Minnaar deel 15

09-12-2011 10:32 3041 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kunnen jullie een minnaar hebben zonder er verliefd op te worden? Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo'n man, je hechten.

Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden. Natuurlijk mogen forummers met een andere mening zich ook hier in de discussie mengen. Maar dit kan ook op een ander topic, namelijk deze; Vind jij een SV ook zo vervelend?

And I wonder if I ever cross your mind, for me it happens all the time.
Rooss, een scheiding kost even tijd uiteraard om alles op een rijtje te krijgen, zeker als er zoals bij jou kinderen betrokken zijn. Snap heel goed dat je dan even niet bezig bent met een nr1, al helemaal niet als jullie zelfs nog bij elkaar wonen.

Mijn nr2 en ik gaan binnenkort ook maar weer eens kijken in een club. Wie weet gaan wij jou en Stew wel bekijken tussen alle andere bedrijven door.
*do not underestimate the power of stupidity*
Leuk je even te lezen Marjo,ik hoop dat je nu toch gelukkig bent ondanks dat het met je minnaarrelatie ook niet gelukt is
quote:mind_game schreef op 11 maart 2012 @ 18:50:

Mijn nr2 en ik gaan binnenkort ook maar weer eens kijken in een club. Wie weet gaan wij jou en Stew wel bekijken tussen alle andere bedrijven door. Lijkt me stug... áls Stew en ik en onze heerlijkheden elkaar gaan meeten dan zal dat zeker niet uitgebreid hier besproken worden.. no way. Daar hebben we andere kanalen voor...
Ik vind je reaktie op mindgame niet zo leuk Roos.
Dat kan en dat mag, Rozalia.
Uiteraard gaan jullie dat hier niet bespreken, zou ik ook niet zo maar doen. Maar wie weet kijken wij wel naar jullie zonder dat we er van bewust zijn. Ik zal verslag doen als jullie zijn geweest.

En dank voor de steun Rozilla

Maar ik kan goed mee leven, ben niet van marsepein
Het was ook niet rot bedoelt Mind game, vond het ook wel meevallen met mijn zgn nare post maar ik schijn wel meer mensen tegen de schenen te schoppen vandaag.

Jammer btw dat je niet van marsepein bent, dan had ik je nl wél verteld wanneer ik naar een club ging

Ow, en je kan beter verslag doen wanneer jíj geweest bent.. dan kijk ik wel of ik er ook was die avond!
Ik hoefde me er ook niet mee te bemoeien maar je sloot hem buiten. Hij maakt een grappige aansluiting op het onderwerp. Zo als nu kan toch ook? Ben zelf ook eens in een club geweest en ik vond het echt een aparte ervaring.
Marsepein verslaving nog steeds niet over Rooss?

that reminds me... zal zo ff foto's plaatsen!
Damn, had ik mijn mond maar gehouden ......Rooss blijkt een zoetekauw.

Verslag is een deal, maar dan wil ik graag daarna je vermomming weten.

En die van Stew ook uiteraard.
Hai lieve lieve Sense!!

Nee joh! Dat gaat ook niet over hoor... Heb jij nog wat over wellicht?

Ja, heel goed.. in de mail hè?? Je weet, ik ben geen feesboekerT!
Eigenlijk ben ik helemaal niet zo`n zoetekauw maar marsepein, tie me up!

Wat zou er trouwens gebeuren met de smaak van eeeeh een man als hij veel marsepein eet?
Geen idee over de smaak, maar lange witte baard en gouden staf?
Tis dat ik niet geil wordt van Klaas, anders had ik hem marsepeintechnisch zéker verkering gevraagd!
In dat geval moet je gaan posten in ander topic Rooss, iets over ouwe knarren en groene blaadjes.
Laat Klaas maar niet horen dat jij hem een ouwe knar noemt, Mindgame, ik vrees dat jij anders niks in je schoentje krijgt aankomend december!!
Niemand leest mee hier Rooss, so no worries.

En anders verplicht de hele maand november met mijn gitaar op schoot zíjn repertoire spelen.
Ow speel je gitaar? Zeg dat dan meteen...

**verplaatst PC meet naar het strand met kampvuur en zingt kumbaja my lord, helemaal leuk!**
quote:Rooss4 schreef op 11 maart 2012 @ 21:48:

Hai lieve lieve Sense!!

Nee joh! Dat gaat ook niet over hoor... Heb jij nog wat over wellicht?

Ja, heel goed.. in de mail hè?? Je weet, ik ben geen feesboekerT!

Deze komen niet van feesboek!..

Ze staan op jeweets!
Koud hoor aan het strand in november. Of zou de ouwe knar ook tegelijk op laten we zeggen Jamaica kunnen zijn.

En kumbaja my lord, oh my god wat een repertoire.
Kumbaja my lord, omg ....hier word ik echt niet geyl van, hahaha.
Daar hoort toch een groepshug bij?

Thnx Rooss voor je lieve woorden vannacht, ik was zomaar ineens naast mijn laptop in slaap gevallen

@ Rozalia, jou"ken" ik eigenlijk niet,schreef jij destijds ook al mee?

Thnx Angel, jij nog steeds dezelfde nr 2?

En Stew nog steeds op wolkjes?
Hey lieve Marjo! Ja, nog steeds op wolkjes, al voelt het gelukkig niet meer zo heftig als zaterdag. Maar dat zal het bekende date-after-gevoel wel zijn geweest. Ik heb steeds heel veel contact, en hij is zo heerlijk en helemaal van mij

Ik vind ook dat we een groepshug moeten doen, op het strand, met gitaar en kumbaja...
Pfff dat kan zo heftig zijn dat gevoel! Heerlijk dat ie helemaal van jou is, wel je koppie er bijhouden...

Klinkt goed die groepshug op het strand, wel tropische temperaturen graag
O meiden! Ik zie het voor me hoor... na zo`n loeihete dag in de zomer.. volledig windstil, de zon verliest haar kracht en het kampvuur gaat aan, wij in fladderende zomerjurkjes en de hijen met ontbloot bovenlijf. En dan die gitaar... sjuchtswijmol.

En kumbaja kan in de juiste setting door de juiste zangers en ressen heel cheyl zijn!

(het betekent overigens "kom erbij"... als dat niet cheyl is!)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven