The Ultimate Dance Battle
zondag 4 maart 2012 om 17:29
zondag 11 maart 2012 om 20:43
zondag 11 maart 2012 om 20:43
zondag 11 maart 2012 om 20:47
zondag 11 maart 2012 om 20:48
quote:Pippin schreef op 11 maart 2012 @ 20:47:
man, we worden al een week gek gemaakt voor 1 huilende kootsj. Dat was vorig seizen elke keer wel het geval. Wat een hoogtepunt Ja, maar ja, deze kootjses hebben gewoon nog niet zoveel méégemaakt, dan weet je nog niet zo goed wat emoooosies zijn en kun je niet zo makkelijk wenen natuurlijk.
man, we worden al een week gek gemaakt voor 1 huilende kootsj. Dat was vorig seizen elke keer wel het geval. Wat een hoogtepunt Ja, maar ja, deze kootjses hebben gewoon nog niet zoveel méégemaakt, dan weet je nog niet zo goed wat emoooosies zijn en kun je niet zo makkelijk wenen natuurlijk.
zondag 11 maart 2012 om 20:50
quote:S0LEIL schreef op 11 maart 2012 @ 20:48:
[...]
Ja, maar ja, deze kootjses hebben gewoon nog niet zoveel méégemaakt, dan weet je nog niet zo goed wat emoooosies zijn en kun je niet zo makkelijk wenen natuurlijk.
[...]
Ja, maar ja, deze kootjses hebben gewoon nog niet zoveel méégemaakt, dan weet je nog niet zo goed wat emoooosies zijn en kun je niet zo makkelijk wenen natuurlijk.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
zondag 11 maart 2012 om 20:51
quote:S0LEIL schreef op 11 maart 2012 @ 20:48:
[...]
Goed punt!
Ik vind Fu Yung Haai ook nog niet zo getergd kijken
Maar dat kan ook te maken hebben met de stand van haar ogen..
[...]
Goed punt!
Maar dat kan ook te maken hebben met de stand van haar ogen..
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
zondag 11 maart 2012 om 20:55
quote:Summerdance schreef op 11 maart 2012 @ 20:51:
[...]
Goed punt!
Maar dat kan ook te maken hebben met de stand van haar ogen..En door haar kapsel denk ik, dat trekt d'r hele hoofd strak. Ik denk ook dat daar die ogen door komen en dat ze eigenlijk helemaal geen Foe Yong Hai heet, maar gewoon Vrouwtje Pis.
[...]
Goed punt!
Maar dat kan ook te maken hebben met de stand van haar ogen..En door haar kapsel denk ik, dat trekt d'r hele hoofd strak. Ik denk ook dat daar die ogen door komen en dat ze eigenlijk helemaal geen Foe Yong Hai heet, maar gewoon Vrouwtje Pis.