tantramassage

05-03-2012 12:23 32 berichten
Alle reacties Link kopieren
Twee weken geleden heb ik via een vriendin een tantramassage ondergaan / gekregen bij mij thuis. Omdat hij er een vergoeding voor vroeg (50 euro) vond ik het gek genoeg ook wel betrouwbaar. In eerste instantie dacht ik dat het een soort van gigolo zou zijn (ondanks dat mijn vriendin dat bleef ontkennen), maar inderdaad, dat was hij dus niet. Hoewel hij zelfs aanbood dat ik de massage met ondergoed aan of zwemkleding (i.v.m. de olie) kreeg heb ik er maar voor gekozen om naakt te gaan. Mijn hele lichaam - ook de erogene zones - werd gemasseerd, en dat vond ik niet vervelend ),. Heeft iemand hier ook ervaring mee?
Nee.

Je had dus een massage met een happy ending?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Ja
Maar seksuele diensten aanbieden is en blijft toch gewoon hoereren? Met of zonder innercourse..
Wat is innercourse?

Geen ervaring mee, overigens.
Wiki answers:

Inner course is lovemaking with penetration into Vagina or an Anus.

See as different of Outer course (Lovemaking without penetration into a vagina or an anus)
quote:wordtel schreef op 05 maart 2012 @ 12:36:

Wat is innercourse?

Geen ervaring mee, overigens.intercourse natuurlijk. Niet te bijdehand he hahaha.
quote:ster89 schreef op 05 maart 2012 @ 12:38:

Wiki answers:

Inner course is lovemaking with penetration into Vagina or an Anus.

See as different of Outer course (Lovemaking without penetration into a vagina or an anus)Dat moet toch intercourse zijn? Ik kreeg dit antwoord op internet innercourse
Is wel een discussie waard natuurlijk of een massage met happy ending ook hoererij is. toch?
Dan kijk ik teveel MTV denk ik.. Slang misschien?

Maar ja, ik vind het hoereren... Wel op een ander niveau, maar mijn vriend moet niet opeens tantramassages gaan geven en beweren dat dat geen vreemdgaan is!
quote:tim10 schreef op 05 maart 2012 @ 12:41:

Is wel een discussie waard natuurlijk of een massage met happy ending ook hoererij is. toch?

Ik zou zeggen: open er een topic over.

@Ster: Oeh, heb ik jou zojuist kunnen betrappen op een fout? Krijg ik nu een prijs?
Amerikanen spreken de t vaak niet uit.
Wordtel, officieel blijkbaar wel is dat toegeven van mijn kant dan genoeg voldoening of zal ik je een flesje bubbels opsturen?
Ik neem genoegen met een virtueel flesje bubbels.
Geen ervaring mee, maar klinkt goed. Wat maakt het trouwens uit of het wel of geen gigolo is?
Het is dat plaatjes plakken niet gaat, maar bij deze dan *overhandigt Wordtel een flesje*
Dit soort massages zijn de basis voor onze diensteneconomie!

Maar of het hetzelfde is als hoereren? Ik zou zeggen van nee maar aan de andere kant, een formule1 coureur en een vrachtwagenbestuurders zijn ook allebei chauffeurs. Denk dat masseren alleen minder erg wordt gevonden.

Intercourse geeft 40 miljoen hits innercourse 90.000
Haha, geweldig! Dankjewel.
Waar ik (ook) nieuwsgierig naar ben... Heb je het met je vriendin over gehad? Heeft zij dezelfde "behandeling" gehad?
Daar ben ik ook nieuwsgierig naar! Vind t wel dapper/stoer trouwens was het idd met happy end?
Laat ik het zo zeggen dat ik happy was aan het end. We hebben dit trouwens ook vooraf besproken en daarbij heb ik hem ook mijn grenzen, in elk geval voor deze eerste keer, aangegeven. Zo wilde ik geen intercourse. Ik vond dat ik al bloot genoeg was gegaan. Ook zou ik tijdens de massage wel aangeven hoever dan wel was toegestaan. De massage was zodanig ontspannend en ik had ook vertrouwen in hem dat ik hem wel redelijk ver toeliet. Vingeren was voor mij toegestaan. En ja, ook mijn vriendin is door hem gemasseerd. Dat is de reden waarom zij mij hem aanraadde. Zij wilde dit namelijk al een tijdje, maar ze vond het net als ik moeilijk om iets betrouwbaars te vinden.
Ik veroordeel je absoluut niet hoor, maar dan is die masseur toch wel ergens een gigolo? Ik bedoel, zoals ik het hier lees had hij wel seks met je gehad als jij dat had gewild toch?

(en ik vind seksuele handelingen tegen betaling in welk geval dan ook, hoereren, niet negatief bedoelt)
quote:ster89 schreef op 05 maart 2012 @ 15:22:

Ik veroordeel je absoluut niet hoor, maar dan is die masseur toch wel ergens een gigolo? Ik bedoel, zoals ik het hier lees had hij wel seks met je gehad als jij dat had gewild toch?

(en ik vind seksuele handelingen tegen betaling in welk geval dan ook, hoereren, niet negatief bedoelt)Ik wilde het net zeggen: betaalde seks is betaalde seks dus de beste man was gewoon een hoer.
ok, het gekke is dat ik het juist wel goed vond dat hij een vergoeding vroeg, trouwens ook volgens mijn vriendin. Natuurlijk is het ook wel een tantramassage dus daar hoort ook de massage van de erogene zones bij, maar ik moet ook eerlijk zeggen dat ik dat zelf kon aangeven.
quote:janine38 schreef op 05 maart 2012 @ 15:32:

ok, het gekke is dat ik het juist wel goed vond dat hij een vergoeding vroeg, trouwens ook volgens mijn vriendin. Natuurlijk is het ook wel een tantramassage dus daar hoort ook de massage van de erogene zones bij, maar ik moet ook eerlijk zeggen dat ik dat zelf kon aangeven.Een beetje veel "ook" lees ik nu

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven