Entertainment alle pijlers

The Ultimate Dance Battle

04-03-2012 17:29 3450 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vanavond vanaf 20:00 Ik kan niet wachten om Dan eh ik bedoel natuurlijk de dansers te aanschouwen vanavond
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
mooie meid!
Hmm, dit valt niet mee. Forummen, eten en ondertussen ook nog zien te voorkomen dat kat mijn eten uit mijn mond graait.

Ik blijk multitaskend niet zo geweldig
Haar hebben we al eens eerder gezien. Bij SYTYCD volgens mij.
quote:S0LEIL schreef op 11 maart 2012 @ 20:09:

Wat oneerlijk eigenlijk hè, hoe later je als kandidaat aan de beurt bent, hoe kleiner de kans dat je in een team komt.

En hebben jullie ook het idee dat het niveau van de dansers dit jaar lager is dan de vorige keer? Toen hadden we al een paar keer echt wow-momenten en die zie en lees ik nu niet.Ik had het zelf geschreven kunnen hebben!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:S0LEIL schreef op 11 maart 2012 @ 20:09:

Wat oneerlijk eigenlijk hè, hoe later je als kandidaat aan de beurt bent, hoe kleiner de kans dat je in een team komt.

En hebben jullie ook het idee dat het niveau van de dansers dit jaar lager is dan de vorige keer? Toen hadden we al een paar keer echt wow-momenten en die zie en lees ik nu niet.Vind ik ook. Maar gelukkig zit Isabel niet meer in de jury. Hoewel ik miss Foe Yong Hai ook niks vind
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Ik vind hier dingen van.
Kewl internationaal danstheater
quote:Liezze schreef op 11 maart 2012 @ 20:09:

Hmm, dit valt niet mee. Forummen, eten en ondertussen ook nog zien te voorkomen dat kat mijn eten uit mijn mond graait.

Ik blijk multitaskend niet zo geweldig
oeh bobbelallert
Volksdans?

leuk wel!
Waarom danst Joerie in zijn onderbroek?
Ik vind hier dingen van.
quote:charlottew88 schreef op 11 maart 2012 @ 20:11:

[...]

Vind ik ook. Maar gelukkig zit Isabel niet meer in de jury. Hoewel ik miss Foe Yong Hai ook niks vind Isabelle had in elk geval al veel meegemaakt, dat zorgde voor wat sjeu. Met Miss Foe Yong Hai heb ik ook niets en de andere cheografen vind ik ook wat nietszeggender dan die van het eerdere seizoen.
gespierde benen... mooi
Ik vond het een beetje alsof hij een epileptische aanval had...
Vind er ook nog niks aan qua niveau. Misschien zijn we té verwend ofzo
quote:Sabeltandcavia schreef op 11 maart 2012 @ 20:12:

Waarom danst Joerie in zijn onderbroek?Omdat zijn artiestennaam Sloerie is denk ik.
en smoesjes
ik zag er geen internationale dans in.

meer mix klassiek en modern
quote:Summerdance schreef op 11 maart 2012 @ 20:13:

Ik vond het een beetje alsof hij een epileptische aanval had...
Isabelle zag overal wel een emooosie in
quote:S0LEIL schreef op 11 maart 2012 @ 20:13:

[...]

Isabelle had in elk geval al veel meegemaakt, dat zorgde voor wat sjeu. Met Miss Foe Yong Hai heb ik ook niets en de andere cheografen vind ik ook wat nietszeggender dan die van het eerdere seizoen.Ja dat vind ik ook.
hahaha is it not easy being green
Zon, ik zie ook nog niet echt wow-dansers. Save the best for last??
Thom?

Hunnie...wat doe je nou?
quote:S0LEIL schreef op 11 maart 2012 @ 20:13:

[...]

Omdat zijn artiestennaam Sloerie is denk ik.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven