Wij beginnen eind 2007 / begin 2008

11-09-2007 13:45 5814 berichten
Zwanger! Naam Lftd. Datum Naam Bijzonderheden Dametje 29 12 aug "Prada" Heeft 1 dochter Pebbles 27 28 aug Eva Heeft 2 dochters Freddy 34 14 sept Thomas Heeft 1 zoon lady_bug 27 5 okt Norah 1 zoon* & 2 dochters Liubi 26 8 nov Pieter Heeft 1 zoon PLUKKIE78 30 19 dec Mark Heeft 1 zoon Pluis363 31 19 dec Ruben Heeft 1 zoon Vlinder1987 22 23 dec "S" Heeft 1 zoon Summerbreeze 22 11 feb Mibb 25 7 mrt 24-1: Verlof! Snok 36 2 mei 20 weken echo goed! ka_30 31 2 juni 20-weken echo goed! Aruba 22

Naam Lftd. Start NOD Bijzonderheden Bloem 27 Sept '07 eind okt. ZKH, verder onderzoek zusvansummer 25 Okt.'07 29-10 6-10: Gyn Beer345 33 Heeft 1 dochter
Alle reacties Link kopieren
Goedenavond...

zus van summer...toppie...das lekker snel in jouw geval...hoe blij kan je zijn he met een menstruatie?

Pebbles...16 weken. Ja gek...net ging het toch ff door me hoofd. Ja was ik ook geweest...Lijkt zo lang geleden..heel gek.

Hier heerlijk weekend achter de rug met veel gezelligheid...Ben wel wat moe enzo nog maar goed...zal er ook wel bij horen....Nog paar dagen en dan heerlijk shoppen .....

Vlinder hoe gaat het?
Haha ja vorige keer was ik in tranen en nu was het meer een vreugdekreet vanuit de badkamer whaahaa, maar er is gewoon bijna een hele cycluslengte af als je het even zo bedenkt...

Ik ben nu even blij met mezelf, dus morgen ga ik me weer met jullie verhalen bemoeien hihi.

Welterusten alvast allemaal!!!
Zus wat goed dat het zo "snel" is gekomen. Haalt weer wat spanning weg en wie weet elke keer iets korter!

Al die zwangeren gaan ook goed al bijna op de helft voor dametje!

Hier leuk weekend gehad! Eerst jarig. Kreeg van manlief kaartjes voor de musical tarzan. Zijn we vanmiddag geweest(echt een hele mooie voorstelling, je hebt gewoon ogen tekort) en daarna lekker gegeten in scheveningen.

Verder nog verwend met plantjes, boeken, badschuim een tas en geld. En een gezellig feestje!

Tijdens tarzan vanmiddag onwijze steken in de buik echt erg gewoon en gisteren heel veel slijmerig spul. Dus ik zeg dat zo tegen manlief waarop we tegelijk roepen kunnen even zo een ovulatietest doen en jahoor een mega dikke streep! Dus ja ook maar geklust! Afgelopen dagen gelukkig ook al een paar keer dus wie weet!

Houd in ieder geval in dat het ongeveer weer een gewone cyclus van 29 dagen wordt.Zoals het nu is zouden we dan met de pasen kunnen testen. Grappige is vorig jaar met de pasen gingen we overal vertellen dat we gingen trouwen.
hey snok, hoe gaat het, ach, au! maar ik hoop het beste er zijn nu al een paar zwangeren die dit herkenden wat natuurlijk een klein beetje hoop geeft, aan de andere kant wil ik niet te veel hopen, we zullen zien, volgende week maandag NOD dus bij niet ongesteld dinsdagochtend testen. hoe is het met jou?

pluis wat een leuk cadeau! nu hopen op over twee weken een extra cadeautje! zou leuk zijn met pasen!
Pluis hoop het voor je!! Ook ik kan rond die tijd testen denk ik....Dagen ook goed aan het benutten hahaha. Enne nog van harte!!

Waar heb je allemaal last van Vlinder (sorry maar ff niet tijd om terug te lezen)....
hoi snok, ik heb vooral heul erg last van zere tepels en borsten. vervelend maar hopelijk dus voor een goed doel, ik probeer er deze week maar even niet te veel mee bezig te zijn. ennuh, geniet van het klussen!
Ja is altijd vaag he>? Kan ook als je ongesteld moet worden maar dat is pas volgende week toch? Dus wel beetje vroeg ervoor...Spannend!! Ben heel benieuwd....Zou errug leuk zijn
ja moet maandag pas ongesteld worden. en heb ook dan normaal niet echt last van mijn borsten, vaag dus. zou leuk zijn inderdaad. ik heb trouwens ook veel meer zin om met manlief te vrijen, normaal tijdens eiertijd (bijna pasen) maar vorige maanden was het na die paar dagen echt wat minder. ik weet niet. zwangere dames hoe was dat bij jullie? goed ik hoop het maar reken er niet te veel op (jullie zullen ook wel denken, jaja elke als ze iets post zegt ze dat maar dat doe ik om het voor mezelf ook duidelijk te houden dat ik er niet te veel op wil rekenen :D )
@Mibb, voor het schema: 13-03 naar eerste gesprek/controle gyn. In Duitsland kun je altijd snel terecht. En de eerste 20 weken sta je onder behandeling van de gyn. Pas daarna komt de VK.

@Vlinder, ik ga hopen joh! Ik had juist helemaal geen zin in sex. Ik heb een paar dagen last gehad van een buikgrieperig gevoel (aka innesteling, maar dat wist ik nog niet) en ik was (ben!) vreselijk moe.

@Zus, hihih, geniet van het feit dat je cycluslengte een flink stuk korter is!

@Snok, shopse hihi. Ik koop maar geen gewone kleren meer. Straks wordt het weer zomer en dan moet ik in positiemode.

Hier alles goed. Ben vreselijk moe van al dat gewerk en gefiets. Ga even lekker tukje doen.
He, he, was ik gister een heel bericht aan het tikken en bezig met het schema (wilde het inderdaad ook nog op het priveforum veranderen vlinder), vliegt mijn internet eruit. Hele avond weg... Zucht...

Nou ja gelukkig was het in de loop van vandaag weer in de lucht.

dametje, ja ik slik de Etos-pillen al maanden. Ik dacht eerst dat ze hielpen, mijn cyclus werd wat korter (tussen de 32 - 36 dagen). Maar blijkbaar helpen ze toch niet...

Pebbles, gaaf joh dat je meisie ineens met sprongen vooruit gaat! Was het eenmalig, of deed ze het nu vaker?

Liubi, heb je het drukke mannenweekend overleefd? Kan me voorstellen dat je daar niet echt op zat te wachten.

Zusvansummer, lekker joh! Zo'n korte cyclus! Jammer natuurlijk dat je ongesteld bent geworden, maar het is natuurlijk ook wat waard om wat korter en regelmatiger te zijn, dat klust een stuk gerichter zeg maar.

Lady_bug, zou inderdaad leuk zijn om volgende week allemaal positief te gaan testen, maar ik geeft het weinig kans. (voor mij dan he...). Spannend morgen voor jou dus! Een echo, hoeveel weken ben jij nu? Of krijg je dat morgen te horen?

Vlinder, ik hoop echt heel erg dat je zwanger bent, maar wil je ook even de tegenhanger van alle zwangeren met zere borsten vertellen. Toen ik pas gestopt was met de pil had ik ook ontzettend zere borsten! Man man, daar hoefde je maar naar te kijken... Ik heb toen ook een zwangerschapstest gedaan (al had ik toen eigenlijk niet zwanger kunnen zijn want we deden het met condoom, maar je weet maar nooit), negatief. Dus het kan ook komen doordat je nog niet zo lang gestopt bent met de pil. Maar begrijp me niet verkeerd hoor!! Ik hoop echt ontzettend dat het komt doordat je zwanger bent, maar het zou ook zo sneu zijn als je nu al je hoop zet op een zwangerschap terwijl het niets is.

Pluis, leuk zeg, Tarzan! Ik wil ook nog, ben een echte musicalfan! Heb de Lion King minimaal 5x gezien bijv. Zou trouwens wel een dubbel leuk kadootje zijn als je zwanger bent!

Ik ga even eten koken, kom vanavond nog wel even terug en zal dan het schema nog even aanpassen en ook op het priveforum zetten.

Groetjes!
Vlinder snap je ...je wilt jezelf beetje in hand houden door te zeggen "we zien wel" .....

Liubi...was je al gelijk zo moe joh? Ik ben ook zo moe en vaak misselijk....zou het voorteken zijn?>?? whaahhaahah

Nou ik denk dat ik gewoon voorjaarsmoe ben ofzo...echt niet normaal wat ik laatste dagen voel. Heb het idee dat het nog nasleep is van MK. IJzertekort?
hey mibb, goed dat je me even op de grond zet hoor. juist omdat ik dat weet (van dat ontpillen) wil ik er niet te veel op hopen, maar ik merk dat ik dat toch een beetje begin te doen. ben dus alleen maar blij dat je probeert tegenwicht te bieden. ga vooral zo door!
Goeiemorgen....heb zo 2uur rijles, maar ik heb me toch slecht geslapen...word een ramp op de weg, be careful Nederland..

