Minnaar deel 15

09-12-2011 10:32 3041 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kunnen jullie een minnaar hebben zonder er verliefd op te worden? Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo'n man, je hechten.

Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden. Natuurlijk mogen forummers met een andere mening zich ook hier in de discussie mengen. Maar dit kan ook op een ander topic, namelijk deze; Vind jij een SV ook zo vervelend?

And I wonder if I ever cross your mind, for me it happens all the time.
Ik zie die hijen al helemaal voor me! Pfff ik sta al veel te lang droog

Wat gaan we daaraan doen, Marjo??
Tja dat vroeg ik mezelf ook al af Rooss

Ben een paar keer naar de kroeg geweest maar ik vind ze allemaal zo lilluk.

En online kweet niet meer hoe het moet...
Rooss heeft nog wel een blik staan ergens, Marjo,

( en ja Mar..ik probeer echt mijn hoofd erbij te houden. Jouw minnaar was ook single he?)
Nou hoorde ik dat ik heel aardig kon zingen...;-)

Fijn dat je date zo mijntbloowing was Stew!

Welkom terug Marjo!
Marjo, behoefte aan een cursusje online flirten?

Ha die JJ... zingen ala maar heb je ook een beetje een appetijtelijk ontbloot bovenlijf??
Paas mij maar eens zo'n blikje dan Rooss.

Yep Stew, hij was single. Ik had hem dus ook voor mezelf...

goodlooking, leuk, adrem, heerlijk in bed en toen de wederzijdse vlinders kwamen was er geen houden meer aan...

Hij had ook altijd tijd voor me, geen gedoe met hotelkamers enzo.

Het was snel al heel erg heftig.

Nouja, geniet er lekker van maar koppie erbij houden.

Zow Oma heeft gesproken
Jij wil ook niets aan t toeval overlaten hè Rooss....
Hey JJ, thnx!

Volgens mij wordt dat een masterclass Rooss!
JJ, nee, je kent me ondertussen toch een beetje?

Marjo.. met alle liefde!
* Wacht vol ongeduld op de les van Juf Rooss *
1) zoek een leuke site.. wat wil je en waarom? Is het puur om de seks of wil je eigenlijk een relaasie?

2) schrijf een pakkend profiel .. of nah, mannen zijn niet zo moeilijk, schrijf een profiel (wel een beetje foutloos en een grapje erin natuurlijk)

3) plaats een stunning foto van jezelf die nog wel wat te raden overlaat. Nooit meteen the full pakkage geven.

4) de berichten stromen binnen en dan gaat het echte werk beginnen!
5) selecteer de berichten op intellect en humor, bekijk de profielen aandachtig en laat je alarmbellen het werk doen.. raar gevoel bij een profiel is een nee. Niet negeren!

6) geloof nooit het opleidingsniveau, trek er een nivootje of 2 vanaf... dan zit je altijd goed

7) lok de man met subtiele bewoordingen uit zijn tent... check zijn intellect en kijk vooral wat hij voor je over heeft. Komt hij met ideeën, hoe inventief en creatief is hij? En vooral.. hoe voel jij je daarbij?
8) laat hem een keertje bellen.. luister naar zijn stem, check bij jezelf wat het doet met je onderbuik.. en.. pfft, moet ik doorgaan?
Roos, volgens mij is het voor iedereen een wonder hoe jij ze rijp en wel uit de boom plukt

Ziet iemand met ontbloot bovenlijf voor zich... Damned.. en bedankt roos!
Hell no, geen relatie!

Een leuke sv met een plusje misschien...

Klinkt niet heel ingewikkeld zoals je het opschrijft, hmm leuke site?

Thnx voor deze masterclass
Graag gedaan Sense.

Ja, ik vind het ook een raadsel en eeeh ze zijn nog leuk ook! En dan echt!

Gaat lukken toch Marjo? Als je de stapjes maar netjes opvolgt en ze niet door elkaar smijt!

Dat is dan 150 euro!
niet goed geld terug?
Niet goed? Dan regel ik persoonlijk een man... Oei, ik zie markt..
Mijn stem heeft ten aanzien van een onderbuik, maar dan nog way down below een plons ten gevolge...;-)

Verder snap ik niet dat je opleidingsniveau als selectie zou willen Rooss, ik heb 6 jaar dikke tongenschool *niet beledigend bedoeld* en een veterstrik diploma...Ik zou gaan voor intelligentie... Niet dat ik nou zo intelligent ben...

@ Sensual D.... Ik hoop niet dat je mij bedoeld...
Wilde ik net zeggen Sense haha.

Garantie tot de deur enzo?
Garantie tot de voordeur.. ??

Is er alweer een nieuwe business geboren... was ik er niet eens bij deze keer ! ... Ik kom jullie nog even goedenacht wensen, lekkere cheile dromen:)

@Stew, lekker dat je weer een beetje geland bent, hoewel dat day-after-the-first-date-gevoel natuurlijk heerlijk is!
Och weet je JJ, het wordt vaak ingevuld en dan valt je oog er toch op. Verbazingwekkend hoeveel WO`s en HBO`s je om de oren vliegen. Daarom geef ik ook eigenlijk aan dat je het niét als selectie criterium moet gebruiken.

Een lage stem is mooi... ik kan aardig opdrogen van het verkeerde stemgeluid.
Gaartje slaap lekker en cheyle dromen!

Nieuwe business... blikkentrekker ipv flessentrekker?
Ik geef weinig om opleidingsniveau,ik ben zelf ook intelligenter dan mijn opleidingsniveau doet vermoeden.

Pfff heb ik ooit eens gehad, een bloedmooie man met een piepstem....inderdaad Sahara

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven