Wij beginnen eind 2007 / begin 2008

11-09-2007 13:45 5814 berichten
Zwanger! Naam Lftd. Datum Naam Bijzonderheden Dametje 29 12 aug "Prada" Heeft 1 dochter Pebbles 27 28 aug Eva Heeft 2 dochters Freddy 34 14 sept Thomas Heeft 1 zoon lady_bug 27 5 okt Norah 1 zoon* & 2 dochters Liubi 26 8 nov Pieter Heeft 1 zoon PLUKKIE78 30 19 dec Mark Heeft 1 zoon Pluis363 31 19 dec Ruben Heeft 1 zoon Vlinder1987 22 23 dec "S" Heeft 1 zoon Summerbreeze 22 11 feb Mibb 25 7 mrt 24-1: Verlof! Snok 36 2 mei 20 weken echo goed! ka_30 31 2 juni 20-weken echo goed! Aruba 22

Naam Lftd. Start NOD Bijzonderheden Bloem 27 Sept '07 eind okt. ZKH, verder onderzoek zusvansummer 25 Okt.'07 29-10 6-10: Gyn Beer345 33 Heeft 1 dochter
whahahahahahahahhahaa JUIST!
Alle reacties Link kopieren
Pluis wat klinkt dat leuk allemaal en dan ook nog lekker een ovulatie... Heb nu zelf ook ovu testen gekocht durf het wel aan met deze wat kortere cyclus.

Vlinder ik heb ook elke keer zere borsten na mijn eisprong. Is voor mij juist een teken dat de ongi eraan zit te komen. Maar omdat jij het hiervoor nooit had... Je hoort het wel vaker dat mensen die het normaal wel hebben juist weer niet hebben als ze zwanger zijn en andersom. Maar goed het kan - zucht - weer eens alle kanten op.

Snok beetje lichttherapie nodig? Haha is ook niet gek met deze dagen depressief weer. Ik hoop dat je moeheid een goed teken is. Grappig van je nickname. Ik kan mijn bijnaam echt niet gebruiken omdat bijna iedereen me zo noemt hahaha.

Gaaf Lady bug je echo. Gefeliciteerd. En bijna op 12 weken dat is ook lekker!!!

Liubi rustig aan relax. Denk aan de 9 op de 10 ipv de 1 op de 10. Makkelijk gezegd zou ik ook niet doen hahaha. Misschien proberen afleiding te zoeken en jezelf lekker in de watten leggen, helpt bij mij heel goed als ik me druk maak om dingen.

Nou hier alles wel ok. Ongi is niet zo erg (enorme voorraad super tampons gekocht natuurlijk...) maar ik heb enorme krampen in mijn buik. In mijn hele buik het is geen ongi pijn. Het voelt alsof mijn darmen overhoop liggen maar ik heb verder nergens last van. Misschien maar eens wat gezonder voedsel op gaan zoeken. Het doet echt zeer af en toe, komt een beetje in aanvallen elk kwartier. Wat dit nou weer is?? Weeen?? Hahahaaha.
Vlinder het borsten probleem herken ik wel. Zo tegen de menstruatie aan heb ik altijd last maar ook net na mijn eisprong (nu dus)knallen ze er ook zo af! Jij had toch ook met ovulatietesten je eisprong opgezocht?

Zus wat goed dat je ook gaat testen, ben benieuwd!

Ben eigenlijk wle benieuwd of alle zwangeren al aan het shoppen zijn voor de baby's en zoja wat dan allemaal????????? ben niet nieuwsgierig hoor, wil gewoon graag alles weten!

luibi probeer te genieten je hebt weinig invloed en hopelijk is van de week je bezoek bij de huisarts ook fijn daarvoor.

Snok goede nick!

Hebben net de vakantie geboekt. Lang getwijfeld tussen italie en amerika maar uiteindelijk een wijs financieel besluit genomen en het is italie geworden :-)

Met als goede meevaller dat als je vandaag of morgen een vlucht boekt bij transavia dat je hele fikse kortingen hebt. We moesten nu alleen zelf de tax betalen en ticket gratis!
Dames ik zit nu te denken....Manlief noemt me bji jan en allemaal zo dus iedereen die hier "toevallig" beland weet dat ik dit ben wahahahhahahahahh

Dussssssss kan net zo goed gelijk me naam en achternaam blootgeven

Whatever...weinig te verbergen denk ik dan maar....

Euh Pluis ik weet niet maar Italie ben ik duurder uit dan USA? Als ik ga shoppen in Italie is het nog erger whahahahahahahah Wij gaan NU naar NY en in juni naar italie...." goed gedaan snok"
He Pluis, waar in Italie is het geworden?

Ik ben nog niet aan het shoppen voor de baby. We krijgen gelukkig dingen. Ik vind het al zo n gezoek om betaalbaar dingen te vinden die ik zelf pas.

Lady, fijn dat alles goed was. Ik heb het even gemist maar waarom twee echo 's met tien weken? Die van mij was met tien weken ookal 3,5 centimeter. Volgende week vrijdag de tweede echo, ben benieuwd hoe het nu is!?

He zummer,

pff dat klinkt heftig. Kun je een beetje rustig aan doen?

Liubi, rustig maar aan, en anders doe toch lekker nog een test. Ik vond het juist in het begin fijn om er veel over te lezen. Omdat het behalve die moeheid allemaal zo vaag is. Misschien werkt dat voor jou ook?

Trouwens, ik kreeg eergister echt een soort van schop! Dat was heel maf.
hee Dametje..hoe is het met jou....HOe ver ben je nu dan? Als je nu al schop krijgt?
He snok,

Nog niet in NY?

Ik ben morgen 19 weken. Lig op dit moment in bed met een keelonsteking. Beetje druk gedaan de afgelopen tijd. Dus ga het de komende dagen wat rustiger aan doen, ben ik heel goed in (NOT)
Gaat vandaag alweer wat beter. Nog wel een soort aanwezig gevoel maar niet meer van die erge kramp. Ben ook eindelijk een dagje vrij vandaag heb veel te veel gewerkt. In de zorg (=vroeg opstaan...) en ook nog mijn normale nieuwe baan dus een heel nieuw ritme om aan te wennen. Vanaf nu nog maar 1 baantje, ff rustiger aan.

Lekker Pluis naar Italie, nog lang wachten? Waar ga je precies heen?

Ja shoppen in de USA is nu lekker goedkoop met die dollar, ik koop me suf op amerikaanse internetsites scheelt echt veel geld.

Een schop, dat zou wel leuk zijn als je het begint te voelen Dametje!! Lijkt me zo maf kan me er niks bij voorstellen.

Vandaag koopcontact opstellen en morgen weer hypotheekgesprek. Begint wat te worden met het huis kopen. Het duurt allemaal zooo lang. Heb al zin om in te pakken. Jammer dat het nog wel maanden gaat duren met verbouwen voor ik het allemaal ook weer kan uitpakken.
Ooo tegelijk Dametje...

Met 19 weken kan het toch heel goed dat je dingen voelt...

Leuk!!
och, liubi, het komt natuurlijk goed met jou! zo als gezegd gaat het vaker goed als fout, maar ja wij kunnen natuurlijk allerlei argumenten geven, als jij het zo voelt voel je het zo! doe anders nog een zwangerschapstest, misschien stelt het je een beetje gerust!

gaat lekker he zus? eerst blij zijn dat je ongesteld bent en daarna beginnen met oefenweeën? haha. ben blij dat je verder niet zo erg buikpijn hebt. over die borsten, ik had er de eerste maand wel last van (toen dacht ik ontpillen), tweede maand helemaal niet nergens last van gehad niet van borsten niet van buik, en nu dus in de derde ronde na mijn eisprong heel erg pijn, moet zeggen dat het sinds gisteravond iets minder aan het worden is. en inderdaad het kan weer eens alle kanten op, dan hopen we maar op de goede kant. doordat ik nu minder pijn heb ben ik er gelukkig ook wel iets minder mee bezig, geeft wat rust.

lekker pluis! ga er van genieten! nee ik heb geen ovulatietesten gebruikt, was voor ik aan de pil ging al heel regelmatig en was dat na het stoppen gelijk weer. ben een gezegend mens als ik hoor hoe moeilijk jullie het soms hebben.

snok, ik heb echt geen verstand van auto's maar die vind ik mooi. misschien kun je prive een foto zetten. mijn eerste reactie was ook goede nick maar als je overal zo genoemd wordt, haha. najah iemand die mij kent en hier zou lezen heeft mij ook vast allang herkent (soort studie, leeftijd, getrouwd, neefjes, nichtjes, jong broertje en zusje) ik heb het zo ook niet echt moeilijk gemaakt. maar inderdaad het ergste wat ze hier te weten kunnen komen is dat ze weten dat ik probeer zwanger te worden. ja dat horen ze hopelijk over een paar maanden toch. en anders ja zo raar is het toch ook weer niet dat mensen proberen zwanger te worden?

spannend dametje, is dan volgende week al je 20-weken echo? dat gaat echt snel! lijkt me bijzonder om je kindje te voelen!

heeft het bij jullie vanacht ook zo ontzettend geonweert?

liefs vlinder
zo crosspost en hoe?

dametje doe je rustig aan! beterschap met je keelontsteking. 19 weken dus, het schtiet dus inderdaad op!

zus, spannend he een huis kopen? hadden jullie al een koophuis? waar ga je naartoe verhuizen? of blijf je in het zelfde dorp/stad wonen?
Beterschap Dametje!! Nee vrijdagochtend vlieg ik....maandag al weer terug...kort maar krachtig (hoop ik, tis echt ff snoepreisje via zaak)

Zus jij hebt ook echt een druk leventje he? Herken het....

Vlinder precies...is ook zo....ze kunnen met beetje moeitje echt wel dingen eruit halen en begrijpen dat jij dat zou kunnen zijn...maakt ook niet uit.....
Beterschap Dametje. Je zal het helemaal zelf uit moeten zieken, want medicatie mag als je zwanger bent volgens mij niet, of wel? Hoop dat het een beetje te doen is en dat je niet te veel pijn hebt. Veel ijsjes eten!

En al weer bijna 20 weken, wat gaat de tijd toch snel! Ontzettend bijzonder dat je nu ook het kindje voelt, lijkt me een heerlijk gevoel!

Zus ook rustig aan doen hoor! Anders hol je jezelf voorbij. Spannend hè zo'n nieuw huis. Je kan in ieder geval al lekker wegdromen over hoe het straks gaat worden en in gedachten inrichten. En probeer dat beeld vast te houden tijdens de verbouwing, want dan denk je vaak dat het nooit iets meer wordt met al die rommel

Vlinder ik wil niet je hoop wegnemen, maar ik heb ook altijd zere borsten voordat ik ongesteld moet worden...en ook bij mij neemt de pijn af naarmate het ongesteld zijn dichterbij komt... Ik hoop natuurlijk dat jij gewoon zwanger bent, nog even volhouden tot maandag, dan weten we hopelijk of we er weer een zwangere bij hebben.

Hier heeft het vanacht (en nog steeds trouwens) ontzettend gewaaid, maar of het ook geonweerd heeft vannacht... ik heb er in ieder geval doorheen geslapen dan

Liubi het klinkt allemaal zo makkelijk: positief blijven en er niet teveel bij stil staan. Ik denk dat heel veel paszwangere vrouwen met hetzelfde probleem kampen, helemaal als je in je omgeving al een paar keer hebt meegemaakt dat het ook mis kan gaan. Verwen jezelf, probeer jezelf wat af te leiden en doe wat nodig is om jezelf een beetje gerust te stellen. Ik hoop dat je snel alleen nog maar kan genieten van je zwangerschap!

Snok bijna NY dus, kort maar krachtig, maar daarom niet minder leuk

Hier is als het goed is morgen de NOD...spannend en in tegenstelling tot vorige keren heb ik nu helemaal geen zere borsten gehad, maar ik voel me ook niks anders dan anders dus wat mij betreft kan het alle kanten op... lekker weer... het zou toch handiger zijn als er gewoon met neonletters boven je hoofd kwam te staan dat je zwanger was maar even afwachten, ik wil eigenlijk pas zaterdag testen als het nog nodig is...maar of ik dat nog volhou??? Pluis ik was trouwens degene die ook met ovulatietesten in de weer was geweest deze maand.
Dank dames,

Ik hoef ook geen medicijnen, drink veel thee met honing. met mijn werk is het niet echt zo dat je dat alles kunt delegeren dus ik zit nou toch een beejte dingentjes te doen maar goed, ik hoef niet naar buiten, die storm in, dus das ook al fijn.

Bloem je hebt je NOD morgen?

Voor het schema, echo 21 maart

VK26 maart
Liubi, ik wil je nog even feliciteren! Wat heerlijk voor je en probeer aan leuke dingen te denken, elke week is er 1 en wij zijn jaloers!

Ben druk met school etc. dus ff niet zoveel van mijn kant. Lees wel mee hoor, vind het erg grappig hoeveel jullie elke keer toch weer te bespreken hebben.

groeten!
Hee Vlinder gooi wel keer foto op prive forum neer van nieuwe bakkie Ben ook echt wel beetje trots op mijn mini

Maar ja moet tie eerst nog ff binnenkomen....

Bloem..spannend! Het zou zomaar kunnen....Zou zo leuk zijn he dames weer eens zwangere!!! Liubi ging je net voor....hoop het....Vlinder...Nog meer die snel NOD hebben>
Morgen naar de gyn! Ben benieuwd!
hey bloem, zoals ik ook al tegen mibb zei, ga vooral door met mij op mijn voetjes terug zetten. ik hoop natuurlijk dat ik zwanger ben maar ik heb sinds gisteravond minder last van mijn borsten en dat maakt in ieder geval dat ik er vandaag veel minder mee bezig ben geweest. jij morgen NOD, spannend, knap van je als je kan wachten met testen tot zaterdag. hoop dat je zwanger bent!

heb je je een beetje rustig weten te houden vandaag, dametje?

he india! hoe is het met jou? druk dus. leuk dat je wel de tijd/moeite neemt om alles te lezen. jou NOD is eind deze maand, heb je dan komende week 'eierentijd'? (dames, wie heeft die terk ook alweer bedacht? was het zus?)

spannend liubi, je eerste gesprek, toch? kom je daarna even vertellen hoe het was?

groetjes vlinder

mijn zusje (10) vroeg wanneer ze nu eens tante gaat worden, dus ik zei 'dat hoor je wel als het zo ver is', zegt ze 'maar daar moet je wel wat voor doen hoor' tssss, gek kind, ik maar gezegd dat ik dacht dat baby's spontaan in je buik konden ontstaan, haha.
Bloem spannend je nod, ben erg benieuwd!!!!!!!!!!!!

vlinder nog even en je mag ook testen.

Dametje wat leu keen 20 weken echo. Dan kunnen ze ook het geslacht zien wil je het weten als ze het kunnen zien? Of moet het een echte verassing blijven?

Hier weinig nieuws heb vandaag van 10.00 tot 21.30 gewerkt en ja als ik werk heb ik geen tijd om aan zwangerschappen of wat dan ook te denken! Is maar goed ook :-)

NOD 23 maart en voor leeftijd nu 31 jaar
Zo he Pluis, wat een lange dag

Vlinder, leuk zusje heb jij!

Leuk Liubi, nu al, in Duitsland heb je natuurlijk heel veel controles. Hoe is het met je moeheid. Wil je het binnenkort vertellen aan familie of ga je tot de 12 weken wachten?

India, je hebt gelijk, soms wordt er weer heel veel geschreven, dan weer dagen niet. Ach ja.

Morgen hebben mijn broertje en schoonzusje hun echo, ze willen wel weten wat het is maar verder dacht mijn broertje het stil te willen houden. Vind ik wel jammer maar als hij dat zo wil is het goed natuurlijk. Wij willen het wel weten en gaan het dan ook niet stil houden, we zouden ons zeker verspreken dus..
Dametje, gebruik het argument van Kluun: "Het is toch verdorie geen suprise-ei". Even kijken wat ze dan zeggen. Wat gaat de tijd toch snel, je bent al 19weken..wauw!

Pluis, waarom had je zo'n lange dag?

Vlinder, je NOD komt steeds dichterbij, wat spannend. Ik duim voor je!

Verder geen nieuws, nog steeds ongesteld. Het is erg heftig, dus kan wel een familypack tampons in huis halen.
spannend dametje! en wel leuk het weten, kan je daarna ook gerichter bezig zijn met alles. Hoorde op mijn werk een keer mensen die echte flinke ruzie hadden over een naam werd het uiteindelijk nog het andere geslacht dus voor niets ruzie!

En wie weet als je broer het van jullie hoort hij ook wel wat loslaat.

Wij gaan eind mei 10 dagen naar italie in de buurt van Rome. HEb er al erg veel zin in :-)
Even een kort berichtje, ik lees nog wel mee, maar ben erg druk met een heleboel dingen, dus lukt me niet overal op te reageren.

@Freddy, een beetje laat, maar toch geweldig leuk zo'n echo, niet?

@Liubi, spannend morgen naar de gyn....... Enne, in het begin kruipt de tijd echt voorbij, maar het zal steeds sneller gaan (tot de laatste maand, maar dat duurt nog even). Na een echo met een kloppend hartje wordt het veel echter, en helemaal wanneer die kleine begint te schoppen. Sterkte de komende weken!

@dametje, beterschap, volgens mij is momenteel weer een kwart van Nederland ziek. (hier thuis ook vriend en dochter afgelopen weekend, ikke gelukkig niet, heb blijkbaar toch wat weerstand weer opgebouwd!).

@Bloem en Vlinder, ik duim!!! (En natuurlijk voor alle anderen, die ik op dit moment niet bijgelezen heb.....).

Hier gaat het huis zeer waarschijnlijk niet door, andere mensen hebben begin deze week een bod gedaan, dus het is nog afwachten. We zijn intussen maar weer verder aan het kijken.

Verder alles goed, druk, maar het loopt wel lekker, tot later...
Hier nog niks te bekennen, maar de dag is nog lang...Ik ben zelfs een klein beetje zenuwachtig. Net dacht ik komop gewoon testen dan weet je het, maar ik was net naar het toilet geweest dus hoef nu even niet meer te plassen...

Beer gezellig dat je af en toe nog even meeleest en schrijft. Jammer van het huis!

Dametje: leuk hoor als je straks weet wat het is lijkt mij. Ik zou het denk ik ook willen weten (mijn vriend zeker) en ik zou het dan ook niet voor me kunnen houden denk ik. Wat denken jullie zelf dat het wordt?

Pluis nog 10 dagen geduld dus...

Vlinder ik hoop ook dat jij zwanger bent natuurlijk! Probeer mezelf ook de hele tijd met beide benen op de grond te houden, want anders is de teleurstelling zo groot. Maar dat is tegelijkertijd ook heel moeilijk, omdat je het zo graag wil.

Wat een heerlijke opmerking van je zusje trouwens
Bloem, wat spannend! Ik hou het topic in de gaten :-)

Ik heb weer rijles. Ha!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven