Vanavond vanaf 20:00 Ik kan niet wachten om Dan eh ik bedoel natuurlijk de dansers te aanschouwen vanavond
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Mijn moeder heeft me vandaag geholpen in de tuin, en toen heb ik in 'haar' border een zootje paaseitjes verstopt . En stug de kippen de schuld geven hé
quote:Sabeltandcavia schreef op 11 maart 2012 @ 20:23:
Mijn moeder heeft me vandaag geholpen in de tuin, en toen heb ik in 'haar' border een zootje paaseitjes verstopt . En stug de kippen de schuld geven hé
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Anoniem_6491926aadf04
zondag 11 maart 2012 om 20:28
quote:newimprovedkitty schreef op 11 maart 2012 @ 20:26:
wat een fijn weer vandaag he? heb de hele middag op het balkon gezeten in mijn shirtje en ben al een beetje verkleurdHet was inderdaad fijn vandaag met het zonnetje
quote:Sabeltandcavia schreef op 11 maart 2012 @ 20:23: