Lekker jong blaadje

24-02-2012 13:03 1535 berichten
Met grote verbazing en enige afgunst (ik ben ook maar een mens) lees ik hier het geklaag over mannen van boven de 40 die vreemdgaan / rommelen / scharrelen met een jong blaadje, duidelijk uitsluitend voor de seks.

Ik keur vreemdgaan af.

Er rest mij telkens één vraag wanneer ik dat soort zaken lees: hoe flikken die kerels dat in godsnaam?

Dus, lekkere jonge blaadjes, hoe krijg ik jullie het bed in?
quote:pimpelmeesje67 schreef op 06 maart 2012 @ 19:17:

[...]

Maar eh... waar moeten wij ons vertier nou vinden?

Ik verzin wel wat nieuws, zo ben ik nu eenmaal.quote:Oh, en wil je wel even vertellen waar je haar tegen het bevallige lijf bent gelopen?Nee dat mag niet van de hengelpolitie.
quote:amand1969 schreef op 06 maart 2012 @ 21:30:

[...]

Ik verzin wel wat nieuws, zo ben ik nu eenmaal.

Hou ik je aan.

[...]

Nee dat mag niet van de hengelpolitie.

[...]

[...]

Nee dat mag niet van de hengelpolitie.

Ja dááág!

Moeten wij hier nu gaan zitten gissen, ofzo? WTF.
quote:_lupine_ schreef op 06 maart 2012 @ 21:51:

[...]

Moeten wij hier nu gaan zitten gissen, ofzo? WTF.Dat mag
Alle reacties Link kopieren
Hengelen? OMFG! I'm waiting.....
Djeez, wat een onbevredigend einde van een leuk topic.

Doen we zo ons best, hengelt Amand op eigen gelegenheid een age-appropriate visje naar boven.

En gaat er vervolgens stiekem mee zitten doen...

*verhuist naar het topic, "Met hoeveel forummers heb jij het al gedaan?"*

[...]

[...]

Nee dat mag niet van de hengelpolitie.en weer en Jeetje...dit wekt mijn nieuwsgierigheid wel hoor...
quote:mclean72 schreef op 06 maart 2012 @ 22:17:

Djeez, wat een onbevredigend einde van een leuk topic.

Doen we zo ons best, hengelt Amand op eigen gelegenheid een age-appropriate visje naar boven.

En gaat er vervolgens stiekem mee zitten doen...

MIsschien moeten we een petitie starten.... Ik moet het gewoon weten, wie het setje zijn
quote:Caviahaar schreef op 06 maart 2012 @ 23:12:

[...]

MIsschien moeten we een petitie starten.... Ik moet het gewoon weten, wie het setje zijn Count me in
quote:Caviahaar schreef op 06 maart 2012 @ 23:12:

[...]

MIsschien moeten we een petitie starten.... Ik moet het gewoon weten, wie het setje zijn Goed plan!
Ik denk dat ik weet wie het is maar hou het lekker voor me totdat een van het paartje het zegt... Pompiedom gaat op handen zitten...
Ik heb ook m'n vermoedens
We kunnen er een officiële weddenschap van maken via een notaris of we zetten er gewoon een kratje / fles op. Spill your guts. Ik beloof dat ik eerlijk antwoord zal geven. Jullie krijgen allemaal 1 kans tot deze donderdagavond 21:30. Daarna zal ik bekendmaken of en wie het goede antwoord gegeven heeft (of hebben)

lekker, weer eens een fles Glenfiddich in huis straks!
quote:amand1969 schreef op 08 maart 2012 @ 01:46:

We kunnen er een officiële weddenschap van maken via een notaris of we zetten er gewoon een kratje / fles op. Spill your guts. Ik beloof dat ik eerlijk antwoord zal geven. Jullie krijgen allemaal 1 kans tot deze donderdagavond 21:30. Daarna zal ik bekendmaken of en wie het goede antwoord gegeven heeft (of hebben)

Dat is 1 fles per gokje?

Hoe maak ik schrijven op het viva forum tot een winstgevende onderneming, les 1 :

Open een topic en vraag dagenlang om hulp en bijstand van je menslievende medeforummers. Introduceer vervolgens een gigantische clifhanger. Laat daarna alle inmiddels bij je lotgevallen betrokken forummers diep in de buidel tasten om het vervolg te mogen horen.....

Ik lees het vrijdag wel
If none of us is prepared to die for freedom, then all of us will die under tyranny.

Deelname is niet verplicht, Merano
quote:merano schreef op 08 maart 2012 @ 07:03:

[...]

Dat is 1 fles per gokje?

Hoe maak ik schrijven op het viva forum tot een winstgevende onderneming, les 1 :

Open een topic en vraag dagenlang om hulp en bijstand van je menslievende medeforummers. Introduceer vervolgens een gigantische clifhanger. Laat daarna alle inmiddels bij je lotgevallen betrokken forummers diep in de buidel tasten om het vervolg te mogen horen.....

Ik lees het vrijdag wel

Scherp, Meraan.
Mijn man is 8 jaar ouder dan ik en we zijn al 15 jaar samen waarvan bijna 9 jaar getrouwd. Hij was 28 en ik 20 toen we elkaar tegen kwamen

Het voelt voor mij echt niet als de oude bok met het groene blaadje. Nu is hij 44 en ik bijna 36. Hij was ook een laatbloeier en had beslist niet meer ervaring.

Nu vind ik persoonlijk dat zijn leeftijd ook niet aan hem is te zien. We zijn nooit nagewezen of zo.

Dergelijke leeftijdsverschillen komen meer voor in de familie.

Als ik alleen zou zijn dan zou ik beslist niet voor een man gaan die mijn vader had kunnen zijn of minstens 20 jaar ouder is. Moet er niet aan denken.

groetjes..
quote:amand1969 schreef op 08 maart 2012 @ 01:46:

Ja hoor.

Stel. 10 dames wagen een gokje. Alle 10 fout. Dan heb jij 10 flessen!?
quote:pimpelmeesje67 schreef op 08 maart 2012 @ 09:04:

[...]

Ja hoor.

Stel. 10 dames wagen een gokje. Alle 10 fout. Dan heb jij 10 flessen!?Ik stel je bezorgdheid zeer op prijs, pimpelmeesje, maar ik zal ze niet allemaal direkt leegdrinken hoor
quote:amand1969 schreef op 08 maart 2012 @ 11:54:

[...]

Ik stel je bezorgdheid zeer op prijs, pimpelmeesje, maar ik zal ze niet allemaal direkt leegdrinken hoor Je hebt de drempel van die flessen toch niet ingevoerd om zo te voorkomen dat mensen gaan raden, he?
quote:hawkeye_jane schreef op 08 maart 2012 @ 12:04:

[...]

Je hebt de drempel van die flessen toch niet ingevoerd om zo te voorkomen dat mensen gaan raden, he? Wanneer mystery lady samenspant met alle dames die meedoen aan de weddenschap, kost het mij per saldo 10 keer zo veel hè. Dus ik vind dat de inzet best hoog mag zijn.
quote:amand1969 schreef op 08 maart 2012 @ 11:54:

[...]

Ik stel je bezorgdheid zeer op prijs, pimpelmeesje, maar ik zal ze niet allemaal direkt leegdrinken hoor

Scherp Amand, heeeel scherp.

Tot vanavond hebben we toch? En jij gaat dan aan ons allemaal je adresgegevens doorgeven? Dapper hoor....
Kom eerst maar eens met het goede antwoord. I dare you, I double dare you
Heb je toestemming van je geliefde, Amand? Ik heb namelijk geen zin om een ban op te lopen door andervrouwsmans namen te noemen in een topic terwijl dat niet geoorloofd zou zijn.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven