tantramassage
maandag 5 maart 2012 om 12:23
Twee weken geleden heb ik via een vriendin een tantramassage ondergaan / gekregen bij mij thuis. Omdat hij er een vergoeding voor vroeg (50 euro) vond ik het gek genoeg ook wel betrouwbaar. In eerste instantie dacht ik dat het een soort van gigolo zou zijn (ondanks dat mijn vriendin dat bleef ontkennen), maar inderdaad, dat was hij dus niet. Hoewel hij zelfs aanbood dat ik de massage met ondergoed aan of zwemkleding (i.v.m. de olie) kreeg heb ik er maar voor gekozen om naakt te gaan. Mijn hele lichaam - ook de erogene zones - werd gemasseerd, en dat vond ik niet vervelend ),. Heeft iemand hier ook ervaring mee?
maandag 5 maart 2012 om 12:40
maandag 5 maart 2012 om 13:00
Dit soort massages zijn de basis voor onze diensteneconomie!
Maar of het hetzelfde is als hoereren? Ik zou zeggen van nee maar aan de andere kant, een formule1 coureur en een vrachtwagenbestuurders zijn ook allebei chauffeurs. Denk dat masseren alleen minder erg wordt gevonden.
Intercourse geeft 40 miljoen hits innercourse 90.000
Maar of het hetzelfde is als hoereren? Ik zou zeggen van nee maar aan de andere kant, een formule1 coureur en een vrachtwagenbestuurders zijn ook allebei chauffeurs. Denk dat masseren alleen minder erg wordt gevonden.
Intercourse geeft 40 miljoen hits innercourse 90.000
maandag 5 maart 2012 om 14:55
Laat ik het zo zeggen dat ik happy was aan het end. We hebben dit trouwens ook vooraf besproken en daarbij heb ik hem ook mijn grenzen, in elk geval voor deze eerste keer, aangegeven. Zo wilde ik geen intercourse. Ik vond dat ik al bloot genoeg was gegaan. Ook zou ik tijdens de massage wel aangeven hoever dan wel was toegestaan. De massage was zodanig ontspannend en ik had ook vertrouwen in hem dat ik hem wel redelijk ver toeliet. Vingeren was voor mij toegestaan. En ja, ook mijn vriendin is door hem gemasseerd. Dat is de reden waarom zij mij hem aanraadde. Zij wilde dit namelijk al een tijdje, maar ze vond het net als ik moeilijk om iets betrouwbaars te vinden.
maandag 5 maart 2012 om 15:22
maandag 5 maart 2012 om 15:24
quote:ster89 schreef op 05 maart 2012 @ 15:22:
Ik veroordeel je absoluut niet hoor, maar dan is die masseur toch wel ergens een gigolo? Ik bedoel, zoals ik het hier lees had hij wel seks met je gehad als jij dat had gewild toch?
(en ik vind seksuele handelingen tegen betaling in welk geval dan ook, hoereren, niet negatief bedoelt)Ik wilde het net zeggen: betaalde seks is betaalde seks dus de beste man was gewoon een hoer.
Ik veroordeel je absoluut niet hoor, maar dan is die masseur toch wel ergens een gigolo? Ik bedoel, zoals ik het hier lees had hij wel seks met je gehad als jij dat had gewild toch?
(en ik vind seksuele handelingen tegen betaling in welk geval dan ook, hoereren, niet negatief bedoelt)Ik wilde het net zeggen: betaalde seks is betaalde seks dus de beste man was gewoon een hoer.
maandag 5 maart 2012 om 15:32
maandag 5 maart 2012 om 15:34
quote:janine38 schreef op 05 maart 2012 @ 15:32:
ok, het gekke is dat ik het juist wel goed vond dat hij een vergoeding vroeg, trouwens ook volgens mijn vriendin. Natuurlijk is het ook wel een tantramassage dus daar hoort ook de massage van de erogene zones bij, maar ik moet ook eerlijk zeggen dat ik dat zelf kon aangeven.Een beetje veel "ook" lees ik nu
ok, het gekke is dat ik het juist wel goed vond dat hij een vergoeding vroeg, trouwens ook volgens mijn vriendin. Natuurlijk is het ook wel een tantramassage dus daar hoort ook de massage van de erogene zones bij, maar ik moet ook eerlijk zeggen dat ik dat zelf kon aangeven.Een beetje veel "ook" lees ik nu