Snok, kan nooit kwaad om even tijdje extra vitaminies te eten en een goede medium biefstuk!

Vlinder ik hoop dat je gewoon hardstikke zwanger bent..

Nou mensen ik ga Formule 1 rijden.
summer, rij ze! haha! is maar goed dat het niet je eigen auto is, moet de man/vrouw naast je maar even extra opletten! succes!
Ik zal het tegen mijn instructeur melden. Nog 5 minuten.
Have fun Summer...Lang geleden dat ik rijbewijs haalde....Zie je nou? Wordt echt oud vrouwtje Maar scheuren kan ik wel in mijn mini cooper...echt super die auto...tis net een kart....;-)

Yes...mam...ik zal mijn vitamines slikken en af en toe biefstukje eten.....

En Vlinder...ik hoop het echt voor je...wanneer kun je testen?
Yeaah het ging hardstikke goed, ben echt blij :-) geen doden, geen gewonden.

Over 2 weekjes examen. Weer.

Snok, je hebt een mini-cooper, geweldig. Wat voor kleur?
Summer gelukkig is je rijles goed gegaan en heeft iedereen het overleefd .

Gaaf zeg een mini cooper Snok!

Vandaag mijn 2e echo gehad! Alles is goed en het kindje is nu 3,5 cm. Echt niet normaal hoeveel het veranderd in een paar weekjes tijd!!! De meeste tijd lag het lekker rustig, tot dat ze gingen meten... Lekker druk dus. Appart dat ik er nog niets van voel. Ze zagen ook dat ik een vleesboom heb, maar dit kan geen kwaad. Later gaan ze er nog een keer naar kijken, maar het gebeurt wel vaker zeggen ze.

Oh ja, de uitgerekende datum blijft 4 oktober. Dus nu ben ik 10.3 weken zwanger (schiet al mooi op)
Yeaah Lady_Bug wat heerlijk dat je echo goed ging. 3,5 cm, zo'n klein prutteltje, heerlijk.

En wel even schrikken zo'n vleesboom, maar dat gaat toch weg door de hormonen? Geloof ik?
Hallootjes! Na de opwinding van vorige week is het euforische gevoel omgeslagen in een grote angst. Wat als het fout gaat? Wat als ik helemaal niet zwanger ben en de test gelogen heeft? (Ja, je weet maar nooit...). Zit mezelf helemaal gek te maken zeg.

Gelukkig donderdag naar de gyn.

Verder niet veel te vertellen eigenlijk. Succes met je rijlessen Summer!
Lady wat fijn!!! En hoe voel je je?

Liubi please probeer te genieten. Weet je ik weet als geen ander dat je het toch niet kan beinvloeden...Het is zoals het is...klinkt simpel he? Maar wel waarheid Probeer te relaxen...Iedere vrouw herkent denk ik wat je nu voelt...Hoort er bij?

Ja...ben ook helemaal blij er mee..sterker nog..heb deze (mini cooper roomwit met zwart dak (glas dus kan stuk open) en leren bekleding met rood details....Met alles erop een aan...echt geweldig. Nu vier jaar oud en heb vorige maand nieuwe bestelt! Over een maand krijg ik nieuwe als het goed is. Zwart met ook weer glazen dak (groter), grijze/zwarte details, leer in bekleding..gewoon helemaal strak....En veel extra's....Het is zon leuke auto..Wilde cabrio maar daar past echt geen kinderwagen in...euh ja je moet aan toekomst denken he?
Snok ik ben jaloers. Echt. Ik vind het zo'n leuk karretje! Ik vind die met de print v/d Engelse vlag ook zo lachen.

Liubi, ik begrijp je. Kan me ook niet voorstellen hoe ik ooit de eerste weken van een volgende zwangerschap normaal door kan komen. Verder sluit ik me aan bij Snok.
Snok, hoe kom je eigenlijk aan de naam Snok? Haha!
Snokken, dat was vroeger op de middelbare school (in de eerste klassen) nogal 'vies'. hihi
ja joh....hou maar op over die naam

Ik denk ik ga met een diep undercover naam; inderdaad hoe suf en niet gebruikt door ander is deze naam (logisch ook) whahahaha

Mijn vriend had destijds een stopwoordje...snok...het klinkt heel gek en suf maar je moet er bij geweest zijn..Alles was dat woord. we zijn het op gaan zoeken in dikke van dale en zagen toen AFTREKKEN staan wahahhahaha Maar goed...hij noemt me nog steeds zo.....koosnaampje...GEwoon ontstaan zeg maar dus vandaar die "schuilnaam" ...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven