Waar werd jij vandaag vrolijk van?

04-03-2012 18:44 62 berichten
Alle reacties Link kopieren
Veel mensen zijn erg goed in negatief denken. Hier een topic om iets leuks te noemen wat je vandaag hebt gedaan. Maakt niet uit hoe groot of hoe klein. Ook al heb je een k*t dag gehad vandaag... Bedenk toch een klein dingetje wat jou vandaag vrolijk maakte:)

Ik heb vandaag samen met mijn vriend "dance dance revolution (DDR) gespeeld op de Wii en wij hebben echt enorm gelachen.
quote:mali30 schreef op 04 maart 2012 @ 19:00:

De grote glimlach van mijn dochter, die zo klein als ze is, zo dapper is in het ziekenhuis

Mali .

On-topic, ik werd vandaag vrolijk van het zonnetje.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Van de wiebelende oren van mijn hondjes die als blije lammetjes aan het rennen waren en met een ander hondje speelden. Zó schattig!

Eigenlijk dus hetzelfde als Noodles.
dat onze club toch nog ruim gewonnen heeft
Ik heb net verstoppertje gespeeld met mijn zoontje (3) en man. Zelfs al begreep mijn zoontje het spel nog niet helemaal (Zei ik: "naam" waar zit je? / zei hij: onder de tafel!) , het was ontzettend leuk. Ik had zelfs weer zo'n kinderlijke kriebel in mijn buik als ze mij zochten. Heerlijk!
Dat wij sinds kort een tv in de slaapkamer hebben en dat ik vanuit bed vanmiddag tv kon kijken toen ik wakker werd na mijn nachtdienst.
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
als verrassing, omdat ik donderdag van een reis terug kwam, heeft mijn vriend donderdagochtend overal paaseitjes verstopt, zonder daar iets over te vertellen. Ik kom ze vandaag echt overal tegen..
Van mijn werk, ik ga er op vooruit
Dat Fc Twente , Psv heeft ingemaakt in eigen huis, en flink ook, ja daar werd ik heeeeeel erg happy van vandaag:)
"The time is always right to do what's right." -Martin Luther King
van de nieuwe bank die ik vandaag heb gekocht! WOEHOE!
Van het liedje 'Some days' van Room Eleven, van de lekkere frisse lucht in de studeerkamer, van tomatensoep met ballen, en van de blommekes in de tuin Ondanks het vele studeren was het een vrolijke dag voor mij!
De lasagne was goed gelukt!

En vriend belde net dat 'ie toch nog hierheen komt straks, samen slapen is toch fijner...
Vandaag gezellig visite gehad ,veel gelachen en plannen gemaakt voor een aankomend feestje. Knabbeltje erbij.En weg was de middag
van mijn vriend, die opeens in de kamer stond om even hallo te zeggen. we zouden elkaar vandaag helemaal niet zien, maar hij kwam op de terugweg even langs.

en van mijn spruitjesstamppot, heerlijk!
Van mijn prachtige dochter.
Ik had wel een paar geluksmomentjes, maar mijn echte geluksmoment komt vanavond als we op onze nieuwe hoekbank (sinds woensdag hebben we hem!!!!) lekker lui Homeland gaan kijken! Echt genieten!
Van het kleine meisje dat vandaag weer aan het schoppen was in mijn buik...
Leuk topic!

Van een hele gezellige zondagmiddagborrel met vrienden!
Van het verzenden vd belastingaangifte. Invullen was ruk maar als je dan klaar bent is het wel erg lekker!!
Van de vrolijke schilderijen van Erik Zwezerijnen.

http://www.erikzwezerijnen.nl/galerie_2/

[img]http://www.aaartnl.nl/images/kunstwerke ... kijken.jpg[/img]
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Van het feit dat ik vanochtend veel te laat weg ging maar toch precies op tijd op mijn werk was

Van het compliment dat ik kreeg over hoe ik mijn werk doe (ik werk er net een paar weken)

Van mijn nieuwe aquarelverf- en potloden

Van het idee dat ik morgen een soort-van-net-niet-helemaal-date heb!
Vanmiddag gegolfd met mijn vriend. Ik doe het voor de tweede keer, ook nooit les gehad. Ik vond het gezellig om iets met hem alleen te doen, de kinderen waren bij papa.

Het weer was prima, hier alleen geen zon.

Ik werd voornamelijk vrolijk van het feit dat ik af en toe een bal raak sloeg!!
Van mijn 2jarige zoon die met buurjongetje rondjes ging dansen in de kamer, terwijl opa liedjes speelde op de piano :-)
Van ons neefje, dat vandaag is geboren.

Had nog nooit een geboorte van zo dichtbij (familie) meegemaakt.

We zijn de hele dag bij mijn zwager & schoonzus geweest.

Echt geweldig.
Van alle potjes met zaadjes voor courgette en artisjok enzo die nu in mijn kasje staan.

En van mn opgeruimde keuken (4 x een puinzooi van gemaakt dit weekend en 4x opgeruimd) :-D
Wakker worden tussen al mijn mannen: links mijn zoon, rechts mijn man en tussen ons in de kat. Met heel veel zand..

En 's morgens dansen in de woonkamer op Michael Jackson, You gotta be a star in something, met MacMini. En daarna samen tekenen en plannen maken voor de tuin waar hij zich heel erg mee wil bemoeien. Met goede lekkere koffie.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven