Ik krijg in ieder geval de gewone conditioner.

hier ook balen iedere keer als ik bij het tankstation sta. Ik wil al niet meer horen wat het kost. Pasje doorhalen en op oke drukken. Laatste tijd veel lange afstanden gereden. Deel ook voor mijn werk (cursus in andere stad) dus vandaag km-declaratie daarvoor ingevuld. Gaat dan toch over een aardig bedrag.
He Spijker, welkom terug in je oude jasje.

Ik krijg nu inderdaad al een onderzoek binnen van Euroclix. Mag ik weten hoeveel tijd jullie er per week/maand mee bezig zijn en wat het qua geld opleverd?

Ik had nog een H*ema bon liggen van 15 euro en ik wist maar niet wat ik ervan moest kopen. Maar nu kreeg ik een email binnen met een leuke aanbieding: potjes met aarde en zaad voor zonnebloemen en aardbeien. Daarnaast wil ik een kruidentuintje en dan heb ik de bon goed besteed. Ik hou van kneuteren in de tuin:-)
Hahaha, nu zie ik de spijkers in je pinks avatar pas...

Welkom terug als Spijker!
@roosje: ik besteed niet heel veel tijd aan EC en MM. Ik klik wel op alle mailtjes en enquetes als ik daar zin/tijd voor heb. Ik koop weinig online, dus dan gaat het sparen niet zo snel. Bij MM in januari uitbetaling gehad en daarvoor in september (beide keren 12,50). Niet echt schokkend veel, maar gaat hier in virtueel spaarpotje voor een kindje dat er hopelijk gaat komen.
quote:Janna_ schreef op 01 maart 2012 @ 12:09:

Hahaha, nu zie ik de spijkers in je pinks avatar pas...

Welkom terug als Spijker!

Ik dacht dat die ava zóóó duidelijk was, maar dat was ie kennelijk helemaal niet

Als je de tijd berekent die je kwijt bent met de kliksites en wat het oplevert, kom je uit op een schijntje. Maar ik klik alleen even op momenten dat ik toch op het internet zit te nietsen. En dan denk ik: iets is meer dan niets.

Maar een bijbaantje vervangen kan het niet.
Zeg maar Spijker.
je kan nog wel naar de sauna met de optimelcodes, het is nu tot september.

Weet niet of er veranderingen van sauna's zijn
Bedankt Spijker en Mugske. Ik zie dat die onderzoeken tien minuten duren en ook nog eens over saaie onderwerpen. Ik ben bang dat het bij Yunomi blijft. Maandag ga ik mijn 500 nomi's wel redden en kan ik het shoonmaakpakket bestellen.
quote:Mugske schreef op 01 maart 2012 @ 12:07:

kreeg gister nieuwsbrief van yunomi met actie voor dove conditioner. Je kunt kiezen tussen gewone conditioner en spray. Je kunt ze beide aanklikken. Ze geven er een beperkt aantal van weg. Ik krijg in ieder geval de gewone conditioner.Kreeg je meteen te zien dat je m kreeg? Ik heb het ook geprobeerd en bij mij stond er 'we nemen contact met je op als je gewonnen hebt' of zoiets.
quote:vlek schreef op 01 maart 2012 @ 12:37:

je kan nog wel naar de sauna met de optimelcodes, het is nu tot september.

Weet niet of er veranderingen van sauna's zijn

Ja dat klopt wel maar je kunt de vouchers niet meer bestellen, dat kon tot 29 februari.

Van de site: Dit product was te bestellen t/m 29 februari 2012. Je kunt de bestelde vouchers nog inleveren t/m 31 augustus 2012.
aha oke, het onderste had ik niet gezien
@sunflowers: ik klikte eerst op de gewone en toen stond er sat hij word toegezonden. Ik klikte daarna ook nog op de spray. Daar moest ik een motivatie o.i.d. invullen en kreeg ik inderdaad ook te lezen dat ze contact opnemen als ik gewonnen heb.

gister meegedaan aan marktonderzoek. was voor mij de eerste keer. twee uur in een groepje zitten praten over frisdrank en sapjes. Was best grappig om te doen en voor een leuke vergoeding. Vandaar weer op de site gekeken en mij aangemeld voor een ander onderzoek en net gebeld dat ik daar ook aan mee mag doen. 25 euro voor onderzoek van een uur.
Mugske, aan welk marktonderzoek doe jij mee?
*
@blondie: het onderzoek waar ik aan mee ga doen gaat over stembiljetten. geen idee eigenlijk waarom dat nu is, want het duurt nog wel even voordat we weer gaan stemmen (als het kabinet niet valt tenminste). Ik begreep dat ze ook nog op zoek zijn naar een groot aantal mensen die 60+ zijn en/of blind/slechtziend. (ben ik allemaal niet, maar ik mag toch meedoen).
Mugske, ik bedoelde eigenlijk via welk buro?
Blondie: CGselecties, ze zijn te vinden op de site beloonjemening punt nl.

Gister dus voor het eerst aan een onderzoek meegedaan. Heb me daar aangemeld n.a.v. mensen hier op het forum die daar ook aan onderzoeken hebben meegedaan.
quote:roosje4 schreef op 01 maart 2012 @ 12:40:

Bedankt Spijker en Mugske. Ik zie dat die onderzoeken tien minuten duren en ook nog eens over saaie onderwerpen.

Maar bij mij duren ze geen 10 minuten hoor. Ik doe gewoon klikkerdeklik

Ga toch ook eens kijken op yunomie.
Zeg maar Spijker.
Pas je wel op dat je nu geen ban krijgt voor dubbelnicken
*breek ff in met een vraag*

Zijn er meer mensen die geen nomi's meer krijgen? Ik reageer me suf, plaats artikelen, recepten, ed. Maar mn saldo blijft steken op 455 Terwijl op de site staat dat je tot 1 april kunt sparen voor het kwartaal pakket...
Dat heb ik ook!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven