The Ultimate Dance Battle
zondag 4 maart 2012 om 17:29
zondag 4 maart 2012 om 21:05
zondag 4 maart 2012 om 21:07
quote:newimprovedkitty schreef op 04 maart 2012 @ 21:05:
[...]
dan ga je toch een andere stijl doen? jazz ofzo geen reden om meteen te stoppen met je dansopleidingZe zal wel op een klassieke opleiding hebben gezeten? Dan word je er aan het eind van het jaar gewoon afgegooid, daar heb je zelf niets over te zeggen volgens mij.
[...]
dan ga je toch een andere stijl doen? jazz ofzo geen reden om meteen te stoppen met je dansopleidingZe zal wel op een klassieke opleiding hebben gezeten? Dan word je er aan het eind van het jaar gewoon afgegooid, daar heb je zelf niets over te zeggen volgens mij.
zondag 4 maart 2012 om 21:08
quote:S0LEIL schreef op zondag 04 maart 2012 21:06 Dat krijg je met die gaten in je oren. Dat verstoort een hoop banen in je lichaam.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
zondag 4 maart 2012 om 21:09
quote:Summerdance schreef op 04 maart 2012 @ 21:07:
[...]
Dat denk ik ook!
Acupunctuur die verkeerd uitpakt
Precies!
Maar hij had echt geen migraine hoor! Dan piep je wel anders, laat staan dat je danst.
Het is gewoon een grote aanstellerT, heeft zichzelf proberen in te dekken denk ik.
En Dan trapt erin
[...]
Dat denk ik ook!
Acupunctuur die verkeerd uitpakt
Precies!
Maar hij had echt geen migraine hoor! Dan piep je wel anders, laat staan dat je danst.
Het is gewoon een grote aanstellerT, heeft zichzelf proberen in te dekken denk ik.
En Dan trapt erin
zondag 4 maart 2012 om 21:10
quote:Liezze schreef op 04 maart 2012 @ 21:08:
Gil kan wel dansen.
Je gaat trouwens wel echt kapot als je dat soort dingen gaat doen met migraine
Eh. Als ik een migraine aanval heb kots ik de hele boel onder als ik zoiets als dat probeer...
:puke:
Dus knap is het zeker!
Ik denk trouwens dat de choreografen bang zijn dat hij te eenzijdig is en waarschijnlijk hebben ze daar gelijk in.
Gil kan wel dansen.
Je gaat trouwens wel echt kapot als je dat soort dingen gaat doen met migraine
Eh. Als ik een migraine aanval heb kots ik de hele boel onder als ik zoiets als dat probeer...
:puke:
Dus knap is het zeker!
Ik denk trouwens dat de choreografen bang zijn dat hij te eenzijdig is en waarschijnlijk hebben ze daar gelijk in.
zondag 4 maart 2012 om 21:11