Forummer van de maand

20-02-2012 15:00 3276 berichten
Alle reacties Link kopieren
Van de tijd dat ik hier alleen meelas, weet ik dat er ooit een verkiezing is van "forummer van de maand".

Zou het niet aardig zijn om zoiets te herintroduceren? Het kan ook een variant zijn, zoals een soort sterrensysteem of ranking per poster. Of een team van een of twee of drie forum-aanvoerders. Of een poster van het jaar.

Los van hoe het precies wordt uitgewerkt (via zelfnominering, via nominering door anderen, door het aantal posts, etc.), zie ik de volgende voordelen:

1. Het geeft een incentive voor posters om goede, inhoudelijke bijdragen te plaatsen (in plaats van anderen af te zeiken of off-topic te gaan).

2. Nieuwe posters weten meteen wie een beetje de gerespecteerde/belangrijke posters zijn. Als een meisje bijvoorbeeld met een probleem zit en twee reacties krijgt (een van een viva-autoriteit en iemand met minder gezag), dan weet je beter hoe je die adviezen moet wegen/beoordelen dan wanneer je blijft zitten met een 1-1 gelijkspel.
quote:Hoefijzer schreef op 01 maart 2012 @ 21:25:

Zonder kandidaten kan dit topic gesloten worden.Zucht.... moet ik me dan echt zelf melden? Je moet hier ook alles zelf doen. *zucht steun kreun* 't Is niet eerlijk... o nee.
En: molly, die kijkt zo bedachtzaam, blijft altijd geduldig vragen stellen, is nooit onder de gordel. Was ik maar een beetje zo.

Dus, bij nader inzien: molly!

Enige minpunt: ze heeft wel veel bevestiging nodig.
Ik stem voor Martin hoor! En missy_acy ook want wij zijn van het MHRS.
Ik veel bevestiging nodig?! Vind je dat echt? Echt waar? Valt toch wel mee, of niet? Nee toch? Vind het wel meevallen, toch, hè, hè?
Nou Molly, ik vind het heel naar voor je, maar voorlopig staat het 2 : 1 voor Martin.
Chadidja, 33 seconden geleden

Nou Molly, ik vind het heel naar voor je, maar voorlopig staat het 2 : 1 voor Martin.

Telraam?
Nee hoor:

Stemmen voor molly: molly en moi (2).

Stemmen voor martin: de MHRS (2).

2 - 2 dus.
quote:molly74 schreef op 01 maart 2012 @ 21:47:

Ik veel bevestiging nodig?! Vind je dat echt? Echt waar? Valt toch wel mee, of niet? Nee toch? Vind het wel meevallen, toch, hè, hè?En ik? Ik dan? Als het bij jou meevalt, valt het bij mij ook mee, goed, oke, ja?
quote:lucretiatox schreef op 01 maart 2012 @ 21:50:

Nee hoor:

2 - 2 dus.

Hmm, je hebt bijna gelijk. ModeratorViva mist nog in het lijstje en Martin stemt dus op zichzelf.

Kan er iemand een tabel maken???? MAAAAAAARTINNNN!!!
quote:lucretiatox schreef op 01 maart 2012 @ 21:51:

[...]

En ik? Ik dan? Als het bij jou meevalt, valt het bij mij ook mee, goed, oke, ja?Ben je mal, valt ook reuze mee bij jou hoor!
quote:

lucretiatox schreef op 01 maart 2012 @ 21:50:

Nee hoor:

2 - 2 dus.

Dat klopt niet! Waar is nou telraam?
quote:cosy schreef op 01 maart 2012 @ 21:10:

[...]

Maar wel met een doctortitel! Gepromoveerd dus, iets met economie dacht ik.Geschiedenis volgens mij, Heb je geen echte intelligentie voor nodig trouwens, alleen een goed geheugen.
Heeft niemand mij trouwens gemist
quote:missverrektekoekwaus schreef op 02 maart 2012 @ 09:08:

Heeft niemand mij trouwens gemist

Was je weg dan?

Was je op vakantie?
Groentesoep en Missy ik had een ban. Stout geweest, want polletje geopend over een bepaalde forummer. En da mag nie.
Ik denk dat ik een titel verdien, ik was volgens mij de laatste forummer met een ban op 01-03-2012
quote:missverrektekoekwaus schreef op 02 maart 2012 @ 09:13:

Groentesoep en Missy ik had een ban. Stout geweest, want polletje geopend over een bepaalde forummer. En da mag nie.FOEI !!!
quote:groentsoep2 schreef op 02 maart 2012 @ 09:14:

[...]

FOEI !!!Ja, ondeugend ben ik he
Nou vooruit dan maar MVK, ik stem op jou.

Martin 2

Molly 2

MVK 1
Ik stem ook op missverrektekoekwaus.
You know how I know? Because I reeaally think so!
quote:groentsoep2 schreef op 02 maart 2012 @ 09:17:

Nou vooruit dan maar MVK, ik stem op jou.

Martin 2

Molly 2

MVK 1

Heel lief, maar ik denk dat ik maar oversla. Het is nou niet echt een titel waar ik op zit te wachten. Er hang sinds kort toch een bepaald luchtje aan.

Sorry
quote:mrsstanleywalker schreef op 02 maart 2012 @ 09:18:

Ik stem ook op missverrektekoekwaus.

Wat zeg ik nou
Een poepluchtje?
You know how I know? Because I reeaally think so!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven