Geld & Recht alle pijlers

13,000 euro gestort gekregen

08-03-2012 15:46 217 berichten
Alle reacties Link kopieren
g
quote:gina40gina schreef op 08 maart 2012 @ 23:16:

mensen mensen misbruik van een kind jullie gaan te ver

Door jou ja, van de situatie.

Natuurlijk is het erg je kind te verliezen maar jij gebruikt het als excuus voor alles dat mis gaat, dat we dat maar moeten snappen want...

Zo werkt het niet en ik zou het als vriendin niet waarderen als je zo over mij en mijn situatie op een forum zou schrijven.
Nou, nou. Zo kan ie wel weer.

TO triest dat jouw vriendin haar kind heeft verloren. Dat voorop gesteld. Wel prettig dat er een oplossing voor deze situatie is.

Ik begrijp dat sommige reacties hier jou in het verkeerde keelgat schieten. Misschien een suggestie om niet zo snel te reageren. Jij veroordeelt anderen daarmee net zo hard. Misschien bedoel je het niet zo, maar het gebeurt toch.

Ik heb het wel met een van de voorgangers eens. Het had geholpen als je de contouren van het verhaal wat duidelijker had geschetst. Dat er ineens een auto bij komt kijken, overvalt menigeen. Niet iedereen zou dan bij zo'n bedrag een auto hebben gekocht. Zeker niet als er sprake was van een grote schuld.

Daarmee willen ze jou niet direct veroordelen. Ze willen vooral aangeven dat het hen bevreemdt. Probeer dat ook in dat kader te zien.

Succes met alles!
quote:Zoebie schreef op 08 maart 2012 @ 23:17:

Gina, Gina, lees nu eens goed wat hier allemaal is geschreven.ze had nog een rekening incasso staan daarom was die schrik er zo ze dacht dat ze alles had betaald dus niet ja oke duidelijk
quote:gina40gina schreef op 08 maart 2012 @ 23:23:

[...]

ze had nog een rekening incasso staan daarom was die schrik er zo ze dacht dat ze alles had betaald dus niet ja oke duidelijkHet was mij wel duidelijk hoor. Maar in het begin niet zo.

[...]

ja oke duidelijkWaar heb je last van? Obstipatie? Sta je te lang droog? Slecht humeur? Slecht opgevoed?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
lees alles alles dan goed
Ondanks de ellende van To's vriendin, begint dit topic lachwekkend te worden.
quote:gina40gina wrote on 08 March 2012 @ 23:23:

[...]

ze had nog een rekening incasso staan daarom was die schrik er zo ze dacht dat ze alles had betaald dus niet ja oke duidelijkJa-oké-duidelijk? Je zegt eerder dat zij er niets van af wist, omdat ze nog op haar werk was en dat dochterlief totaal in de stress zat door het verhaal van de incassomannekes. Snap je dat het verwarrend overkomt?...
quote:gina40gina schreef op 08 maart 2012 @ 23:26:

lees alles alles dan goedJa hoor; wij kunnen allemáál niet lezen. Zou het dan niet aan jouw ( gebrek aan ) schrijfkunsten liggen?
quote:gina40gina wrote on 08 March 2012 @ 23:26:

lees alles alles dan goedSchrijf dan een verhaal dat klopt!

[...]

ze had nog een rekening incasso staan daarom was die schrik er zo ze dacht dat ze alles had betaald dus niet ja oke duidelijk

De schrik was er toch omdat ze/je dacht dat die 13000 euro terug moest naar de sociale dienst?

Dat het om een andere rekening ging kwam pas veel later aan het licht.

Niet zo gek dus dat mensen het niet helemaal snappen ja oke duidelijk?
oja nog wat ze heeft een koopwoning heb jij dat ???? en ja slecht humeur moet jij niet het dak op ?????????quote:blijfgewoonbianca schreef op 08 maart 2012 @ 23:25:

[...]

Waar heb je last van? Obstipatie? Sta je te lang droog? Slecht humeur? Slecht opgevoed?
Ik ga naar bed, moet morgenvroeg om 8 uur al bij mijn schattige kleinzoon zijn. Ben benieuwd wat hier nog meer voor onzinnige dingen worden neergeschreven. To kan het topic beter links laten liggen. Het is er nu niet beter op aan het worden.
quote:gina40gina schreef op 08 maart 2012 @ 23:31:

oja nog wat ze heeft een koopwoning heb jij dat ???? Ja, ik wel. Jij ook?

en ja slecht humeur moet jij niet het dak op ?????????

[...]

Nee, mijn dak lekt niet. Het jouwe wel?
Eigenlijk jammer om nu naar bed te gaan. Het wordt hier steeds leuker.
ja dat klopt maar dat mensen rare dingen schrijven kon ik moeilijk er door heen komen zat me te ergeren maar alles is oke ik vindt het vervelend dat ik er nog over heb maarja eigen schuld had ik maar niets geschreven ik dacht ik probeer het zo met viva ben niet zo lang hierop maar goed het is goed afgelopenquote:bammetjebamie schreef op 08 maart 2012 @ 23:31:

[...]

De schrik was er toch omdat ze/je dacht dat die 13000 euro terug moest naar de sociale dienst?

Dat het om een andere rekening ging kwam pas veel later aan het licht.

Niet zo gek dus dat mensen het niet helemaal snappen ja oke duidelijk?
Ik gebruik altijd mijn slechte karma als excuus voor mijn gedrag. Maar ik lees hier veel betere excuusen!
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.

oja nog wat ze heeft een koopwoning heb jij dat ???? en ja slecht humeur moet jij niet het dak op ?????????

[...]

Goh zeg, ze heeft meer dan ik. Door mijn zieke kind heb ik nooit een woning kunnen kopen. Ik ben niet jaloers hoor, ik ben erg gelukkig in mijn huurwoning, maar ik snap alleen niet wat het met alles te maken heeft.
quote:gina40gina wrote on 08 March 2012 @ 23:31:

oja nog wat ze heeft een koopwoning heb jij dat ???? en ja slecht humeur moet jij niet het dak op ?????????

[...]

Haha, ga je zometeen plaatjes plakken van de lolly die jij hebt?

Wat vond je trouwens van mijn idee om dit samen met je vriendin te vieren? Volgens mij zeur je liever even verder op je topic, hè? Dat zegt genoeg over je intenties. Fijn leven nog!

*weg van is*
anoniem_7442 wijzigde dit bericht op 08-03-2012 23:38
Reden: Onhandige woordkeuze...
% gewijzigd

oja nog wat ze heeft een koopwoning heb jij dat ????

[...]

En dat is relevant omdat...?
hoe volwassen ben je dat je geniet van andermans drama en dat je er zo mee zit ik zit er mee dat er mensen zijn zoals jijquote:blijfgewoonbianca schreef op 08 maart 2012 @ 23:32:

[...]

Nee, mijn dak lekt niet. Het jouwe wel?
quote:gina40gina schreef op 08 maart 2012 @ 23:36:

ja dat klopt maar dat mensen rare dingen schrijven kon ik moeilijk er door heen komen zat me te ergeren maar alles is oke ik vindt het vervelend dat ik er nog over heb maarja eigen schuld had ik maar niets geschreven ik dacht ik probeer het zo met viva ben niet zo lang hierop maar goed het is goed afgelopen

[...]

quote:gina40gina schreef op 08 maart 2012 @ 23:41:

hoe volwassen ben je dat je geniet van andermans drama en dat je er zo mee zit ik zit er mee dat er mensen zijn zoals jij

[...]

Mijn indruk van BGB is dat ze een stuk volwassener is dan hoe jij overkomt.
jammergenoeg kan ik niet zomaar zelfstandig me eigen koopwonig uit en me vriendin ligt samen met haar dochter vroeg in bed die intenties van jou kloppen nietquote:Ligeia schreef op 08 maart 2012 @ 23:37:

[...]

Haha, ga je zometeen plaatjes plakken van de lolly die jij hebt?

Wat vond je trouwens van mijn idee om dit samen met je vriendin te vieren? Volgens mij zeur je liever even verder op je topic, hè? Dat zegt genoeg over je intenties. Fijn leven nog!

*weg van is*
quote:gina40gina schreef op 08 maart 2012 @ 23:41:

hoe volwassen ben je dat je geniet van andermans drama

IK geniet niet van andermans drama. Jij hebt zo vaak het overleden zoontje van je vriendin aangehaald dat ik vermoed dat jij het minimaal interessant vindt om te vertellen. Hoe zielig ook; het is helemaal niet relevant om dit drama te vermelden, maar je deed het elke vier seconden. Waarom?

en dat je er zo mee zit ik zit er mee dat er mensen zijn zoals jij

[...]

Hoe ben ik dan, volgens jou?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven