Waar werd jij vandaag vrolijk van?
zondag 4 maart 2012 om 18:44
Veel mensen zijn erg goed in negatief denken. Hier een topic om iets leuks te noemen wat je vandaag hebt gedaan. Maakt niet uit hoe groot of hoe klein. Ook al heb je een k*t dag gehad vandaag... Bedenk toch een klein dingetje wat jou vandaag vrolijk maakte:)
Ik heb vandaag samen met mijn vriend "dance dance revolution (DDR) gespeeld op de Wii en wij hebben echt enorm gelachen.
Ik heb vandaag samen met mijn vriend "dance dance revolution (DDR) gespeeld op de Wii en wij hebben echt enorm gelachen.
zondag 4 maart 2012 om 23:00
En toen mijn ouders langskwamen het gesprek tussen mijn vader en mijn zoon: "Opa, kan jij mij helpen een pistool te maken, met een laserstraal door het eerste hoepeltje dat dan steeds groter en groter wordt en dan maakt het mensen jonger. Want dan blijven jullie langer leven. En dan word ik rijk want dat wil iedereen."
zondag 4 maart 2012 om 23:03
Wij wonen in de stad en hebben 2 katten: echte binnenkatten die af en toe even buiten op ons dakterras komen. Ze kunnen via een buitentrap omlaag maar dan kunnen wij hen niet meer pakken, we kunnen er dan niet meer bij. Dat betekent dus: goed opletten zodat ze de trap niet afgaan. Meestal gaat dat goed, ze luisteren ook goed als we ze roepen.
Vandaag ging het even niet goed... We waren buiten wat aan het schoonmaken en ineens hoorden we van de onderburen dat één van onze katten beneden bij hen was. Steeds als iemand haar wilde pakken rende ze weer een stukje verder: over een ander muurtje, onder een andere schutting. Gelukkig veel mensen buiten en met hulp van heel wat mensen achter elkaar die de kat steeds weer riepen, een stukje terug lieten lopen, uiteindelijk met vereende krachten onze kat weer in de armen kunnen sluiten! Vond het zo lief dat iedereen zo betrokken was, echt de één na de ander hielp even mee door voor een schutting te gaan staan, door haar te roepen of door met brokjes te rammelen Heb ze ook hartelijk bedankt.
(Enorm kattenrijke buurt trouwens, veel kattenliefhebbers dus iedereen vond haar schattig en was heel behulpzaam!)
Vandaag ging het even niet goed... We waren buiten wat aan het schoonmaken en ineens hoorden we van de onderburen dat één van onze katten beneden bij hen was. Steeds als iemand haar wilde pakken rende ze weer een stukje verder: over een ander muurtje, onder een andere schutting. Gelukkig veel mensen buiten en met hulp van heel wat mensen achter elkaar die de kat steeds weer riepen, een stukje terug lieten lopen, uiteindelijk met vereende krachten onze kat weer in de armen kunnen sluiten! Vond het zo lief dat iedereen zo betrokken was, echt de één na de ander hielp even mee door voor een schutting te gaan staan, door haar te roepen of door met brokjes te rammelen Heb ze ook hartelijk bedankt.
(Enorm kattenrijke buurt trouwens, veel kattenliefhebbers dus iedereen vond haar schattig en was heel behulpzaam!)