Minnaar deel 15

09-12-2011 10:32 3041 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kunnen jullie een minnaar hebben zonder er verliefd op te worden? Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo'n man, je hechten.

Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden. Natuurlijk mogen forummers met een andere mening zich ook hier in de discussie mengen. Maar dit kan ook op een ander topic, namelijk deze; Vind jij een SV ook zo vervelend?

And I wonder if I ever cross your mind, for me it happens all the time.
Het hoeft zeker niet aan de ervaring te liggen. Er zijn genoeg jongere mannen die meer ervaring hebben dan een oudere...ik weet eigenlijk niet waar het aan ligt....alleen het idee misschien....dat ze je te oud gaan vinden ofzo...kweetniet...
quote:petronella73 schreef op 05 maart 2012 @ 23:47:

Het hoeft zeker niet aan de ervaring te liggen. Er zijn genoeg jongere mannen die meer ervaring hebben dan een oudere...ik weet eigenlijk niet waar het aan ligt....alleen het idee misschien....dat ze je te oud gaan vinden ofzo...kweetniet...Ik vind je niet te oud hoor
Maar goed, hoe oud is mrunperfect??
quote:herfstig schreef op 05 maart 2012 @ 14:53:

En ja, die twee lappen tekst moeten uitleggen wat ik 'minder ingewikkeld' vind....

Ik word óók moe van mezelf, als dat een troost is voor iemand

Ik snap het hoor, Herfstig ! En als het dan ook nog es niet goed in balans voelt met de vrijheid die je 1e heeft in de omgang met z'n minnares, dan is het verstandig om op zoek te gaan naar een minnaar in een open relatie.

Zelf zou ik me op een hellend vlak voelen, als ik ook met minnaar naar de bioscoop zou willen, omdat ik dat typisch iets vind om met Nr.1 of vriendinnen te doen. Een minnaar is echt voor de seks en dat wil echt niet zeggen dat ik niet om hem geef, integendeel.

Wel heel jammer voor je, want deze minnaarrelatie heeft veel voeten in de aarde gehad!

HVJ... hengel ?

*knipoogt naar Herfstig*
quote:Rooss4 schreef op 05 maart 2012 @ 23:49:

Maar goed, hoe oud is mrunperfect??Zie paar posts terug en dan even rekenen
Gaat het over leeftijden? Dan ben ik gauw weer weg

Slaap lekker allemaal !!
quote:mrunperfect schreef op 05 maart 2012 @ 23:48:

[...]

Ik vind je niet te oud hoor Ik jou ook niet hoor....
En waarom knipoog je niet naar mij Gaar?

**mok**

Mr, het kwarretje is gevallen
quote:petronella73 schreef op 05 maart 2012 @ 23:55:

[...]

Ik jou ook niet hoor.... Ook niet tè jong dan
quote:Rooss4 schreef op 05 maart 2012 @ 23:55:

En waarom knipoog je niet naar mij Gaar?

**mok**

Mr, het kwarretje is gevallen Kijk uit dat het niet teveel stof doet opwaaien op de plank
Hee, solliciteert er hier iemand om ingeblikt te worden... Moet ik de mannenpers al van zolder halen? U zegt het maar hoor
Hahaha

Slaap lekker to all ;)
quote:mrunperfect schreef op 05 maart 2012 @ 23:56:

[...]

Ook niet tè jong dan Nee, ook niet te jong...qua leefttijd prima.... maar de rest..?????? Vertel vertel vertel
Het zal wel tijd zijn voor de voorjaarsschoonmaak ofzo maar ik denk dat ik maar moet stoppen met mijn minnaar. Smeken om een afspraak daar word ik niet happy van. Ook niet van stoppen maar ja... Ik zal er wel weer overheen komen. (hoogstwaarschijnlijk met behulp van een nieuw exemplaar maar daar wacht ik nog maar even mee. Eerst mijn verlies verwerken.

Hij heeft last van schuldgevoelens...vandaar dat hij zo terughoudend is. Hebben jullie dat ook meegemaakt en hoe ga je daar mee om? Heeft het zin om te wachten, denken jullie?
Mijn minnaar is mid 40 en ik ben eind 30, maar leeftijd doet er eigenlijk niet zoveel toe (al is het wel leuk om hem er een beetje mee te pesten )

Obsession, hmm, klinkt aardig nuchter, maar ergens denk ik dat het toch niet zo makkelijk is? Ik heb geen ervaring met een minnaar met schuldgevoelens (ook bar weinig schuldgevoelens zelf moet ik bekennen )
Goedemorgen allemaal, iedereen koffie?

@petronella: wat wil je allemaal weten? Ik kan niet te uitgebreid reageren ivm discretie maar probeer me uit

@obsession: wat had jij in je koffie?

En vervelend dat schuldgevoelens de overhand krijgen bij hem. Eerlijk gezegd is dat bij mij nooit een obstakel geweest. Ben ik dan zo ongevoelig?
Nee, makkelijk is het zeker niet... Ik verander steeds van gedachten, voer hele gesprekken met hem in mijn hoofd en doe mijn uiterste best om niet aan de goeie momenten met hem te denken want dan ga ik keihard janken.
Doe mij maar een bakkie ja. Niets erin en vooral een gróte mok.

Volgens mij ben ik het guppie hier of niet? Wat moet ík dan in vredesnaam beginnen met mijn mid-lifecrisis over een jaar of 12/13 als ik dit nú al doe?

Obsession, vervelende keus. Hoe komt dat toch, dat die kerels zo moeilijk doen?
Allegaartje, ik denk dat dat het ook deels is. Mijn nr1 zei dat ook tegen me: je hebt hier nu zóveel tijd en energie in gestoken dat je per se wilt dat het werkt. En misschien is het dat wel zo.

Obsession

Waarom doen we dit eigenlijk dames? Kunnen we niet gewoon een breiclubje oprichten?
quote:herfstig schreef op 06 maart 2012 @ 08:59:

Doe mij maar een bakkie ja. Niets erin en vooral een gróte mok.

Volgens mij ben ik het guppie hier of niet? Wat moet ík dan in vredesnaam beginnen met mijn mid-lifecrisis over een jaar of 12/13 als ik dit nú al doe?

Obsession, vervelende keus. Hoe komt dat toch, dat die kerels zo moeilijk doen?

Een grote bak sterke koffie komt er aan

Maar jij bent het guppie? Want? <30 ?

En hoe komen jullie er bij dat kerels altijd moeilijk doen? Toch niet iedere kerel is zo?
Nee hoor, mijn lover doet niet moeilijk idd. Mijn vorige wel trouwens. Oh dat had ik hier nog niet verteld geloof ik, hoe het was afgelopen met dat mailtje aan hem? Exlover zocht een poosje terug weer contact met mij he? Ik vertelde jullie al dat ik hem mailde. Ik was blij dat we ons rare uit elkaar gaan nog even konden uitpraten. Hij stuurde direct geile mailtjes terug, en gaf aan dat hij me graag weer eens wou zien. Ik vertelde hem dat dat er niet meer in zat, en ja hoor, hij deed precies wat ik verwachtte: mij aanvallen. Ik was oneerlijk, ik was dit en dat, bladiebla. Een paar maanden terug deed hij me pijn daarmee, nu herken ik het zo goed, net een klein kindje dat zijn zin niet krijgt
quote:mrunperfect schreef op 06 maart 2012 @ 09:17:

[...]

Een grote bak sterke koffie komt er aan

Maar jij bent het guppie? Want? <30 ?

En hoe komen jullie er bij dat kerels altijd moeilijk doen? Toch niet iedere kerel is zo?

Dank u!

Ja ben <30.

En kerels doen vast niet altijd moeilijk. Ik ben met een heel makkelijk exemplaar getrouwd zelfs Ben ook enorm verwend met een heel goed communicerende man thuis. En zelf kan ik ook enórm moeilijk doen. Maar ik lees hier gewoon veel vrouwen die moeten 'zeuren' om een afspraak. En ik ben er nog niet over uit waar hem dat in zit. Als nr2 hier zegt dat hij mj me zo'n beetje de meest fantastische vrouw op aarde vindt, dat hij me voortdurend mist, de seks is meer dan geweldig en we kunnen het heel goed vinden samen, waarom dan zó moeilijk doen over afspreken? Ik kan daar gewoon niet zo goed bij. En nu kan ik er prima tegen wanneer afspreken niet wekelijks ofzo lukt (want hé, twee drukbezette mensen met gezin, best lastig plannen) maar ik wil wel het gevoel hebben dat iemand er een beetje moeite voor doet.
quote:herfstig schreef op 06 maart 2012 @ 09:25:

[...]

Dank u!

Ja ben <30.

En kerels doen vast niet altijd moeilijk. Ik ben met een heel makkelijk exemplaar getrouwd zelfs Ben ook enorm verwend met een heel goed communicerende man thuis. En zelf kan ik ook enórm moeilijk doen. Maar ik lees hier gewoon veel vrouwen die moeten 'zeuren' om een afspraak. En ik ben er nog niet over uit waar hem dat in zit. Als nr2 hier zegt dat hij mj me zo'n beetje de meest fantastische vrouw op aarde vindt, dat hij me voortdurend mist, de seks is meer dan geweldig en we kunnen het heel goed vinden samen, waarom dan zó moeilijk doen over afspreken? Ik kan daar gewoon niet zo goed bij. En nu kan ik er prima tegen wanneer afspreken niet wekelijks ofzo lukt (want hé, twee drukbezette mensen met gezin, best lastig plannen) maar ik wil wel het gevoel hebben dat iemand er een beetje moeite voor doet.

Ik begrijp je verhaal

Hebben jullie dan een open relatie dat nr1 zo gemakkelijk is?

En <30.... klinkt aantrekkelijk
Ja, open relatie. Maar ook gewoon gewend om álles te bespreken, altijd al. Dus ik stel vrij hoge verwachtingen aan communicatie in een relatie geloof ik.

En aantrekkelijk? Ik ben diep van binnen gewoon een oud gerimpeld wijf hoor
Ergens meen ik héél subtiel op te pikken dat je enórm aan het hengelen bent naar het vrouwvolk hier Mrunperfect. Klopt dat?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven