Lekker jong blaadje

24-02-2012 13:03 1535 berichten
Met grote verbazing en enige afgunst (ik ben ook maar een mens) lees ik hier het geklaag over mannen van boven de 40 die vreemdgaan / rommelen / scharrelen met een jong blaadje, duidelijk uitsluitend voor de seks.

Ik keur vreemdgaan af.

Er rest mij telkens één vraag wanneer ik dat soort zaken lees: hoe flikken die kerels dat in godsnaam?

Dus, lekkere jonge blaadjes, hoe krijg ik jullie het bed in?
quote:amand1969 schreef op 04 maart 2012 @ 12:51:

Ik heb een ruwe 1e versie:

Hallo lekker jong blaadje,

Je bent er maar druk mee, denk ik zo. Dat najagen van je carrière, het vormgeven van je leven. En dan moet je er ook nog een lover op na houden, maar al die jonkies vragen zoveel aandacht en doen telkens weer lastig wanneer het jou niet uitkomt.

This could be your lucky day!

Stuur maar eens een fotootje, lekker jong blaadje. Je weet maar nooit

Shoot!

Wat vind ik? Kan nog wel iets beter denk ik.

Ten eerste denk dat je die opmerking over die jonkies moet weglaten of aanpassen, want eigenlijk zeik je hiermee haar leeftijdsgenoten af en dat komt wel een beetje negatief over.

En wat is een jong blaadje? Voordat je gelijk voor pedo uitgemaakt wordt zou ik dat verder specificeren.

Als je dan toch de draak wil gaan steken kun je dat het beste met jezelf doen ipv met haar.
Alle reacties Link kopieren
Nee toch, nog steeds niet geslaagd in je missie. Misschien wordt het tijd dat je de lat wat hoger legt en op zoek gaat naar een leuk wijf dat je bij de ballen grijpt en ondertussen lief en zorgzaam is Misschien hoor...
Crap, verkeerde topic
quote:amand1969 schreef op 04 maart 2012 @ 17:37:

Het is wel hartverwarmend hoor, al die support van jullie

Geen zinnige bijdrage van mijn kant (val buiten je doelgroep ), maar ik kom wel elke dag even lezen hier.

Leuk topic!
quote:Caviahaar schreef op 04 maart 2012 @ 19:19:

Nee toch, nog steeds niet geslaagd in je missie. Misschien wordt het tijd dat je de lat wat hoger legt en op zoek gaat naar een leuk wijf dat je bij de ballen grijpt en ondertussen lief en zorgzaam is Misschien hoor...

'een leuk wijf dat je bij de ballen grijpt en ondertussen lief en zorgzaam is'

Chantal is toch al bezet?
Je hebt een obsessie
quote:Caviahaar schreef op 05 maart 2012 @ 17:17:

Je hebt een obsessie You think?
*** Mededeling ***

(voor Pimpelmeesje en andere trouwe meelezers)

Wegens brave huisvader-bezigheden vandaag geen lekker-jong-blaadje-verover activiteiten.

Tips zijn nog steeds welkom, uiteraard.

Tune in tomorrow
Ach.... lief van je

Wanneer duik je de kroeg weer in?
quote:amand1969 schreef op 04 maart 2012 @ 14:08:

Ja, dat zeg ik, gevaarlijk terrein. Maar ik ben er ook eerlijk in: ik heb helemaal niets met oppervlakkige contacten. Met de billen bloot zul je, en daarna pas neuken.Dat lijkt me so=o de juiste volgorde
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
Amand, ik vind dat je goed bezig bent! Als ik versierd zou worden door een intelligente, zelfverzekerde, charmante, ervaren man die daar voldoende aandacht heeft besteed en die zowel openstaat voor mijn strakke velletje als de mogelijkheid verbaal de diepte in te gaan... dan zou ik het wel weten. Kortom: ik heb hoop voor je.

Waarbij ik nog graag verlaat antwoord geef op de vraag van Palanja waarom ik viel over het 'het jonge blaadje past zich aan'. In een relatie pas je je volgens mij aan aan elkaar. Dit gaat niet eens over een relatie, maar over wat gerommel, dus dan komt er in verhouding minder aanpassen bij kijken, denk ik. Ik ben noch onzeker, noch zeer aanpassend/afwachtend of onwetend. Wat ik leuk vind in een wat oudere man dan ik is juist dat hij me aankan, dat hij verbaal sterk genoeg is en genoeg ervaring heeft om 'het' (als in: 'het geheel' niet zo zeer als een eufemisme voor seks) voor mij interessant te maken. Zeker bij een scharrel ga ik niet op mijn kont zitten om af te wachten wanneer de man in kwestie weer tijd en aandacht voor me heeft. Het is graag of niet. Zolang het leuk is, is het leuk en als dat niet meer zo is, zijn er legio alternatieven.
Eh dames...

met name Lupine, Noppies, Mcclean, Pimpelmeesje, Fiorah, Jane,..

Ik durf het bijna niet te zeggen, want jullie denken zo goed mee en gunnen het me zo en ik heb echt veel aan jullie feedback en kritiek (nu komt de 'maar'),

maar momenteel houden schermutslingen op het romatische vlak met een prachtige vrouw van m'n eigen leeftijd me bezig.

En als serial monogamist moet ik de lekkere jonge blaadjes dus afblazen.

Voor nu dus een dikke voor jullie. Mocht er een reden toe zijn, dan zal ik vervolg-akties hier posten.
Hij noemt me een dame!!

Hartstikke leuk voor je! Ga je hier een nieuw topic over openen??
quote:pimpelmeesje67 schreef op 06 maart 2012 @ 15:58:

Hartstikke leuk voor je! Ga je hier een nieuw topic over openen?? Dacht ut niet nee. Gek!
quote:pimpelmeesje67 schreef op 06 maart 2012 @ 15:58:

Hij noemt me een dame!!

Hartstikke leuk voor je! Ga je hier een nieuw topic over openen??

Goed plan, Pimpelmeesje!

Amand, we staan voor je klaar, hoor.
quote:hawkeye_jane schreef op 06 maart 2012 @ 16:19:

[...]

Amand, we staan voor je klaar, hoor. Jaja, we beffen. bfesw'en febsw'en grrrr dat Whatsappen vernaggelt m'n afko
quote:hawkeye_jane schreef op 06 maart 2012 @ 16:19:

[...]

Amand, we staan voor je klaar, hoor.

voor jou Amand, vond het een hilarisch topic.

En heel veel succes met je nieuwe liefde!
Joepie!!!!! Hartstikke leuk toch?? Geniet er van!!
quote:amand1969 schreef op 06 maart 2012 @ 16:00:

[...]

Dacht ut niet nee. Gek!

Van 'dame' naar 'gek' in een paar reacties...

Maar eh... waar moeten wij ons vertier nou vinden?

Oh, en wil je wel even vertellen waar je haar tegen het bevallige lijf bent gelopen?
anoniem_107547 wijzigde dit bericht op 06-03-2012 19:17
Reden: nieuwsgierig ;-)
% gewijzigd
Nieuwsgierig Aagje meldt zich. Lovestory te vertellen ?
quote:amand1969 schreef op 06 maart 2012 @ 15:35:

Eh dames...

Ik durf het bijna niet te zeggen, want jullie denken zo goed mee en gunnen het me zo en ik heb echt veel aan jullie feedback en kritiek (nu komt de 'maar'),

maar momenteel houden schermutslingen op het romatische vlak met een prachtige vrouw van m'n eigen leeftijd me bezig.

Voor nu dus een dikke voor jullie. Mocht er een reden toe zijn, dan zal ik vervolg-akties hier posten. Nouja... maar toch ook fijn voor je (en misschien ook wel beter (vooral voor de groene blaadjes))
quote:amand1969 schreef op 06 maart 2012 @ 15:35:

Eh dames...

Voor nu dus een dikke voor jullie. Mocht er een reden toe zijn, dan zal ik vervolg-akties hier posten.

Hoe doe je dat nou ongemerkt?

Wij kijken bijna elke avond mee ??
If none of us is prepared to die for freedom, then all of us will die under tyranny.

quote:datkanook schreef op 06 maart 2012 @ 20:56:

[...]

Nouja... maar toch ook fijn voor je (en misschien ook wel beter (vooral voor de groene blaadjes))
quote:Caviahaar schreef op 06 maart 2012 @ 20:33:

Nieuwsgierig Aagje meldt zich. Lovestory te vertellen ?Ik ga je hier nog tijden mee martelen
quote:merano schreef op 06 maart 2012 @ 21:04:

[...]

Hoe doe je dat nou ongemerkt?

Wij kijken bijna elke avond mee ??What can I say?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven