Centraal Moderatortopic deel 2

28-02-2012 11:33 3484 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.

Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de linkerbovenkant van een topic, of aan de rechterbovenkant van een posting.

Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl

Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.

Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.

Handig om te weten:

Hier zijn onze algemene voorwaarden en de huisregels van het Viva forum terug te vinden.

Hier zijn de mededelingen van het Viva forum terug te vinden.

Hier kun je bugs die je op het forum tegenkomt melden.

Hier kun je de beleidsmededelingen terugvinden.

Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.

Met vriendelijke groet,

Moderators Viva forum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
zelfs al is dat de reden hawkeye_jane, om die plaatjes te plakken, mij boeit het sowieso niet waarom ze het doen.

99% van de forummers zou het niet eens bedenken zulke vieze plaatjes te plakken, die 1% kunnen we wel aan, door te staffen, negeren en misschien ook wel wat extra maatregelen.

op de mode en beautypijler worden de plaatjes echt gemist, bij de fashionista's, het vintagetopic en het grotere maten topic zeker.
ja pandorab, dat is erg, een modetopic zonder plaatjes werkt niet.

( toevallig post ik alleen daar )
quote:princessetamtam schreef op 08 maart 2012 @ 12:20:

zelfs al is dat de reden hawkeye_jane, om die plaatjes te plakken, mij boeit het sowieso niet waarom ze het doen.

99% van de forummers zou het niet eens bedenken zulke vieze plaatjes te plakken, die 1% kunnen we wel aan, door te staffen, negeren en misschien ook wel wat extra maatregelen.

.

Niet echt in mijn ogen.

Er worden gewoon weer nieuwe nicks aangemaakt en men gaat rustig verder.

De laatste keer bleven deze plaatje zo ongeveer een dag op het forum staan , dus nee.
quote:princessetamtam schreef op 08 maart 2012 @ 12:20:

op de mode en beautypijler worden de plaatjes echt gemist, bij de fashionista's, het vintagetopic en het grotere maten topic zeker.

Dat kan ik me voorstellen, die topics drijven zowat op plaatjesplakken.

Die optie van Maja82 is dan wel een goede, een knop voor forummers om te kiezen of ze plaatjes willen zien of niet.
Functie plaatjes aan of uit lijkt me een goed idee , weet natuurlijk niet of dat technisch mogelijk zou zijn.
quote:eefjewentelteefje schreef op 08 maart 2012 @ 12:19:

Het is jammer dat er geen plaatjes kunnen geplakt worden al heb ik er niet veel last van want ik plakte al nooit plaatjes , er zullen hier vele zijn die er van balen dat die functie uitstaat.

Maarrrrrr , ik moet zeggen dat de gore plaatjes mijn forumplezier zo vergalde dat ik liever heb dat die functie uitstaat totdat er een goede oplossing wordt gevoeden.

Ik vind het toch wel erg fijn om zonder zorgen een topic te kunnen openen.

En ja , er bestaat de negeerknop die ik ook gebruikt heb maar meestal loop je eerst tegen zo'n walgelijk plaatje aan, die nu weken later nog op mijn netvlies staan.

ik heb alle plaatjes gezien volgens mij maar ik herinner me er geen meer levendig van, moet echt graven om ze voor mijn geestesoog te zien.

maar goed het kan dat het jou veel meer imponeert, wie ben ik om daarover te oordelen ?
quote:eefjewentelteefje schreef op 08 maart 2012 @ 12:24:

Functie plaatjes aan of uit lijkt me een goed idee , weet natuurlijk niet of dat technisch mogelijk zou zijn.ik vind het een prima idee !
quote:princessetamtam schreef op 08 maart 2012 @ 12:24:

[...]

ik heb alle plaatjes gezien volgens mij maar ik herinner me er geen meer levendig van, moet echt graven om ze voor mijn geestesoog te zien.

maar goed het kan dat het jou veel meer imponeert, wie ben ik om daarover te oordelen ?

Ik kan ze me helaas nog levendig herinneren.

Dus het doel (wat dat ook mag zijn) van de plaatjesplakkertrol is bij mij wel geslaagd , vergeet hem/haar/hun nooit meer.
quote:Maja82 schreef op 08 maart 2012 @ 12:20:

Kan er dan niet naast de negeer knop ook ene plaatjes aan en uitknop komen?

Die heb ik nog niet langs zien komen als tip. Die is goed! Gewoon dat mensen die er geen behoefte aan hebben (normale plaatjes) dat nooit zien maar wel de linken kunnen openen en dat andere evt. het risico kunnen lopen maar direct hun negeerknop kunnen gebruiken.

Ik vind het een hele goeie van je Maja, meen ik.

Ik ben voor een plaatjes/negeerknop. Maja, verzin jij er maar een mooie naam voor.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
ik vind dat echt oprecht jammer voor je, eefjewentelteefje.

het doel van die trol is paniek zaaien en wat vrouwen laten schrikken, veel meer denk ik echt niet.
Ja of dat als iemand waarschuwt voor de PeePeejer , dat je meteen de plaatjes zien functie uit kan zetten.

Dan heeft het plakken van plaatjes met verschillende nicks ook geen zin meer in tegenstelling van de negeerknop die geen zin heeft als er gepost wordt onder meerder nicks.
quote:princessetamtam schreef op 08 maart 2012 @ 12:29:

ik vind dat echt oprecht jammer voor je, eefjewentelteefje.

het doel van die trol is paniek zaaien en wat vrouwen laten schrikken, veel meer denk ik echt niet.

Ja , en dat is helaas , ik wou dat ik me niet zo zou laten kennen , heel goed gelukt.

Ik forum wel voor mijn plezier en niet om misselijk te worden en s'avonds in bed nog nare plaatjes te zien.
quote:eefjewentelteefje schreef op 08 maart 2012 @ 12:31:

Ja of dat als iemand waarschuwt voor de PeePeejer , dat je meteen de plaatjes zien functie uit kan zetten.

Dan heeft het plakken van plaatjes met verschillende nicks ook geen zin meer in tegenstelling van de negeerknop die geen zin heeft als er gepost wordt onder meerder nicks.als die functie er is mag je hem natuurlijk naar eigen inzicht gebruiken, dat lijkt me logisch.
quote:eefjewentelteefje schreef op 08 maart 2012 @ 12:31:

Dan heeft het plakken van plaatjes met verschillende nicks ook geen zin meer in tegenstelling van de negeerknop die geen zin heeft als er gepost wordt onder meerder nicks.

Dat is elke keer gebeurd dat er forummers uiteraard eerst staffen en meteen een topic erover openen.

Die krijgen alleen ook een shit over zich heen van forummers die vinden dat je daar geen topic over hoeft te openen.

Dus het forum lijkt wel in `partijen` te zijn verdeelt.

Ik wil nogmaals zeggen dat ik de oplossing van Maja geweldig zou vinden. Negeerknop lukte viva ook voor forummers dus waarom niet voor plaatjes?

Beste Mod, wat vind u van het idee van Maja?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:eefjewentelteefje schreef op 08 maart 2012 @ 12:19:

Het is jammer dat er geen plaatjes kunnen geplakt worden al heb ik er niet veel last van want ik plakte al nooit plaatjes , er zullen hier vele zijn die er van balen dat die functie uitstaat.

Maarrrrrr , ik moet zeggen dat de gore plaatjes mijn forumplezier zo vergalde dat ik liever heb dat die functie uitstaat totdat er een goede oplossing wordt gevonden.

Ik vind het toch wel erg fijn om zonder zorgen een topic te kunnen openen.

En ja , er bestaat de negeerknop die ik ook gebruikt heb maar meestal loop je eerst tegen zo'n walgelijk plaatje aan, die nu weken later nog op mijn netvlies staan.Wat pas overdreven is, is als volwassen vrouwen beweren dat die plaatjes weken later nog op het netvlies staan. Druk op die negeerknop en forum gewoon verder, wat een gedoe over die plaatjes. Honderden reacties, allemaal topics die daarna worden geopend, snap niet dat volwassen mensen niet denken, ok, wachten tot die mods wakker worden en tot die tijd zet ik deze persoon onder de negeerknop, wat een ophef over een deze plaatjes, dat is pas overdreven en kleuterschool gedoe, een heel stel dames in rep en roer om wat plaatjes. En niet even denken: deze trol loopt te voeren....
ik hoef er ook niet voor gewaarschuwd te worden maar als anderen wel waarschuwingen wil geven mag dat van mij, ik vind het prima.
Ik weet niet of ik helemaal snap wat je bedoelt MV.

Ik was blij dat ik op een gegeven moment in de nieuwe topiclijst een topic zag met :topic blabla niet openen.

Maar daarna werden er allemaal topics geopend met hoofdletters om geen topics te openen en dan weer zoveel mogelijk ouzo , dat hoefde van mij ook weer niet.
sommige mensen vonden het openen van waarschuwingstopics de trol ''voeren'', ik kan het daar niet geheel mee oneens zijn eigenlijk, als ik er goed over nadenk.

( toen heb ik die topics genegeerd )
quote:hgjb schreef op 08 maart 2012 @ 12:35:

[...]

Wat pas overdreven is, is als volwassen vrouwen beweren dat die plaatjes weken later nog op het netvlies staan. Druk op die negeerknop en forum gewoon verder, wat een gedoe over die plaatjes. Honderden reacties, allemaal topics die daarna worden geopend, snap niet dat volwassen mensen niet denken, ok, wachten tot die mods wakker worden en tot die tijd zet ik deze persoon onder de negeerknop, wat een ophef over een deze plaatjes, dat is pas overdreven en kleuterschool gedoe, een heel stel dames in rep en roer om wat plaatjes. En niet even denken: deze trol loopt te voeren....

Duh , ten eerste , iedereen is anders!

En als er steeds andere nicks worden aangemaakt NADAT je iemand onder de negeerknop hebt gezet , schiet het ook niet op.

Ik vond de plaatjes vreselijk en dat mag IK vinden en als jij dat onvolwassen vindt mag jij vinden.

Bovendien heb ik nu niet het gevoel de trol te voeden , we hadden een gesprek over dat de plaatjesplakfunctie nog uitstaat en hoe we dat eventueel kunnen oplossen.
quote:princessetamtam schreef op 08 maart 2012 @ 12:39:

sommige mensen vonden het openen van waarschuwingstopics de trol ''voeren'', ik kan het daar niet geheel mee oneens zijn eigenlijk, als ik er goed over nadenk.

( toen heb ik die topics genegeerd )Ik was er blij mee.
dat zegt ook niemand dat we nu met onze woorden die trol voeren, als die al meeleest boeit het hem of haar niet eens, we zijn immers nuchter bezig.
quote:eefjewentelteefje schreef op 08 maart 2012 @ 12:40:

[...]

Ik was er blij mee.dat mag.
quote:hgjb schreef op 08 maart 2012 @ 12:35:

[...]

Wat pas overdreven is, is als volwassen vrouwen beweren dat die plaatjes weken later nog op het netvlies staan. Druk op die negeerknop en forum gewoon verder, wat een gedoe over die plaatjes. Honderden reacties, allemaal topics die daarna worden geopend, snap niet dat volwassen mensen niet denken, ok, wachten tot die mods wakker worden en tot die tijd zet ik deze persoon onder de negeerknop, wat een ophef over een deze plaatjes, dat is pas overdreven en kleuterschool gedoe, een heel stel dames in rep en roer om wat plaatjes. En niet even denken: deze trol loopt te voeren....

Dat kun jij overdreven vinden, maar bij mij is dat wel degelijk zo. Met een plaatje waar ik niet op tijd bij was om op negeren te drukken heb ik helaas dat ik het nog zo voor me zie.

Ik heb er geen topics over geopend, ik heb er ook niet op gereageerd, maar heb ze wél nog op mijn netvlies staan.

Ben ik nou een overdreven emomuts ofzo, omdat jij daar toevallig geen last van hebt?
ik heb geen last van die plaatjes maar ik vind je geen emo-muts lotteke, dat soort termen zou ik daarvoor nooit gebruiken, afgezien daarvan dat ik niet de maatstaf van alle dingen ben.
Niet alleen die vrouwen hadden de walgelijke plaatjes op hun netvlies. Sommigen moesten ook hun kinderen tekst en uitleg geven. Dat is toch erg?

Ik vond het walgelijke beelden en kan ze zo weer voor de geest halen helaas. Dan ben ik maar overdreven en een mieperd.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven