Gouden walnoot topic

06-03-2012 12:16 1469 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het knusse topic waarbij de nootjes niet blijven staan.

Lekker kletstopic voor iedereen die bij elkaar kwam door het vinden van een eikeltje in het bos.

Houd je niet van eikels en alu-hoedjes maar ben je gek op walnoten en creatief koken of een goed gesprek op zijn tijd?

Join de "Gouden Walnoot"

Ons mandje
quote:Mylene_Valerie schreef op 08 maart 2012 @ 14:41:

[...]

Ja daarom hield ik mij al stil, want wil Bo ook niet kwijt, een knabbelende kat aan een walnoot vind ik wel leuk maar niet als hij neergeslagen wordt door een grote walnoot.

Ik zat net ook al te denken hoor, alsof het lijkt dat hij van het nootje eet. Maar jeetje, dat is gewoon niet te doen.Ik ga wat voor je proberen
quote:Mylene_Valerie schreef op 08 maart 2012 @ 14:41:

[...]

Ja daarom hield ik mij al stil, want wil Bo ook niet kwijt, een knabbelende kat aan een walnoot vind ik wel leuk maar niet als hij neergeslagen wordt door een grote walnoot.

Ik zat net ook al te denken hoor, alsof het lijkt dat hij van het nootje eet. Maar jeetje, dat is gewoon niet te doen.Bo is wel heel schattig.
quote:groentsoep2 schreef op 08 maart 2012 @ 14:42:

[...]

Hangt er een beetje van af. Als je het neongroen wilt hebben zou ik er toch nog even over nadenken voor je naar de kapper rent. Daar gaat mijn briljante idee.
quote:scamp schreef op 08 maart 2012 @ 14:40:

Helene31OHHHHHHHHHHHHHHHHH die is ook leuk. Heleen, ben je al weg? Kijk even.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Lief he, vind dat Scampi goed kan bewerken!

Chick: welke kleur? Goud of walnootbruin?
Ghehehe. Het is nu een beetje goudachtig (mengsel bruin en blond) dus het zou een warme donkerbruin worden.
Bo-tje met een subtiel nootje :D
quote:UCchick1990 schreef op 08 maart 2012 @ 14:41:

Ik neig naar een warme kleur bruin.

Ik verf het al jaren zelf. Wat is de angst? De kleur of dat het lukt? We kunnen je wel wat tips geven. En bij een kapper die ik ken is het verven maar 17 euro dus twijfel je en is het je eerste keer dan zou ik zeggen, ga naar een kapper.

Ik doe het al jaren en het is gewoon goedkoper, kan al vanaf 5 euro van huismerk etos.

Ik heb nu een duur merk gekregen om te testen, van Frieda nog wat. Ik heb volgende week een mini meet met een forumster dus wil er wel goed uit zien .
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:scamp schreef op 08 maart 2012 @ 14:23:

Angel__AvatOr

Soupe aux noix d'or 2Barst nou, die zie ik nu pas. Die is ook leuk! Ik ga ze gewoon afwisselen .
quote:UCchick1990 schreef op 08 maart 2012 @ 14:45:

Ghehehe. Het is nu een beetje goudachtig (mengsel bruin en blond) dus het zou een warme donkerbruin worden.

Misschien zou je eerst een uitwasbare kunnen proberen. Als het je niet bevalt kun je het met een paar keer uitwassen.

Vind je de kleur mooi dan kun je er altijd en permanente kleuring of verf overheen gooien.
quote:scamp schreef op 08 maart 2012 @ 14:45:

Bo-tje met een subtiel nootje :D

Ah die vind ik wel leuk

oh jeetje, nou nog veranderen, bij jullie ging het makkelijk?
Ja walnoot eitje!
Lullo, was een verkapte vraag hoe ik het moest doen -grijnz-
Appeltje met een walnootje MV. Easy

Heb het nu onder de knie :P
quote:Maja82 schreef op 08 maart 2012 @ 14:22:

[...]

Rechtermuisknop op de afbeelding klikken en dan Afbeelding opslaan als. En dan oploaden als ava
quote:Mylene_Valerie schreef op 08 maart 2012 @ 14:51:

Lullo, was een verkapte vraag hoe ik het moest doen -grijnz-

plaatje opslaan op je pc

Mijn viva

profiel bewerken

portret invoegen.
Dikke klodder mosterd, iemand bitterbal bij?
Ik ben melig en ik ben misselijk.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Ik ben melig en moet nog 2 uur college.

Tsja, ik ben vooral bang dat het misgaat of niet staat. Ben nogal een doos als het gaat om dingen met uiterlijk - op de een of andere manier ben ik vaak net niet hip
Die Egmond what's his name die nu weer een topic heeft geopend over zwarte koningshuizen of wat dan ook is OF een vriendje van onze gouden eikel of de gouden eikel in disguise.
Niet spugen Charlotte.

Zien jullie iets aan mij?
Bo is nog liever met de walnoot erbij
MV, hij is lieeeeeeef!

Charlotte, ben je zwanger
quote:charlottew88 schreef op 08 maart 2012 @ 14:55:

Ik ben melig en ik ben misselijk.Geen idee wie het is op je ava maar geef die ook even een walnoot in zijn bek lekker uitziende waffel
quote:Mylene_Valerie schreef op 08 maart 2012 @ 14:58:

Niet spugen Charlotte.

Zien jullie iets aan mij?

Ik zal niet spugen.

Jaaaaaaaaah ik zie het, ik zie het
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven