gladde babyslofjes

07-02-2010 19:15 30 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn dochtertje van 13 maanden is flink aan het oefenen met lopen. Oftewel: ze loopt veel, terwijl ze zich vasthoud aan de salontafel of de bank.

Ze draagt zootjes, maar ze glijdt hier echt alle kanten op uit (we hebben parket vloer).

Antislip sokjes hebben hetzelfde effect. Dweilen met een andere vloerreiniger scheelt ook niets.

Ik weet eigenlijk geen andere oplossing dan misschien maar schoentjes (met zachte, flexibele zool) te kopen.

Maar men adviseert om pas schoentjes te kopen, wanneer kinderen echt los lopen. Dat doet ze dus nog niet. Heeft iemand een andere oplossing?
Kijk eens bij de Hema

Daar heb ik ze ook vandaan,zacht leer met anti slip ribbels

Voorbeeldje
Dubbel
Je kunt de slofjes inderdaad licht opschuren met schuurpapier, werkt altijd goed hoor. En als je andere slofjes zoekt kun je altijd bij ons terecht (baby-slofje.nl). Loopschoentjes kunnen op zich goed hoor als je kindje begint te lopen, wij verkopen ook loopschoentjes van Oxxy, die zijn 29.95 en van echt leer en super flexibel.

gr José
Blote voetjes, hebben ze de beste grip en ontwikkelen ze ook goed hun voetspieren en evenwicht, dat is ook de reden dat schoenen in het begin worden afgeraden. Te koud in een normaal verwarmd huis gebeurt niet zo snel, bovendien merk je dat al snel, nl koude voetjes
Ik ben fan van de slofjes van Melton. Er zitten nopjes onder voor de anti-slip. Verder kan je ze goed aansnoeren, zodat ze niet steeds uitgaan. Ook zijn ze niet duur.

Het is een Deens merk en voorheen liet ik mijn Deense schoonzus ze opsturen. Nu ken ik twee sites in Nederland waar je ze kan bestellen:

baby-slofjes.nl

blijblij.com

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven