Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
Suze, moeilijke tijd voor je dus. Ik hoop van harte voor je dat het gauw raak is.

Fijn dat Julia je zoveel vreugde geeft.

Naatie, leuk dat hij darten zegt! Dat is wel heel bijzonder.

Lekker aan het groeien dus. Voel je je wel goed?

Morgen weer naar de geneticus. We gaan haar even aan de tand voelen. Ben nu toch wel erg benieuwd of ze iets kan vaststellen t.a.v. CG.
Succes morgen bij de geneticus Compu!

Ha Naatie, leuk dat er al een buikje komt!

Suze nog een extra dikke van mij

Dus het gedrag is wel een beetje herkenbaar? Want wij hebben maar een belafspraak gemaakt met de metabolenarts, omdat Jonathan al vanaf maandag echt overal om zit te huilen. En het lijkt net alsof hij zichzelf in de weg zit. Dan komt hij bij me staan en dan wil hij op schoot, oke dan til ik hem op, dan begint hij te huilen dat hij er vanaf wil, zet ik hem weer op de grond, gaat hij weer huilen *zucht* en dat gaat zo de hele dag. En dan komt M thuis dus ik denk dan kan hij lekker daar beenhangen, maar nee hoor, beenhangen moet bij mama. Maar het is wel zielig want hij is echt van slag. Ik ken hem helemaal niet zo. Op het WKZ vonden ze het niet raar dat we belden, omdat hij net ziek is geweest enzo. Ik wil ook even vragen of het kan omdat hij nu helemaal geen depakine meer heeft, of hij daarvan in de war is ofzo. Maar goed, bedje staat nu in onze kamer, want zijn kamer is met die harde wind 1 groot tochthol (beetje slecht geisoleerd huis). Dus ik kruip er nu maar lekker naast.
Stressed is just desserts spelled backwards
Goodmorning!

Mal Mart heeft ook zo'n fase gehad en dat duurde best wel heel erg lang. Hij zat toen tegen het praten aan en nu het over is praat hij ook ineens heel erg goed. Maar het is natuurlijk nooit verkeerd om het even na te laten kijken.

Naat bij mij begon het ineens met 13 weken heel erg te groeien, weer een goed excuus om wat leuks te kopen .

Ik voelde deze baby met 18 weken, beetje laat want Mart voelde ik met 16 weken al. Maar de placenta zit ervoor dus dat verklaart een hoop. Alleen is het wel jammer dat Vent het nu nog niet kan voelen.

Compu hoe was het vandaag?

Star hoeveel konijnen heb jij? Wij hebben er een, maar ik vind het zo zielig voor hem dat ie altijd maar in z'n uppie zit. Of valt dat wel mee?

Vanavond voor het eerst naar yoga, ben benieuwd. Hoop niet dat het zo zweverig is maar de vrouw aan de telefoon zei van niet.

Daahaag!
quote:Juud_ schreef op 13 maart 2008 @ 09:15:

Star hoeveel konijnen heb jij? Wij hebben er een, maar ik vind het zo zielig voor hem dat ie altijd maar in z'n uppie zit. Of valt dat wel mee?

Als het een geholpen mannetje is zou je er wel een geholpen vrouwtje bij kunnen zetten. Maar als het een vrouwtje is, is mijn ervaring dat je er geen vrouwtje bij moet zetten. Wij hadden 2 vrouwtjes samen en dat ging absoluut niet. De een was de baas en die beet zo hard dat het andere konijn begon te gillen. (wel eens een konijn horen gillen? Dat klinkt heel akelig) dus wij hebben ze allebei een eigen hok gegeven en toen waren ze allebei weer gelukkig.
Je moet een konijntje wel wat uitdaging geven als ze alleen wonen, dus regelmatig eruit halen en dat hij wat heeft om te spelen. Wij hadden 1 konijn die was gek op scheuren, dus die gaven we vaak een oude krant of telefoongids (wel oppassen dat ze niet teveel papier opeten) er zijn ook speciale speelgoedjes dat je een snoepje ergens in doet en dat ze dat eruit moeten halen (ook leuk) en ons andere konijn was juist weer gek op balletjes en met dingen gooien. Konijntjes zijn vaak ook gek op kruiptunnels en dat soort dingen. Je kan er heel veel over vinden op internet.
Een door gewinterde konijnen mama Mal? Leuk om te lezen dat je er zo veel van af weet.

Goedemorgen!!

Hier ook een tijd een kind gehad, die geen kant op wilde. Meestal als Julian last heeft van dat soort kuren, dan kan hij daarna ineens een heleboel nieuwe dingen. Heb je vandaag de belafspraak Mal?

Gave poster trouwens op de group, Crea Bea. Zou je er niet iets van kunnen maken Mr j zijn prive strand of zoiets dergelijks.

Naatie: 14 weken alweer, wat gaat dat toch snel. Ik vind het bij jullie echt voorbij vliegen. Voor ik het weet zijn jullie aan het werpen

enka: begint nu op te schieten voor je. Leuk dat je zo'n leuke reacties hebt gekregen over de uitnodiging. Maar dat kun je ook wel aan jezelf overlaten. Heb je alles zo'n beetje geregeld voor de grote dag?

Noos: meldplicht
Juud, we hebben er nu nog maar eentje, maar ze woont in de tuin samen met cavia. Konijn alleen zou ik ook zielig vinden.

Gillend konijn, check. En inderdaad, twee vrouwtjes geen goed plan. Of ze moeten geholpen zijn, dan kan het. Zusjes gaan vaak wel goed samen.

Verder helemaal eens met wat Mal schrijft. Ze hebben echt beweging nodig. Konijntje in een (vaak veel te klein!) hok en er niet dagelijks uitlaten kan je beter aan een kinderboerderij geven.
Bam, je moet even je post aanpassen er staat een naam in.
quote:Maleficent schreef op 13 maart 2008 @ 09:59:

Bam, je moet even je post aanpassen er staat een naam in.Ik moet helemaal niks
Wij hadden 2 zulke mooie konijntjes! Duits hangoren, echt TE cute! Een grijze en een bruine.

zo zagen ze eruit maar dan nog veel schattiger. Maar toen ik ze kocht wist ik er ook niks van. Anders had ik ze niet gekocht want ze werden ook nogal groot zeg maar haha.
Hangoren vaak groot idd

Wij hadden ook een hangoortje, een zwarte. Kon nogal agressief uit de hoek komen. Maar ja, complex hè
Als je een groot konijn hebt is de standaardgrap van de visite; zozo dat is een lekker konijn voor de kerst.

Toen was ik het zo zat dat ik een kerstkaart heb gemaakt met echt de schattigste foto die ik kon vinden op de voorkant, en op de achterkant een recept voor tam konijn, en dan alle namen van ons en de dieren en de naam van het konijn op de voorkant doorgestreept. Nooit meer zo'n grap gehoord haha.

Net als wanneer je bij de post werkt (heb ik jaren gedaan op zaterdag) 'postbode de blauwe brief mag je wel weer mee terug nemen/verscheuren'. Haha, u bent pas de 350e die deze grap maakt. Of als je zeiknat de hele dag in de regen de post rondbrengt dat een regenpak ook niet meer helpt; 'nou postbode, jij neemt ook geen lekker weer mee'. (ook wel honderden keren gehoord, van iemand die dan lekker binnen bij de verwarming zit, grrrr) nee, ik vind het lekker om uren in de regen te lopen!
Hahahahahha wel een leuke actie Mal. Ben je meteen van de grappen af!
quote:Star schreef op 13 maart 2008 @ 10:11:

Hangoren vaak groot idd

Wij hadden ook een hangoortje, een zwarte. Kon nogal agressief uit de hoek komen. Maar ja, complex hè

Wat voor konijn hebben jullie nu nog dan? En wat voor cavia? Ik wil graag een cavia maar het mag niet van M, die vindt het echt irritante beesten, ik vind juist dat gepiep zo schattig als je een appel schilt ofzo.

Bij ons was die grijze echt een draak. De bruine was wel heel lief. Maar dat was wel een stampertje, vooral snachts. Ik had ze ook vaak buiten op het balkon lopen, dan belden mensen aan omdat ze bang waren dat ze van het balkon sprongen. Maar konijnen hebben hoogtevrees volgens mij.
Wat ik wel heel irritant vond was dat 1 van de 2 het hok steeds weer open wist te maken en dan al mijn bloemen op het balkon opat!
Maare Mal, wanneer is je belafspraak?
quote:Maleficent schreef op 13 maart 2008 @ 10:19:

Wat ik wel heel irritant vond was dat 1 van de 2 het hok steeds weer open wist te maken en dan al mijn bloemen op het balkon opat!Hahahahahahaha, ik zie het helemaal voor me
Ik had vroeger een lief wit konijntje. kan ik zo weer heimwee naar krijgen
Als het goed is belt dr H vandaag naar M. Ik doe overdag belafspraken liever niet, omdat de telefoon dan meestal net gaat als het niet uitkomt, dus dat doet M op zijn werk. Als Dr H het niet vertrouwd dan moeten we naar Utrecht op controle. Maar ik denk zelf dat het niet te maken heeft met zijn ziekte, omdat hij nog wel alles kan wat hij eerder ook kon, hij is alleen wel veel sneller moe, dat baart me wel wat zorg, maar volgens mij is het ook wel normaal als een kindje net zo'n hoge koorts heeft gehad dat ze dan een paar dagen snel moe zijn. Toch? Maar goed, hun zeggen ook beter 10 keer teveel gebeld dan 1 keer te weinig.Het is toch een speciaal kindje. Hij is vandaag (tot nu toe dan) wel wat beter te spreken dan gisteren.
quote:bambino schreef op 13 maart 2008 @ 10:22:

Ik had vroeger een lief wit konijntje. kan ik zo weer heimwee naar krijgen

Zo'n kleintje met van die rode oogjes?

het is wel konijnen-ochtend hier.
Jinny, hoe gaat het nu?
quote:Maleficent schreef op 13 maart 2008 @ 10:16:

[...]

Wat voor konijn hebben jullie nu nog dan? En wat voor cavia? Ik wil graag een cavia maar het mag niet van M, die vindt het echt irritante beesten, ik vind juist dat gepiep zo schattig als je een appel schilt ofzo.

Bij ons was die grijze echt een draak. De bruine was wel heel lief. Maar dat was wel een stampertje, vooral snachts. Ik had ze ook vaak buiten op het balkon lopen, dan belden mensen aan omdat ze bang waren dat ze van het balkon sprongen. Maar konijnen hebben hoogtevrees volgens mij.

We hebben nu een Lotharinger, witte met zwarte streep over de rug en zwarte stippen. Cavia is een kortharig meisje, kan inderdaad heel goed piepen als ze een plastic zak hoort

Ik vond, nu in dit huis hoor ik het niet meer, dat gestamp wel wat hebben. Zeker 's nachts, want ze deden het alleen als ze ergens van schrokken. Waakkonijnen dus

Van het balkon springen zullen ze idd niet zo snel doen, maar ik had een echte Houdini. Hebben we een keer van het schuurdak moeten vissen, zat er rustig om zich heen te kijken. Die was dus iig niet bang voor hoogtes. Was er gewoon opgeklommen.
Ja gelijk heb je Mal dat je gewoon even belt/laat bellen. Het zal waarschijnlijk niets zijn, want klinkt een aantal van ons bekend in de oren Maar liever 10 keer te vaak dan 1 keer te weinig!
Het is echt zijn stemming, want het ene moment zit hij hartverscheurend te snikken en dan doe je iets geks en dan begint hij meteen te schateren en dan huilt hij weer verder.
Dat is ook wel mooi konijn die jij dan hebt Star! Die hebben ze bij ons op de kinderboerderij. Ik ken iemand die ook een cavia en een konijn had en daar zagen ze een keer allemaal verdachte witte vlekken op het hoofd van de cavia, die was verkeerd om besprongen door het konijn.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven