The Face
maandag 27 februari 2012 om 20:34
Het vernieuwende modellenprogramma The Face gaat vanavond 20:30 uur van start bij RTL 5. In deze modellenwedstrijd doen mooie meisjes en jongens er alles aan om de top van de fashion industry te bereiken. Vanaf de eerste castingdag tot aan de finale worden ze daarin begeleid door vier coaches. Presentatie is in handen van Sylvie van der Vaart.
Wie trasht er mee??
Wie trasht er mee??
maandag 5 maart 2012 om 21:24
quote:Summerdance schreef op 05 maart 2012 @ 21:22:
Oh ik meld me vast af voor alle trash morgen.
Mijn zusje komt eten en we gaan helemaal los, met lekker eten en daarna lekker een filmpje met B&J ijs!Leuk veel plezier vast.
Oh ik meld me vast af voor alle trash morgen.
Mijn zusje komt eten en we gaan helemaal los, met lekker eten en daarna lekker een filmpje met B&J ijs!Leuk veel plezier vast.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
maandag 5 maart 2012 om 21:27
quote:Summerdance schreef op 05 maart 2012 @ 21:22:
Wat ziet Syl er uit als een Barbie...Ja als je zo rijk bent als Syl dan kun je het je veroorloven om eruit te zien als een Barbie.
Wat ziet Syl er uit als een Barbie...Ja als je zo rijk bent als Syl dan kun je het je veroorloven om eruit te zien als een Barbie.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.