Intiem scheren

11-03-2012 13:03 94 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het mooie buitenweer komt er alweer aardig aan ....... dus tijd voor het scheren van oksels benen en poes ik scheer graag mijn vriendin, maar hoor dat veel meiden/vrouwen zich niet graag door een ander laten scheren? Waarom niet?
Mij lijkt het gewoon goor om te laten doen...maar das mijn mening
De motoriek van mannen is minder verfijnd dan die van vrouwen. Het risico dat de clit aan het mesje hangt is gewoon te groot.
quote:pompsnol schreef op 11 maart 2012 @ 13:07:

De motoriek van mannen is minder verfijnd dan die van vrouwen. Het risico dat de clit aan het mesje hangt is gewoon te groot.OMG
quote:mama_lein schreef op 11 maart 2012 @ 13:07:

Mij lijkt het gewoon goor om te laten doen...maar das mijn meningwat lijkt je goor ........ een ongewassen overzorgde poes scheren???
Pompsnol
You know how I know? Because I reeaally think so!

De motoriek van mannen is minder verfijnd dan die van vrouwen. Het risico dat de clit aan het mesje hangt is gewoon te groot.
Omdat ik scheren als een totaal asexuele en in zichzelf weinig opwindende handeling zie en mannen dat doorgaans niet begrijpen en denken dat het heul opwindend is.

Bovendien is het scheren van aan vagina nog wel even wat anders dan een kin en verwacht ik eigenlijk niet dat een kerel het zo kan doen dat ik het niet nog een keer over moet doen.

... plus wat PS zegt.
quote:Ggijs schreef op 11 maart 2012 @ 13:08:

[...]

wat lijkt je goor ........ een ongewassen overzorgde poes scheren??? Of ie nou wel of niet verzorgd is, ik snap niet wat er leuk of sexy aan is. Ik ga ook niet een man lopen scheren. Maar nogmaals dat is mijn mening.
quote:zeniiba schreef op 11 maart 2012 @ 13:10:

Omdat ik scheren als een totaal asexuele en in zichzelf weinig opwindende handeling zie en mannen dat doorgaans niet begrijpen en denken dat het heul opwindend is.

Bovendien is het scheren van aan vagina nog wel even wat anders dan een kin en verwacht ik eigenlijk niet dat een kerel het zo kan doen dat ik het niet nog een keer over moet doen.

... plus wat PS zegt.Duidelijk een gevalletje nooit laten doen :-)
Op zich is het wel geil hoor, zo onder de douche en alleen de voorkant laten scheren en niet tussen de benen.
quote:BrightEyes80 schreef op 11 maart 2012 @ 13:08:

[...]

OMG misschien moet je stil blijven staan of eerst je haar wassen en dan pas laten scheren :-)

Scheren kan een hele sensuele handeling zijn. Ik liet me wel eens scheren terwijl ik al behoorlijk glad was, maar de aanrakingen zijn een leuk voorspel, dus liet ik hem zijn gang gaan. Ik vind het gewoon al heel geil om lekker wijdbeens te liggen voor een man.

Ik vind een man scheren wel eng, maar doe het gewoon heel voorzichtig.
quote:pompsnol schreef op 11 maart 2012 @ 13:14:

Op zich is het wel geil hoor, zo onder de douche en alleen de voorkant laten scheren en niet tussen de benen.hoezo niet tussen de benen??? scheren is scheren hoor :-)
quote:lieffie2012 schreef op 11 maart 2012 @ 13:16:

Scheren kan een hele sensuele handeling zijn. Ik liet me wel eens scheren terwijl ik al behoorlijk glad was, maar de aanrakingen zijn een leuk voorspel, dus liet ik hem zijn gang gaan. Ik vind het gewoon al heel geil om lekker wijdbeens te liggen voor een man.

Ik vind een man scheren wel eng, maar doe het gewoon heel voorzichtig.ja en veeeeel oefenen
Ggijs niet tussen de benen is vanwege de eerder genoemde verschillen in motoriek
quote:Ggijs schreef op 11 maart 2012 @ 13:16:

[...]

misschien moet je stil blijven staan of eerst je haar wassen en dan pas laten scheren :-)

Ah, dank voor de tip.

Even los van het feit dat ik er persoonlijk niet warm of koud van word, zou ik mijn huidige vriend daar echt niet aan laten beginnen.

Hij is helemaal goed zoals 'ie is hoor, maar wel een beetje lomp zo af en toe...
quote:pompsnol schreef op 11 maart 2012 @ 13:22:

Ggijs niet tussen de benen is vanwege de eerder genoemde verschillen in motoriek Dit dus, hahaha.
quote:pompsnol schreef op 11 maart 2012 @ 13:22:

Ggijs niet tussen de benen is vanwege de eerder genoemde verschillen in motoriek onzin .... goed glad trekken en scheren met mijn Gilette
idd veel oefenen :-) Ik heb nu geen vaste partner meer, maar ik heb zaterdag een date, en die heeft al gezegd graag geschoren te willen worden, omdat hij het zelf niet goed kan. Dus ik ga aan de bak ! :-)))))

Het scheren heeft overigens niets met buitenweer te maken. Ik ben graag door het hele jaar heen fris en fruitig, en dat wil ik ook graag van mijn partner.
Ggijs ik vind het risico gewoon te groot
Leuke eerste date lieffie, inspecteren van ballen! Weer eens wat anders geijkte tapas eten en dan naar de film.
quote:pompsnol schreef op 11 maart 2012 @ 13:27:

Ggijs ik vind het risico gewoon te groot onzin .... ik kom graag het tegendeel bewijzen
Hengelen mag niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven