hrc23vt defect?
zaterdag 3 maart 2012 om 20:56
quote:Enn schreef op 03 maart 2012 @ 20:52:
Euh.... In mijn ogen wel maar je weet nooit wie er nog langs komt met andere ideeën.
Daarom, ik stel de monteur nog maar even uit.
Maar het is wel een gammel beestje, verleden jaar is het expansievat vervangen, en bij de laatste keuring de afsluitdop en het hendeltje.
Euh.... In mijn ogen wel maar je weet nooit wie er nog langs komt met andere ideeën.
Daarom, ik stel de monteur nog maar even uit.
Maar het is wel een gammel beestje, verleden jaar is het expansievat vervangen, en bij de laatste keuring de afsluitdop en het hendeltje.
zaterdag 3 maart 2012 om 21:08
quote:panadol schreef op 03 maart 2012 @ 21:03:
Tik eens met je vinger of sleutel tegen het expansievat dat moet hol klinken,het kan best zijn dat deze weer de geest heeft gegeven.
bovenzijde tikken klinkt die niet hol dan moet je even een nieuwe erop draaien.
Klinkt hol (denk ik), ik heb ook nog aan het sleuteltje gedraaid die bovenop het vat zit en dat gaf een fonteintje.
Ik kan er niet zomaar een nieuwe opdraaien, heb geen expansievaten op voorraad, lol.
Tik eens met je vinger of sleutel tegen het expansievat dat moet hol klinken,het kan best zijn dat deze weer de geest heeft gegeven.
bovenzijde tikken klinkt die niet hol dan moet je even een nieuwe erop draaien.
Klinkt hol (denk ik), ik heb ook nog aan het sleuteltje gedraaid die bovenop het vat zit en dat gaf een fonteintje.
Ik kan er niet zomaar een nieuwe opdraaien, heb geen expansievaten op voorraad, lol.
zaterdag 3 maart 2012 om 21:25
quote:Vilma schreef op 03 maart 2012 @ 21:08:
[...]
Klinkt hol (denk ik), ik heb ook nog aan het sleuteltje gedraaid die bovenop het vat zit en dat gaf een fonteintje.
Ik kan er niet zomaar een nieuwe opdraaien, heb geen expansievaten op voorraad, lol.Nee,dat snap ik maar het is wel zelf te vervangen.Mits dat dat het probleem is.
[...]
Klinkt hol (denk ik), ik heb ook nog aan het sleuteltje gedraaid die bovenop het vat zit en dat gaf een fonteintje.
Ik kan er niet zomaar een nieuwe opdraaien, heb geen expansievaten op voorraad, lol.Nee,dat snap ik maar het is wel zelf te vervangen.Mits dat dat het probleem is.
zaterdag 3 maart 2012 om 21:31
zaterdag 3 maart 2012 om 21:34
Ik ben even de hamdleiding aan het doornemen.
http://www.nefit.nl/SiteC ... InstalEcomLineEconomy.pdf
Dat is die van jou toch?
http://www.nefit.nl/SiteC ... InstalEcomLineEconomy.pdf
Dat is die van jou toch?
“Don’t look back – you’re not going that way.”
zaterdag 3 maart 2012 om 21:38
zaterdag 3 maart 2012 om 21:57
De display geeft geen storing aan maar stond rustig op 0.
Het klokje bij de display staat op 20.
Zo juist heb ik de thermostaat op 25 gezet en toen gaf de display een streepje aan wat betekent dat 'ie in werking is. Voor zover klopt het.
*ondertussen een x aantal minuten later*
Verwarming voelt lauw, niet heet en de ketel is nog steeds in uitvoering.
Ik lees in de bijsluiter iets over een ModuLine kamerthermostaat die werkt met een soort van "gaspedaal"
Zou die soms kapot kunnen zijn?
Het klokje bij de display staat op 20.
Zo juist heb ik de thermostaat op 25 gezet en toen gaf de display een streepje aan wat betekent dat 'ie in werking is. Voor zover klopt het.
*ondertussen een x aantal minuten later*
Verwarming voelt lauw, niet heet en de ketel is nog steeds in uitvoering.
Ik lees in de bijsluiter iets over een ModuLine kamerthermostaat die werkt met een soort van "gaspedaal"
Zou die soms kapot kunnen zijn?