Waar werd jij vandaag vrolijk van?

04-03-2012 18:44 62 berichten
Alle reacties Link kopieren
Veel mensen zijn erg goed in negatief denken. Hier een topic om iets leuks te noemen wat je vandaag hebt gedaan. Maakt niet uit hoe groot of hoe klein. Ook al heb je een k*t dag gehad vandaag... Bedenk toch een klein dingetje wat jou vandaag vrolijk maakte:)

Ik heb vandaag samen met mijn vriend "dance dance revolution (DDR) gespeeld op de Wii en wij hebben echt enorm gelachen.
En toen mijn ouders langskwamen het gesprek tussen mijn vader en mijn zoon: "Opa, kan jij mij helpen een pistool te maken, met een laserstraal door het eerste hoepeltje dat dan steeds groter en groter wordt en dan maakt het mensen jonger. Want dan blijven jullie langer leven. En dan word ik rijk want dat wil iedereen."
Van mijn jarige job van 9 jaar!
Wij wonen in de stad en hebben 2 katten: echte binnenkatten die af en toe even buiten op ons dakterras komen. Ze kunnen via een buitentrap omlaag maar dan kunnen wij hen niet meer pakken, we kunnen er dan niet meer bij. Dat betekent dus: goed opletten zodat ze de trap niet afgaan. Meestal gaat dat goed, ze luisteren ook goed als we ze roepen.

Vandaag ging het even niet goed... We waren buiten wat aan het schoonmaken en ineens hoorden we van de onderburen dat één van onze katten beneden bij hen was. Steeds als iemand haar wilde pakken rende ze weer een stukje verder: over een ander muurtje, onder een andere schutting. Gelukkig veel mensen buiten en met hulp van heel wat mensen achter elkaar die de kat steeds weer riepen, een stukje terug lieten lopen, uiteindelijk met vereende krachten onze kat weer in de armen kunnen sluiten! Vond het zo lief dat iedereen zo betrokken was, echt de één na de ander hielp even mee door voor een schutting te gaan staan, door haar te roepen of door met brokjes te rammelen Heb ze ook hartelijk bedankt.

(Enorm kattenrijke buurt trouwens, veel kattenliefhebbers dus iedereen vond haar schattig en was heel behulpzaam!)
quote:Kuzu schreef op 04 maart 2012 @ 21:38:

Van ons neefje, dat vandaag is geboren.

Had nog nooit een geboorte van zo dichtbij (familie) meegemaakt.

We zijn de hele dag bij mijn zwager & schoonzus geweest.

Echt geweldig.Kuzu, gefeliciteerd!
De 3 punten die we binnen hebben gesleept met onze voetbalwedstrijd en mn date vanavond
Dat is volgens mij niet het juiste poppetje hahaha
Van het feit dan ik vanmiddag helemaal zelf mijn fietsband hebt geplakt :-D O, wat een zelfstandige vrouw ben ik!

En van de extra pure m&m's die ik nu op debank zit te eten, heerlijk!
Van mijn dochter die sinds twee dagen Echt Loopt. En van het lezen van een boek, lekker languit op de bank.
Van een smsje van mijn ex, die hopelijk mijn vriend weer wordt
Van het zonnetje!!!! Wat heerlijk, de lente komt eraan. Gisteren stond ik nog te blauwbekken op het schoolplein, maar vandaag zalig!
De kinderen die als protestactie een flash-mob deden in het dorp.
Dat ik vandaag werd gebeld dat ik op gesprek mag komen voor een ontzettend leuke functie, waar ik eergisteren mijn sollicitatiebrief voor gemaild had.
Today is a good day

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven