The Ultimate Dance Battle
zondag 4 maart 2012 om 17:29
zondag 11 maart 2012 om 21:21
quote:Summerdance schreef op 11 maart 2012 @ 21:19:
Bel snel Nicolette!
Nu korting bij de Efteling!
Handig voor al die dikke kindjes Ik vind het zo rete-oneerlijk! Die dikke kindertjes moeten wekenlang zwoegen in de sportschool en mogen naar de Efteling. De voice-kids zingen één liedje en mogen naar Euro-Disney.
Bel snel Nicolette!
Nu korting bij de Efteling!
Handig voor al die dikke kindjes Ik vind het zo rete-oneerlijk! Die dikke kindertjes moeten wekenlang zwoegen in de sportschool en mogen naar de Efteling. De voice-kids zingen één liedje en mogen naar Euro-Disney.
Ik vind hier dingen van.
zondag 11 maart 2012 om 21:22
quote:Sabeltandcavia schreef op 11 maart 2012 @ 21:21:
[...]
Ik vind het zo rete-oneerlijk! Die dikke kindertjes moeten wekenlang zwoegen in de sportschool en mogen naar de Efteling. De voice-kids zingen één liedje en mogen naar Euro-Disney.
Daar zeg je zowat...
Wat een oneerlijke verdeling!
[...]
Ik vind het zo rete-oneerlijk! Die dikke kindertjes moeten wekenlang zwoegen in de sportschool en mogen naar de Efteling. De voice-kids zingen één liedje en mogen naar Euro-Disney.
Daar zeg je zowat...
Wat een oneerlijke verdeling!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
zondag 11 maart 2012 om 21:25
quote:Sabeltandcavia schreef op 11 maart 2012 @ 21:21:
[...]
Ik vind het zo rete-oneerlijk! Die dikke kindertjes moeten wekenlang zwoegen in de sportschool en mogen naar de Efteling. De voice-kids zingen één liedje en mogen naar Euro-Disney.Dat is zeker oneerlijk.
[...]
Ik vind het zo rete-oneerlijk! Die dikke kindertjes moeten wekenlang zwoegen in de sportschool en mogen naar de Efteling. De voice-kids zingen één liedje en mogen naar Euro-Disney.Dat is zeker oneerlijk.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
zondag 11 maart 2012 om 21:26