Geld & Recht alle pijlers

Vrekkentopic - Deel V

23-02-2012 10:09 3026 berichten

En het vrekken gaat door!

Voor meer tips over besparen:

Deel I

Deel II

Deel III

Deel IV

Vrekwaardig eten

Oh, en een voucher voor Robijn wasverzachter 2e gratis op Yunomi. In te wisselen bij de Plus.
Alle reacties Link kopieren
quote:_maris_ schreef op 01 maart 2012 @ 15:47:

*breek ff in met een vraag*

Zijn er meer mensen die geen nomi's meer krijgen? Ik reageer me suf, plaats artikelen, recepten, ed. Maar mn saldo blijft steken op 455 Terwijl op de site staat dat je tot 1 april kunt sparen voor het kwartaal pakket...

ik heb mijn pakket al besteld dit kwartaal, maar ik krijg nog steeds nomi's. Gister nog voor de dove conditioner actie.

Ben je misschien al over het maximale aantal nomi's van deze week heen? (bijv. maximaal 3x reageren per week), Soms worden de nomi's ook niet meteen toegevoegd is mij opgevallen.
quote:_maris_ schreef op 01 maart 2012 @ 15:55:

Oh, en een voucher voor Robijn wasverzachter 2e gratis op Yunomi. In te wisselen bij de Plus.Maris, waar vind ik die voucher?
Hier. (even stukje naar beneden scrollen)

Hmm. ik wacht het nog even af met mn nomi's. Het was vorige week ook al zo, toen dacht ik ook dat ik over mn max. van de week zat, maar deze week is het hetzelfde. Grmmppff.. ik heb bijna het pakket bij elkaar!
Aha, Spijker, ik snap hem:-)

Maris, ik heb het ook al twee weken bij Yunomi, maar volgens mij heeft het echt te maken met de max. van de week. Dat is volgens mij maar 45 nomi's of zoiets.
Weet iemand welke supermarkt momenteel goedkoper is, AH of Lidl? of is dat nog steeds product afhankelijk? Onze groente en fruit van de AH is momenteel bagger en de Lidl schijnt beter te zijn maar is verder weg.
quote:_maris_ schreef op 01 maart 2012 @ 15:47:

*breek ff in met een vraag*

Zijn er meer mensen die geen nomi's meer krijgen? Ik reageer me suf, plaats artikelen, recepten, ed. Maar mn saldo blijft steken op 455 Terwijl op de site staat dat je tot 1 april kunt sparen voor het kwartaal pakket...Hier geen last van gehad. Heb je ook al met de chat meegedaan. Je weet wel dat je pas weer nomi's krijgt nadat er 7 dagen zijn verstreken, dit houden ze tot op de minuut bij!
flashy: een goedkopere supermarkt die verder weg is kost wel benzine (tenzij je op de fiets gaat) dus dat is niet praktisch.

verder zit ik ook altijd de denken dat goedkopere supermarkten handiger zijn, maar als ik heel eerlijk ben ligt dat ook wel aan het uitgavenpatroon.

De aldi en de Lidl zijn idd. wel een stuk goedkoper, maar (dat merk ik ook aan mezelf) maar het nadeel daarvan is dat je wel wat makkelijker meer meeneemt. zoveel voordeliger is het dan ook weer niet.

dus nogmaals ik denk eigenlijk dat het voor ligt aan wat je koopt.
Hier trouwens vandaag de swiffer duster gehaald en gelijk mijn geld terug gevraagd. Ben benieuwd hoe snel het bij geschreven wordt.

Verder had dochter voor de 3e keer deze winter nieuwe schoenen nodig, blijkt dat de schoenen die dochter volgens advies van een goede schoenwinkel draagt, voor haar niet goed zijn! Ik weet nu waar ik voortaan op moet letten want dit overkomt me niet weer. Gelukkig wel schoenen in de uitverkoop gescoord en de vvv-bon van danonerole in kunnen leveren, dus ik was 30 euro kwijt.
Naar de lidl heen en terug kost ongeveer 1,70 aan bezine... valt mee dus, er zit daar ook een ah dus het zou kunnen.

Wat is dat voor swiffer actie?
Ik krijg ook geen nomi`s terwel het wel zou moeten.
Ik kreeg vandaag een cadeaucard van de free record shop van de nipo, toch weer mooi meegenomen.
quote:Flashy schreef op 01 maart 2012 @ 19:27:

Naar de lidl heen en terug kost ongeveer 1,70 aan bezine... valt mee dus, er zit daar ook een ah dus het zou kunnen.

Wat is dat voor swiffer actie?Je kunt een swifferduster gratis proberen. Wel erop letten dan je een actieverpakking koopt, hierop staat een code die je op de site invoert waarna je je geld terug krijgt.
quote:Ikbenanoniem schreef op 01 maart 2012 @ 09:27:

Watervrouw, ik lees net je berichtje en heb je gemaild.

Bij ons in het dorp waren de kaartjes al weg (heb eergisteren gevraagd).

Geen mailtje gezien. vergeet het cijfer niet: watervrouw2 atgmailpuntcom

Wat ik over heb is trouwens een Blokkerkaartje. (t/m 9 april, ook doordeweeks)
Flashy, ik ben het met je eens dat de groente van de AH bagger is. Wij rijden eens per week naar de Lidl en slaan voor 60 euro in. En dan hebben we echt alles.
quote:pinks schreef op 01 maart 2012 @ 08:53:

[...]

Ik had er naar gekeken, maar volgens mij was ik met sim only van ben net zo goedkoop uit, dus daarom ben ik niet overgestapt.

zal eens verder kijken dan

Prepaid is toch niet meer handig denk ik..
ik ben ziek thuis en heb man vandaag om boodschappen gestuurd, hij is dus echt geen vrek. Hij let totaal niet op aanbiedingen (terwijl ik die juist allemaal opgeschreven heeft). Ik heb hem teruggestuurd naar AH met een pak kipfilethaasjes van bijna 4 euro (voor 400 gram) om het om te ruilen voor een kilopak voor 5 euro. Voor de rest is het wel goed want hij neemt alleen mee wat op het lijstje staat, dus geen impulsaankopen, maar ik doe toch liever zelf boodschappen. er zijn altijd wel dingen die ik vergeet op te schrijven en die ik me dan in de winkel herinner om mee te nemen.

verder had ik wel iets moois. ik heb een Nespresso machine (citiz&Milk) waarvan de melkopschuimer de melk niet meer verwarmt. Even gebeld met Nespresso en het aankoopbewijs gemaild en ze sturen kosteloos een nieuwe melkopschuimer op. dat vind ik wel weer netjes, ik was al bang dat ik mijn hele apparaat moest terugbrengen en dan moet je maar weer zien wanneer je het terugkrijgt.
Idd netjes van die melkschuimer! wij hebben ook nespresso ( ik drink geen koffie)

Ik wil misschien de biologische kipfilet halen bij de ah, is nu ook in de aanbieding. De plofkip komt er hier niet meer in ivm de esbl bacterie.
quote:roosje4 schreef op 01 maart 2012 @ 20:21:

Flashy, ik ben het met je eens dat de groente van de AH bagger is. Wij rijden eens per week naar de Lidl en slaan voor 60 euro in. En dan hebben we echt alles.Ook vlees?
Via Try Now en facebook kun je een gratis flesje Dove shampoo aanvragen.

https://www.facebook.com/dove?sk=app_125751227452592
Bacteriën zitten helaas niet alleen op plofkippen, biokippen kunnen er zelfs meer last van hebben, maar bij goede verhitting is dat geen enkel probleem.

Ik haal af en toe een hele biologische kip bij de bioslager. Onder de 1600 gram is me nooit gelukt, terwijl een grote kip bij de AH 1200 gram weegt én volgespoten is met pekelwater.

Van zo'n beest van 1600 gram eten wij 5 dagen. Gewoon bereiden in de oven, en de volgende dagen een stuk afsnijden en opwarmen in de magnetron. Luier en gemakkelijker kan niet.

Ik betaal ongeveer 18 euro voor zo'n hele kip, als ik zie hoeveel we er van eten is het absoluut niet duur.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Oh ja, we zijn een gezin van drie personen en de kiloprijs bij de Groene Weg op het Boterdiep in Groningen is EUR 11,10 voor een hele kip.
Lidl heeft alleen biologisch gehakt, helaas. Maar de vleesvervangers (vooral de balletjes) van de Lidl smaken ook prima, en kosten EUR 1,69.
Ik probeer wat te bestellen bij de hennes, maar iedere keer geeft de site aan een technisch probleem te hebben.

Weet iemand daar iets van misschien?

En heeft er iemand toevallig een kortingscode?
quote:Flashy schreef op 01 maart 2012 @ 21:40:

Ik wil misschien de biologische kipfilet halen bij de ah, is nu ook in de aanbieding. De plofkip komt er hier niet meer in ivm de esbl bacterie.

De kip die nu in de aanbieding is bij de AH is geen biologische kip, maar scharrelkip (heb ik mij ook weleens in vergist).

Maar goed, evengoed een veel beter alternatief dan de 'gewone' kip natuurlijk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven