Waar werd jij vandaag vrolijk van?
zondag 4 maart 2012 om 18:44
Veel mensen zijn erg goed in negatief denken. Hier een topic om iets leuks te noemen wat je vandaag hebt gedaan. Maakt niet uit hoe groot of hoe klein. Ook al heb je een k*t dag gehad vandaag... Bedenk toch een klein dingetje wat jou vandaag vrolijk maakte:)
Ik heb vandaag samen met mijn vriend "dance dance revolution (DDR) gespeeld op de Wii en wij hebben echt enorm gelachen.
Ik heb vandaag samen met mijn vriend "dance dance revolution (DDR) gespeeld op de Wii en wij hebben echt enorm gelachen.
zondag 4 maart 2012 om 18:56
Van het zwemmen van mijn hondje voor het eerst na haar operatie
Van mijn konijnen toen ik bij ze koffie dronk in de tuin
Van mijn opgeruimde huis na 2 weken klussen door mijn zonen.
Van mijn volle koelkasten.........heerlijk!
Van mijn vrije weekend na een hele hele hectische week.
Van mijn schoondochter die na 2 weken weer hier sliep na een operatie.
Van het naar de markt gaan...........met 15 graden en een zonnetje gister
Van mijn konijnen toen ik bij ze koffie dronk in de tuin
Van mijn opgeruimde huis na 2 weken klussen door mijn zonen.
Van mijn volle koelkasten.........heerlijk!
Van mijn vrije weekend na een hele hele hectische week.
Van mijn schoondochter die na 2 weken weer hier sliep na een operatie.
Van het naar de markt gaan...........met 15 graden en een zonnetje gister
zondag 4 maart 2012 om 19:03
Mijn kersverse Johnny Loco fiets!
Nooit gedacht dat ik fietsen nog eens leuk zo gaan vinden!
En ik werd vrolijk van mijn hond die vanmorgen bedacht, hey het ijs is weg, ik kan best even zwemmen in de sloot.
En ik werd vanmiddag bij dat EINDELIJK na 4 dagen mijn oor open klapte, ik kan weer horen!
Nooit gedacht dat ik fietsen nog eens leuk zo gaan vinden!
En ik werd vrolijk van mijn hond die vanmorgen bedacht, hey het ijs is weg, ik kan best even zwemmen in de sloot.
En ik werd vanmiddag bij dat EINDELIJK na 4 dagen mijn oor open klapte, ik kan weer horen!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
zondag 4 maart 2012 om 19:05
zondag 4 maart 2012 om 19:08
Ik werd ontzettend vrolijk van het weer! Zon, en een (toevallig is er ook ook over geblogd) buitenspeelkriebel in mijn buik, die ik altijd krijg zodra de eerste tekenen van lente zich aandienen. En in plaats van dat ik me op mijn mini-trampoline sleepte, om daar een uur te gaan 'joggen', had ik er gewoon zin in. Dus waar ik ook vrolijk van werd is het joggen én van het goede gevoel dat ik na mijn uurtje thuissporten had.