zwanger worden in 2008??

28-01-2008 18:50 3878 berichten
Alle reacties Link kopieren
hallo!

ik heb al zo vaak meegelezen op het forum over zwanger worden en baby's, dat ik nu zelf besluit een topic te openen. dus, wie is er net als ik ook al met de pil gestopt en bezig om zwanger te worden?? ik ben zelf 3 maanden met de pil gestopt en tot op heen helaas nog niet zwanger. wie kletst er mee??

Goed nieuws.

Alles is goed. Mn longen zijn gezond. Ondanks dat mn rechterlong geirriteerd was en meer slijm aanwezig was hebben ze niets kunnen vinden. Geen infecties, geen afwijkingen geen gekke dingen.

Allemaal heel goed dus!!

Maar waarom dan de klachten? We proberen nu de theorie uit dat ik misschien last heb van maagzuur dat mn slokdarm inloopt en bij mn longen terecht komt. Waardoor irritaties en infecties ontstaan. Ik probeer een maand lang medicijnen en dan zien hoe het gaat. Ik heb de longarts wel zo ver gekregen dat ik mag stoppen met mn andere medicijnen, HOERA!!!

Verder nog een paar onderzoeken van de KNO. en dan stap ik de medische molen weer uit.

De apotheek heeft me verteld dat het 6 uur duurt voor mijn medicijnen uit mn bloed zijn.... oftwel, ik mag ook gelijk met de pil stoppen!

Ik heb net alle medicijnen incl. pil ritueel in de prullenbak gemikt!!!

yessss
xaartje, wat een super nieuws meid!! gefeliciteerd!!

Heerlijk gevoel zeker?? de pil en al je medicijnen weg enne foliumzuur ervoor terug, geweldig joh!!! Geniet ervan !!!

Heb een lekker weekie gehad, weer steeds meer aan het werk!! Vandaag cursus gehad op mijn oude werk locatie {samen met ukkie en nog een paar collega's}.. ik werd er met open armen ontvangen door collega's.. zo geweldig!! dan weet ik zeker dat ik een goeie indruk heb achter gelaten daar!! Was daar namelijk als vaste inval aan het werk...ik denk nog vaak aan ze terug!! zit nu ook op een erg leuke locatie.. alleen heb een vaste collega en tja die word een dagje ouder.. das niet altijd ff leuk!!

Nu lekker weekend...morgen aaf op visite en zaterdag avond met een groep vrienden karten.. nou ja ik ga mee voor de gezeligheid.. kan absoluut niet karten met zo'n rug!! enne moet weer ongesteld worden { of niet } ....

Ga zo ff douche en dan onder de wol.....
rustig hier.......niemadn iets van belang te melden?

ik ben nog steeds niet ongesteld en ook ziet zwanger volgens een test die ik afgelopen woensdag heb gedaan. (had maandag ongesteld moeten worden)

dus nu wachten we maar af wat er verder gaat gebeuren!
Ringelding, wat spannend ja!! succes!!

Ik ben gister avond ongesteld geworden en dat heb ik geweten ook!! wat een nacht zeg... heb vreselijke buik en rug pijn gehad.. was erg misselijk, dus de wc van dichtbij gezien.. nu gaat het weer redelijk, nog wel buikkrampen en voel me niet top!! dusse vandaag maar ff daggie rustig aan doen!! hoop toch niet dat het nu elke ongesteldheid zo gaat...had toen ik de pil slikte weinig last, alleen hoofdpijn! maar dit is echt niet grappig meer... zijn er meer meiden die daar last van hebben nu je de pil heb laten staan.... iemand nog tips wat ik der aan kan doen !!

Fijn weekend meiden!!
nou pffffft ubermuts die ik ben, moest niet afgelopen maandag ongesteld worden, maar komende. Had me gewoon een hele week verteld.......

tips tegen menstruatie pijn......nee, want heb ik nooit last van eigenlijk. Had idd wel toen ik de pil gebruikte steevast een week van te voren knallende koppijn waardoor ik eigenlijk die dag niet kon functioneren en is in eerste instantie ook de reden geweest om te stoppen met de pil, ben na de bevalling en borstvoedings periode ook niet weer aan begonnen. Enorme aversie gekregne tegne die rare hormonen bende in m'n lijf.

Misschien dat je eenpijnstiller kan gebruiken die speciaal voor vrouwen is bedoeld (finimal heeft er 1 geloof ik) en een hittepit op je buik kan ook wonderen verrichten! Lief zijn voor jezelf en je niet te druk maken om allerlei dagelijkse beslommerigen......

sterkte!
ringelding... een week verteld das ook weer wat!!! heb de hele nacht met een hittepit op mijn buik gelegen das inderdaad heerlijk!! kom nu net weer van de bank af..het gaat nu beter.. nog wel wat krampen .. marruh daar valt mee te leven...
Hoi,

Gisteren ongesteld geworden. Niks aan het handje, want ik wilde 1x ongesteld worden nadat ik met de pil gestopt ben (mini-ontpillen, zeg maar). Het viel me mee, voordat ik met de pil begon (vorige eeuw) had ik altijd veel last van mijn menstruatie, maar moet zeggen dat ik nu nergens last van heb. Voelde het wel heel duidelijk opkomen, maar verder vloei ik ook normaal en geen pijntjes. Dus nu kan het feest gaan beginnen. Heb even gekeken wat dan nu mijn vruchtbare dagen zijn, dus weer aan de sex. Had de afgelopen week niet zoveel zin, het lijkt er dus op dat ik echt zin krijg op het moment dat ik vruchtbaar ben (thanx Moeder Natuur)

@Xaartje: gefeliciteerd joh! Heb meteen de tabel aangepast, ook jij kan nu beginnen!

@koe26: zit je nu nog wel in de ziektewet, of ben je nu weer helemaal ok?
Cooper 30.. dus het feest kan beginne...geweldig!!! ik ben op therapie basis aan het werk.. ben met 2 wk als het goed is weer volledig aan het werk!!!

fijn weekend
cooper gaat ook "voor het eggie" !! knutselen met haar hubbie voor een beeb!!
pfff, ik ben zo allemachtig sjagrijnig van het ongesteld zijn, volgens mij had ik hier met pil minder last van...

vriendlief zou me haast stimuleren om weer aan de pil te gaan...

overigens niet erg dat we nog neit zwanger zijn, ben uitgenodigd voor een sollicitatiegesprek aanstaande dinsdag... jippie!
heeey gezellig er zijn meer zielen!

@Cooper, dat heb ik ook....heb normaal gesproken "tussen de bedrijven door" niet zo heel veel zin, moet het dan wel maken (als ik niet te moe ben) maar tegne de tijd dat ik op m'n vruchtbaarst ben ben ik niet te houden!

heb wel eens meegemaakt op vakantie (was toen nog niet met lief) dat zo'n beetje de stoom uit m'n oren vloog en de term "zaad vragende ogen" echt op mij van toepassing was....Het was gewoon zo erg die zin in sex.....dat het pijn deed (en dit was dan overdag dus je gaat je niet ff snel terug trekken om de ergste druk eraf te halen) s' avonds dan gelukkig wel en daarna was het ook klaar.......rare moeder natuur.
Hoihoi,

Jullie zijn wel allemaal tegelijk ongesteld lijkt het wel. In elk geval nu al 3 die ongesteld zijn. Is makkelijk bij te houden van elkaar dan wanneer jullie liever niet ongesteld gaan worden.

Xaartje, goed zeg en succes met het zwanger worden.

Weinig bijzonderheden verder. Rugklachten zijn te doen, heb een stagiaire of collega naast me staan en dus til ik niet en doen ik zo min mogelijk dingen die mijn rug verkeerd belasten. Is dus best nog te doen. Nog 7 weken en dan verlof, heerlijk.

Afgelopen dinsdag vk geweest en alles was goed. Heb last van hartkloppingen en duizelingen, maar bloeddruk was prima 120/75 en ijzer 8.1. Geen oorzaken voor duizelingen dus. Gewoon kwaaltjes die erbij horen. Sinds deze week ook s avonds weer misselijk en brandend maagzuur. Hoort er ook bij dus gaan we lekker mee verder. Tot nu toe 3,7 kilo aangekomen en dus dat is ook perfect(hoewel bij mijn eerste dat het eindresultaat was, dus in die zin nu al wel veel aangekomen, maar sinds juni vorig jaar 10 kilo afgevallen en na bevalling van eerste ook 9 kilo lichter dan voor de zwangerschap, dus in die zin is het niet zo erg)

Ga nog even tv kijken, fijn weekend dames

Groetjes Ukkie
Ringelding, dat heb ik nu ook hoor sinds ik met de pil gestopt ben en ik zit in mijn vruchbare periode.. danne heb ik ook vreselijk zin in sex.. moeder natuur zit raar in elkaar..

we zijn inderdaad allemaal wel een beetje tegelijk ongesteld. wel grappig!! heb gelukkig niet zoveel buikpijn meer.... gister aaf met een groep vrienden weggeweest eerst met zijn allen gekart (ikke niet dat gaat niet lukken met mijn rug..

en daarna nog tot 4u vannacht bij vrienden thuis gezeten borrelen.. super gezellig !!

verder heb ik weinig nieuws te melden!!

groetjes koe
Cooper houdt niet van knutselen en er moet ook nog geklust worden (plinten erop enzo) maar er wordt nu vooral gesext met Cooperman voor een koter inderdaad. Zo Yamuna, jij ook weer teug?

Ukkie: 3,7 kilo, das toch heel weinig??goed om te horen dat het bij vk oke was.

Prol: succes met je sollicitatie.

LolaM: wer bist do? laatste tijd weinig van je vernomen.
nou, tante Bentje heeft hier ook in alle hevigheid toegeslagen, de super tampons zijn niet aan te slepen......*zucht* alleen daarom zou ik al wel weer zwanger willen zijn, dan heb je igg 9 maanden geen last van bloeden enzo (en met een beetje mazzel tijdens de borstvoedingsperiode ook niet) maar helaas al dat bloed wat je niet kwijt bent geraakt, dan maakt de kraamperiode wer dubbel en dwars goed......hahahahaha!

verder alles oke hier, meisje zit lekker in de box te spelen, ik ben vrij, morgen m'n moederfiets (ja ben dus een echte moeder met bijbehorende fiets) voor een servicebeurt naar de fietsentoko......en ik ga 19 maart weer beginnen met een opfriscursus voor auto rijden! We hebben sinds zaterdag weer een auto en ik heb alwel eenrijbewijs (al 10 jaar!) maar heb al ruim 7 jaar niet meer gereden.....dus....een opfrissertje lijkt me wel handig.

verder weinig nieuws aan de horizon en alles gat lekker zijn gangetje (behalve het weer, zit alles mee)

ga m'n meisje in bad doen en daarna mezelf even onder de douche door laten huppelen.....
hmmmmm toch knap, binnen drie kwartier, meisje gewassen, aangekleed, in bed gestopt en de 1e wasmachine draait alweer......Nu ik zelf nog onder de douche.
Hahahha, volgens mij zijn we allemaal tegelijk ongesteld! hier nog een.

- Xaar deelt chocolade eitjes uit aan alle dames.
xaartje, lekker hoor de chocolde eitjes..........

mijn ongesteldheid is vrijdag avond begonnen.. en gister middag alweer over! erg kort dus.. beetje vreemd!!
heb je nog van die eitjes met die vulling, die zijn errug lekker.

Mijn ongesteldheid is ook over, gisteren al. Dus ook niet zo lang maar dat had ik vroeger ook al.

Nu ff mijn belasting invullen.
Hallo dames,

Ik heb even zitten lezen op jullie topic en het ziet er heel gezellig uit. Zou ik nog mee mogen schrijven?

Ik sta nog in de wacht, omdat manlief nog niet wil, maar wat niet is.....

Groetjes,

Mogalie
Hoi Mogalie,

Ik vind het best. Maar dan moet je wel nog even wat meer over jezelf vertellen, hoe oud ben je, heb je al kinderen, waarom wil manlief nog niet, wat is je pincode etc.
wil iemand mijn paaseieren , ik houd niet zo van sjokolade en ook niet zo van zoet ...

xaartje fijn dat je longen er goed uitzien !! een hele geruststelling !
ben dol op paaseieren, kam maar hier met die dingen. Met name de pure eitjes met advocaatvulling of met marsepein hmmmmmm (oke het moge duidelijk zijn, ik ben wel van de dure eieren)

@Yamuna, niet van chocolade houden tssssssk. een vriendin van ons, hield ook helemaal niet van chocolade, maar tijdens haar zwangerschap was de melkcocola niet aan te slepen! hahahaha, hormonen doen rare dingen met je. Ben je al begonnen met de hormonen dingen? (clomid is dat toch?)

@mogalie, eensch met Cooper....wie ben je, wie's je vader, wie's je moeder, favoriete soapserie enz enz......(welkom!)

vandaag zou m'n mama fiets voor de keuring, maar doe het toch maar niet vanwege de wind. Tis een fiets met en breed stuur (zo'n soort beachcruiser model) en dan met een zitje met windscherm voorop is vragen om, om te vallen (die schermpjes vangen nogal wat wind) is me al bijna een keer gebeurd met meisje voorop en dat is best eng.
Ik ben ook niet zo van t zoetig. Maar af en toe deze tijd vd maand een wit paaseitje of inderdaad die gevulde mmmmmmm.

@Mogalie, welkom.

Ben benieuwd naar je verhaal.

Mijn vriend zei vd week ineens dat we het nog aan het 'besluiten' waren of we het wilde... Ik schoot accuut in de stress. Wat, waarom, wat bedoel je, hoezo,...Ik kon mij toch duidelijk herinneren dat hij al een aantal keer had gezegd stop met de pil. Helemaal paniek dus.

Maar zoals mannen wel eens kunnen zijn, bedoelde hij het niet helemaal zo, was het even een vlaagje onzekerheid. Hij is er zeker van, en wil er ook nu mee beginnen. ladieladieda. drukte om niks dus.

Het komt ook een beetje voort uit het feit dat hij al een kindje heeft en bang is dat het dit keer weer niet goed gaat.

Maar je hebt nooit een garantie dat je relatie altijd goed gaat. Hij was 13 jaar met zijn ex... toen ze een kindje kregen en hij was nog geen jaar toen ze al een ander had.

Aan de andere kant is de keuze niet zo heel moeilijk. We hebben al een kindje in huis, dus we hoeven geen rock and roll life style op te geven, we gaan al naar artis, we lezen al elke dag jip en janneke. We zijn al een gezinnetje.

We moeten ook nog maar zien of en wanneer het lukt. Maar we zijn het in ieder geval eens.:-)
- Xaartje opent de doos met pure gevulde eitjes en praline eitjes en geeft Yamuna een lekker stukkie kaas (?)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven