Waar werd jij vandaag vrolijk van?

04-03-2012 18:44 62 berichten
Alle reacties Link kopieren
Veel mensen zijn erg goed in negatief denken. Hier een topic om iets leuks te noemen wat je vandaag hebt gedaan. Maakt niet uit hoe groot of hoe klein. Ook al heb je een k*t dag gehad vandaag... Bedenk toch een klein dingetje wat jou vandaag vrolijk maakte:)

Ik heb vandaag samen met mijn vriend "dance dance revolution (DDR) gespeeld op de Wii en wij hebben echt enorm gelachen.
Ook al voel ik me ontzettend belabberd, ik kan zo genieten als mijn zoontje in zijn eentje zit te spelen! Hij kan echt uren helemaal in zijn spel zitten :D
Omdat de plantjes weer vrolijk op het balkon staan, het geeft weer echt voorjaar gevoel.
Ik word op dit moment vrolijk van de rust, lekker met een wijntje op de bank na een lange dag werken, vooral de fluitende vogels geweldig!! Zulke dingen kan ik van genieten!
Van een heerlijk 4-gangen diner, klaargemaakt door m'n man.
Lange wandeling gemaakt met de hond, ramen open en dathet weer langer licht is s'avonds. Ook zo lekker! Kom maar voorjaar!
Bij de kinderboerderij geweest. Heerlijk En vooral toen mijn zoontje, absoluut geen schootzitter, op schoot kwam zitten . Het was in ieder geval tot einde van de middag heerlijk weer, daar werd ik sowieso al blij van. Eindelijk weer naar buiten!
Ik hoop van de verse lasagne die ik over 10 minuten uit de oven haal.
Helaas nergens van, ben nogal sjacho.
Van mijn lieve moeder die omdat ik me niet zo goed voel me al de hele dag bakjes fruit, thee en knuffels brengt. En van mijn hond, die precies doorheeft wanneer het tijd is om zijn kop in mijn schoot te leggen en mij lief aan te kijken.
Van het zwemmen van mijn hondje voor het eerst na haar operatie

Van mijn konijnen toen ik bij ze koffie dronk in de tuin

Van mijn opgeruimde huis na 2 weken klussen door mijn zonen.

Van mijn volle koelkasten.........heerlijk!

Van mijn vrije weekend na een hele hele hectische week.

Van mijn schoondochter die na 2 weken weer hier sliep na een operatie.

Van het naar de markt gaan...........met 15 graden en een zonnetje gister
@beetjegek was ik vanochtend ook even, maar probeer toch eens een klein dingetje te bedenken misschien doet dat je iets beter voelen...
Van een opgeruimd huis, mijn kinderen die lekker aan het zingen en dansen waren (de jongste doet dat de hele dag) en van een gezellige ochtend bij een vriendin.
Van die prachtige stem van Glennis Grace, die een lied van Whitney zong.
Vanmiddag op kraamvisite geweest bij m'n nichtje die pas bevallen is van haar eerste kindje. Wat een lekker ventje!
Door een oude cd van Acda en de Munnik te draaien, lampjes aan en lekker meezingen. Ondertussen de kamer een beetje opgeruimd.
Van het zonnetjes en het geluid van de vogeltjes
De grote glimlach van mijn dochter, die zo klein als ze is, zo dapper is in het ziekenhuis
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
Van mijn lieve man en dochtertje EN van het nieuws dat 1 van mijn beste veiendinnetjes zwanger is!
Vriendinnetje dus... Tikte te snel :-s
Mijn kersverse Johnny Loco fiets!

Nooit gedacht dat ik fietsen nog eens leuk zo gaan vinden!

En ik werd vrolijk van mijn hond die vanmorgen bedacht, hey het ijs is weg, ik kan best even zwemmen in de sloot.

En ik werd vanmiddag bij dat EINDELIJK na 4 dagen mijn oor open klapte, ik kan weer horen!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Van dat ik vanavond lekker niet hoef te koken en uitgebreid met vriend bij mn paps ga eten.

Van mijn hond die werd aangevallen door een andere hond en hij heel lief naar mij toe kwam zonder iets terug te doen.

Van de gedachte dat ik een extra lang weekend heb dus morgen ook kan uitslapen.
Het zien van ballet in Black Swan en de herinneringen aan mijn 14 jaar in de wereld van het ballet.

En dat ik een aantal goede/leuke/mooie/grappige nog te lezen boeken op mijn ereader heb staan
Ik werd ontzettend vrolijk van het weer! Zon, en een (toevallig is er ook ook over geblogd) buitenspeelkriebel in mijn buik, die ik altijd krijg zodra de eerste tekenen van lente zich aandienen. En in plaats van dat ik me op mijn mini-trampoline sleepte, om daar een uur te gaan 'joggen', had ik er gewoon zin in. Dus waar ik ook vrolijk van werd is het joggen én van het goede gevoel dat ik na mijn uurtje thuissporten had.
Van mij zoontje, die schaterlachend door de speeltuin aan het rennen was

En van mijn haar, dat eindelijk goed zit na een bezoekje aan de kapper afgelopen vrijdag.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven