Minnaar deel 15
vrijdag 9 december 2011 om 10:32
Kunnen jullie een minnaar hebben zonder er verliefd op te worden? Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo'n man, je hechten.
Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden. Natuurlijk mogen forummers met een andere mening zich ook hier in de discussie mengen. Maar dit kan ook op een ander topic, namelijk deze; Vind jij een SV ook zo vervelend?
And I wonder if I ever cross your mind, for me it happens all the time.
Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden. Natuurlijk mogen forummers met een andere mening zich ook hier in de discussie mengen. Maar dit kan ook op een ander topic, namelijk deze; Vind jij een SV ook zo vervelend?
And I wonder if I ever cross your mind, for me it happens all the time.
zondag 11 maart 2012 om 18:50
Rooss, een scheiding kost even tijd uiteraard om alles op een rijtje te krijgen, zeker als er zoals bij jou kinderen betrokken zijn. Snap heel goed dat je dan even niet bezig bent met een nr1, al helemaal niet als jullie zelfs nog bij elkaar wonen.
Mijn nr2 en ik gaan binnenkort ook maar weer eens kijken in een club. Wie weet gaan wij jou en Stew wel bekijken tussen alle andere bedrijven door.
Mijn nr2 en ik gaan binnenkort ook maar weer eens kijken in een club. Wie weet gaan wij jou en Stew wel bekijken tussen alle andere bedrijven door.
*do not underestimate the power of stupidity*

zondag 11 maart 2012 om 19:40
quote:mind_game schreef op 11 maart 2012 @ 18:50:
Mijn nr2 en ik gaan binnenkort ook maar weer eens kijken in een club. Wie weet gaan wij jou en Stew wel bekijken tussen alle andere bedrijven door. Lijkt me stug... áls Stew en ik en onze heerlijkheden elkaar gaan meeten dan zal dat zeker niet uitgebreid hier besproken worden.. no way. Daar hebben we andere kanalen voor...
Mijn nr2 en ik gaan binnenkort ook maar weer eens kijken in een club. Wie weet gaan wij jou en Stew wel bekijken tussen alle andere bedrijven door. Lijkt me stug... áls Stew en ik en onze heerlijkheden elkaar gaan meeten dan zal dat zeker niet uitgebreid hier besproken worden.. no way. Daar hebben we andere kanalen voor...
zondag 11 maart 2012 om 21:33
Uiteraard gaan jullie dat hier niet bespreken, zou ik ook niet zo maar doen. Maar wie weet kijken wij wel naar jullie zonder dat we er van bewust zijn. Ik zal verslag doen als jullie zijn geweest.
En dank voor de steun Rozilla
Maar ik kan goed mee leven, ben niet van marsepein
En dank voor de steun Rozilla
Maar ik kan goed mee leven, ben niet van marsepein
*do not underestimate the power of stupidity*

zondag 11 maart 2012 om 21:37
Het was ook niet rot bedoelt Mind game, vond het ook wel meevallen met mijn zgn nare post maar ik schijn wel meer mensen tegen de schenen te schoppen vandaag.
Jammer btw dat je niet van marsepein bent, dan had ik je nl wél verteld wanneer ik naar een club ging
Ow, en je kan beter verslag doen wanneer jíj geweest bent.. dan kijk ik wel of ik er ook was die avond!
Jammer btw dat je niet van marsepein bent, dan had ik je nl wél verteld wanneer ik naar een club ging
Ow, en je kan beter verslag doen wanneer jíj geweest bent.. dan kijk ik wel of ik er ook was die avond!

zondag 11 maart 2012 om 22:16
zondag 11 maart 2012 om 23:20
zondag 11 maart 2012 om 23:36
Hey lieve Marjo! Ja, nog steeds op wolkjes, al voelt het gelukkig niet meer zo heftig als zaterdag. Maar dat zal het bekende date-after-gevoel wel zijn geweest. Ik heb steeds heel veel contact, en hij is zo heerlijk en helemaal van mij
Ik vind ook dat we een groepshug moeten doen, op het strand, met gitaar en kumbaja...
Ik vind ook dat we een groepshug moeten doen, op het strand, met gitaar en kumbaja...

zondag 11 maart 2012 om 23:45
O meiden! Ik zie het voor me hoor... na zo`n loeihete dag in de zomer.. volledig windstil, de zon verliest haar kracht en het kampvuur gaat aan, wij in fladderende zomerjurkjes en de hijen met ontbloot bovenlijf. En dan die gitaar... sjuchtswijmol.
En kumbaja kan in de juiste setting door de juiste zangers en ressen heel cheyl zijn!
(het betekent overigens "kom erbij"... als dat niet cheyl is!)
En kumbaja kan in de juiste setting door de juiste zangers en ressen heel cheyl zijn!
(het betekent overigens "kom erbij"... als dat niet cheyl is!)