Wij beginnen eind 2007 / begin 2008
dinsdag 11 september 2007 om 13:45
Zwanger! Naam Lftd. Datum Naam Bijzonderheden Dametje 29 12 aug "Prada" Heeft 1 dochter Pebbles 27 28 aug Eva Heeft 2 dochters Freddy 34 14 sept Thomas Heeft 1 zoon lady_bug 27 5 okt Norah 1 zoon* & 2 dochters Liubi 26 8 nov Pieter Heeft 1 zoon PLUKKIE78 30 19 dec Mark Heeft 1 zoon Pluis363 31 19 dec Ruben Heeft 1 zoon Vlinder1987 22 23 dec "S" Heeft 1 zoon Summerbreeze 22 11 feb Mibb 25 7 mrt 24-1: Verlof! Snok 36 2 mei 20 weken echo goed! ka_30 31 2 juni 20-weken echo goed! Aruba 22
Naam Lftd. Start NOD Bijzonderheden Bloem 27 Sept '07 eind okt. ZKH, verder onderzoek zusvansummer 25 Okt.'07 29-10 6-10: Gyn Beer345 33 Heeft 1 dochter
Naam Lftd. Start NOD Bijzonderheden Bloem 27 Sept '07 eind okt. ZKH, verder onderzoek zusvansummer 25 Okt.'07 29-10 6-10: Gyn Beer345 33 Heeft 1 dochter
donderdag 13 maart 2008 om 14:49
Dametje tuurlijk kan ik dat..Gelukkig wel. Moet heel eerlijk zeggen dat ik altijd beetje ongeduldig wordt van mensen die blijven "zeuren"...oeps ...bekentenis...UItzonderingen uiteraard daargelaten. Als het echt niet lukt bijv. Ben voor mezelf ook heel positief hoor! Gaat echt wel mooi kindje komen...Positief erin staan helpt volgens mij de zaken altijd!
donderdag 13 maart 2008 om 15:29
Snok eigenlijk ben ik helemaal niet geduldig, maar ik bedenk me steeds dat ik in vorige cyclussen ook een paar keer (negatief) getest had en dan werd ik later die dag of de volgende dag ongesteld...vond ik zo zonde dan en dan dacht ik weer als je nou ook even geduldig gewacht had...
Morgen moet ik gelukkig werken dus dan kan ik er niet de hele tijd mee bezig zijn en dan is het alweer zaterdag. Ik maak mezelf vandaag al de hele dag gek door op van alles en nog wat te googlen... wel allemaal gerelateerd aan zwangerschap natuurlijk
Dametje ik weet eigenlijk niet zo goed waar ik me beter van zou voelen...wachten vind ik niet fijn en (te vroeg) negatief testen vind ik ook niet fijn... die dagen rond de menstruatie zijn bij mij altijd ingedeeld in fases: eerst hopen dat het raak is, dan balen dat het niet zo is en dan weer positief de nieuwe ronde in... en ik ben nu nog in de eerste fase en ik geloof dat ik nog niet toe ben aan de tweede dus misschien dat ik ook daarom nog niet durf te testen. Maar ja als het wel raak is hou ik mezelf langer in onzekerheid dan nodig...
Morgen moet ik gelukkig werken dus dan kan ik er niet de hele tijd mee bezig zijn en dan is het alweer zaterdag. Ik maak mezelf vandaag al de hele dag gek door op van alles en nog wat te googlen... wel allemaal gerelateerd aan zwangerschap natuurlijk
Dametje ik weet eigenlijk niet zo goed waar ik me beter van zou voelen...wachten vind ik niet fijn en (te vroeg) negatief testen vind ik ook niet fijn... die dagen rond de menstruatie zijn bij mij altijd ingedeeld in fases: eerst hopen dat het raak is, dan balen dat het niet zo is en dan weer positief de nieuwe ronde in... en ik ben nu nog in de eerste fase en ik geloof dat ik nog niet toe ben aan de tweede dus misschien dat ik ook daarom nog niet durf te testen. Maar ja als het wel raak is hou ik mezelf langer in onzekerheid dan nodig...
donderdag 13 maart 2008 om 16:10
quote:Bloem schreef op 13 maart 2008 @ 14:15:
Ik zit nu weer te twijfelen, denk toch dat ik nog maar even wacht... die eisprong was deze maand ook later dan verwacht, dus misschien de menstruatie ook wel... toch maar tot zaterdag wachten misschien...
Bloem.. Wat doe je ons aan? Haha. Maar ik snap het wel hoor...
Doe toch maar een testje
Ik zit nu weer te twijfelen, denk toch dat ik nog maar even wacht... die eisprong was deze maand ook later dan verwacht, dus misschien de menstruatie ook wel... toch maar tot zaterdag wachten misschien...
Bloem.. Wat doe je ons aan? Haha. Maar ik snap het wel hoor...
Doe toch maar een testje
donderdag 13 maart 2008 om 16:41
donderdag 13 maart 2008 om 18:25
Snok ontzettend veel plezier in NY! Geniet ervan! Hopelijk kunnen vlinder en ik je na het weekend allebei blij maken met positief nieuws!
Ik voel me nu redelijk rustig weer, heb net even met vriend gesproken en we gaan toch pas zaterdag testen. Dan zijn we allebei lekker vrij en kunnen we samen heerlijk genieten mocht de test positief zijn en anders heb ik in ieder geval een schouder om op uit te huilen.
Ik ga nu even boodschappen doen en vanavond maar heerlijk voor de tv hangen.
(Sorry Summer )
Ik voel me nu redelijk rustig weer, heb net even met vriend gesproken en we gaan toch pas zaterdag testen. Dan zijn we allebei lekker vrij en kunnen we samen heerlijk genieten mocht de test positief zijn en anders heb ik in ieder geval een schouder om op uit te huilen.
Ik ga nu even boodschappen doen en vanavond maar heerlijk voor de tv hangen.
(Sorry Summer )
donderdag 13 maart 2008 om 21:05
aaah bloem, ik de hele dag megadruk en maar hopen en maar hopen, heb je niet getest. najah je bent in ieder geval niet ongesteld geworden dus dat is met hopen gelukt. knap van je dat je nog wacht. ik ga maandagochtend testen ook al verwacht ik mijn ongesteldheid pas in de loop van de middag (ik heb toch te veel(dat hoop ik ten minste) testen gekocht). nou wachten en duimen dus tot zaterdag! I'll keep my fingers crossed (nu al kramp *grijns*)
snok veel plezier geniet ervan tot maandag!
summer hoe ging je rijles?
beer, jammer van het huis.
ik ga nu lekker tv kijken. liefs vlinder
snok veel plezier geniet ervan tot maandag!
summer hoe ging je rijles?
beer, jammer van het huis.
ik ga nu lekker tv kijken. liefs vlinder
donderdag 13 maart 2008 om 21:29
Hallootjes! Zwangerschap is door de gyn bevestigd! Ben 5 wkn en 6 dgn. Enige domper was dat er nog niet veel te zien was, alleen een lege vruchtzak en als ik heeeeel goed op de foto kijk iets vaags. Maar nog geen hartje. Nu ben ik me dus al de hele avond weer aan het opfokken! Het is ook nooit goed. Volgende afspraak is weer op 8 april. Maar volgens de gyn zag alles er ´wunderschön´ uit dus daar vertrouwen we maar op. Ik ben nogal redelijk perfectionistisch en als je dan geen invloed op je lichaam hebt is dat geestlijk uitputtend want je gaat jezelf helemaal opfokken.
Volgens de gyn moest ik me geen zorgen maken maar goed....
Volgens de gyn moest ik me geen zorgen maken maar goed....
vrijdag 14 maart 2008 om 07:42
Oo liubi ik kan me zo goed voorstellen dat je je zorgen maakt. Je wilt gewoon een hartje zien en de bevestiging hebben dat het goed zit. Maar als de gyn inderdaad zegt dat het er heel goed uit ziet.... Nog drie weken wachten nu? Een voordeel dan zit je alweer op 8 weken dus dan schiet het gelijk een beetje op.
Vlinder waag het niet om ongesteld te worden hihi.
En Bloem jij ook niet.
Bijna weekend.... Na twee weekenden werken lekker vrij!!! Ik kan niet wachten tot vanmiddag.17.00. Nog even een dagje doorbijten zometeen.
Vlinder waag het niet om ongesteld te worden hihi.
En Bloem jij ook niet.
Bijna weekend.... Na twee weekenden werken lekker vrij!!! Ik kan niet wachten tot vanmiddag.17.00. Nog even een dagje doorbijten zometeen.
vrijdag 14 maart 2008 om 09:32
luibi concentreer je op a; het goede wat hij heeft gezegd, dus dat alles er super uitziet.Heb even gegoogled voor je ne zie dat iedereen met een 5 weken echo nog geen hartje heeft gehoord, dus waarschijnlijk gewoon echt onmogelijk. Voordat je het weet zijn die 3 weken voorbij en hoor jij een heel mooi hartje kloppen!
Bloem herken de fases wel waar je doorheen gaat, heb altijd precies hetzelfde, volop hoop dan de teleurstelling en er dan weer tegenaan! En zolang je niet test blijf je toch wat langer in de hoop fase. Zit voorlopig volop in de hoop fase!
Ben blij dat het weekend is begonnen ben echt super moe! Echt energie loos en heb daarbij ook nog eens super zere borsten heb ik wle vaker maar als ik nu loop doen ze al zeer. Wilde sporten vanochtend maar zo heb ik er weinig zin in!
Verder rustig weinig tot niets gepland. We gaan zondag gewoon lekker vieren dat we 4 maanden getrouwd zijn
Bloem herken de fases wel waar je doorheen gaat, heb altijd precies hetzelfde, volop hoop dan de teleurstelling en er dan weer tegenaan! En zolang je niet test blijf je toch wat langer in de hoop fase. Zit voorlopig volop in de hoop fase!
Ben blij dat het weekend is begonnen ben echt super moe! Echt energie loos en heb daarbij ook nog eens super zere borsten heb ik wle vaker maar als ik nu loop doen ze al zeer. Wilde sporten vanochtend maar zo heb ik er weinig zin in!
Verder rustig weinig tot niets gepland. We gaan zondag gewoon lekker vieren dat we 4 maanden getrouwd zijn
vrijdag 14 maart 2008 om 10:03
Goeimorgen,
Is snok nou al weg, heeel veeel plezier had ik nog willen roepen!
Nou ja dan hoop ik dinsdag op mooie NY verhalen en aankopen.
Liubi, alles wat me zwangerschap te maken heeft is wachten. Dus ik zou er maar alvast aan gaan wennen, er is namelijk altijd iets om je druk over te maken. Wachten tot het raak is, wachten tot het eerste bezoek Gyn, wachten op het horen/zien van het hartje, wachten op de eerste beweging, wachten op dat je het kunt/wilt vertellen/ wachten op de tweede afspraak met de gyn, wachten op....etc etc.
Go Zus, nog maar zeven uurtjes!
Pff, ik heb moet dinsdag die presentatie houden, daarna heb ik ook dingen als weekend en vrije tijd. Gister lag ik pas om twee uur in bed dus ik voel me nu heel katerig.
Is snok nou al weg, heeel veeel plezier had ik nog willen roepen!
Nou ja dan hoop ik dinsdag op mooie NY verhalen en aankopen.
Liubi, alles wat me zwangerschap te maken heeft is wachten. Dus ik zou er maar alvast aan gaan wennen, er is namelijk altijd iets om je druk over te maken. Wachten tot het raak is, wachten tot het eerste bezoek Gyn, wachten op het horen/zien van het hartje, wachten op de eerste beweging, wachten op dat je het kunt/wilt vertellen/ wachten op de tweede afspraak met de gyn, wachten op....etc etc.
Go Zus, nog maar zeven uurtjes!
Pff, ik heb moet dinsdag die presentatie houden, daarna heb ik ook dingen als weekend en vrije tijd. Gister lag ik pas om twee uur in bed dus ik voel me nu heel katerig.
vrijdag 14 maart 2008 om 10:22
liubi, lastig he, dingen waar je geen controle (meer) over hebt? het komt vast allemaal goed, en drie weken is opzich te overzien (ga maar vast aftellen).
zus, ik ga speciaal voor jou mijn best doen om niet ongesteld te worden (alsof ik daar ook maar enige controle over heb)! nog vier en half uur en dan heb je weekend! ik ga vandaag hard werken aan mijn afstudeerproject, altijd gezellig (met afstudeermaatje) maar ook vermoeiend, druk.
gefeliciteerd pluis! elke maand een feestje? hah.
zus, ik ga speciaal voor jou mijn best doen om niet ongesteld te worden (alsof ik daar ook maar enige controle over heb)! nog vier en half uur en dan heb je weekend! ik ga vandaag hard werken aan mijn afstudeerproject, altijd gezellig (met afstudeermaatje) maar ook vermoeiend, druk.
gefeliciteerd pluis! elke maand een feestje? hah.
vrijdag 14 maart 2008 om 14:31
Hoi hoi,
Nog geen nieuwe zwangeren dus? Hmm jammer ja...
Bloem, ik herken die fases ook wel en ook het nog niet meteen willen testen, ik deed dat ook meestal pas 3 week nadat ik dacht dat ik de eisprong had. En altijd op de dag dat ik dat deed werd ik ongesteld. Behalve deze keer, want er is nog steeds niks hier. 68 dagen... geen eisprong gevoeld ook trouwens, of nou ja, misschien vorige week, maar wie zal het zeggen.
Liubi, maak je niet druk omdat je nog geen hartje zag. Volgens mij is 5 weken daar echt veel te vroeg voor! Rustig aan meisie, het komt echt allemaal wel goed!
Hoe is het verder met iedereen? Druk bezig de drie-dwaze-dagen goed te benutten? En Vlinder, trek je het nog een beetje met wachten?
Summer, wanneer ga je afrijden?
Beer, jammer van het huis. Hebben jullie nog iets anders op het oog?
Dametje, had jij nou de griep? (of ben ik in de war?) Beetje opgeknapt alweer?
Nog geen nieuwe zwangeren dus? Hmm jammer ja...
Bloem, ik herken die fases ook wel en ook het nog niet meteen willen testen, ik deed dat ook meestal pas 3 week nadat ik dacht dat ik de eisprong had. En altijd op de dag dat ik dat deed werd ik ongesteld. Behalve deze keer, want er is nog steeds niks hier. 68 dagen... geen eisprong gevoeld ook trouwens, of nou ja, misschien vorige week, maar wie zal het zeggen.
Liubi, maak je niet druk omdat je nog geen hartje zag. Volgens mij is 5 weken daar echt veel te vroeg voor! Rustig aan meisie, het komt echt allemaal wel goed!
Hoe is het verder met iedereen? Druk bezig de drie-dwaze-dagen goed te benutten? En Vlinder, trek je het nog een beetje met wachten?
Summer, wanneer ga je afrijden?
Beer, jammer van het huis. Hebben jullie nog iets anders op het oog?
Dametje, had jij nou de griep? (of ben ik in de war?) Beetje opgeknapt alweer?
anoniem_64b5425ad1666 wijzigde dit bericht op 14-03-2008 14:32
Reden: Kleurtje ging niet goed
Reden: Kleurtje ging niet goed
% gewijzigd
vrijdag 14 maart 2008 om 15:16
bloem/mibb, ik herken die fases ook maar ik kan niet wachten met testen. gewoon balen als ik niet zwanger ben en dan met een paar dagen weer hernieuwde hoop.
mibb, hier alles goed hoor, druk druk. ben er niet erg mee bezig, gaat erg goed. vanavond naar schoonouders, zondagmiddag pas weer thuis. dus geen tijd om na te denken, dat is goed julie hebben mijn hoop wel een beetje reeler gemaakt dus dat komt helemaa goed!
liefs vlinder
mibb, hier alles goed hoor, druk druk. ben er niet erg mee bezig, gaat erg goed. vanavond naar schoonouders, zondagmiddag pas weer thuis. dus geen tijd om na te denken, dat is goed julie hebben mijn hoop wel een beetje reeler gemaakt dus dat komt helemaa goed!
liefs vlinder