Minnaar deel 15
vrijdag 9 december 2011 om 10:32
Kunnen jullie een minnaar hebben zonder er verliefd op te worden? Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo'n man, je hechten.
Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden. Natuurlijk mogen forummers met een andere mening zich ook hier in de discussie mengen. Maar dit kan ook op een ander topic, namelijk deze; Vind jij een SV ook zo vervelend?
And I wonder if I ever cross your mind, for me it happens all the time.
Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden. Natuurlijk mogen forummers met een andere mening zich ook hier in de discussie mengen. Maar dit kan ook op een ander topic, namelijk deze; Vind jij een SV ook zo vervelend?
And I wonder if I ever cross your mind, for me it happens all the time.

maandag 12 maart 2012 om 00:04
Paas mij maar eens zo'n blikje dan Rooss.
Yep Stew, hij was single. Ik had hem dus ook voor mezelf...
goodlooking, leuk, adrem, heerlijk in bed en toen de wederzijdse vlinders kwamen was er geen houden meer aan...
Hij had ook altijd tijd voor me, geen gedoe met hotelkamers enzo.
Het was snel al heel erg heftig.
Nouja, geniet er lekker van maar koppie erbij houden.
Zow Oma heeft gesproken
Yep Stew, hij was single. Ik had hem dus ook voor mezelf...
goodlooking, leuk, adrem, heerlijk in bed en toen de wederzijdse vlinders kwamen was er geen houden meer aan...
Hij had ook altijd tijd voor me, geen gedoe met hotelkamers enzo.
Het was snel al heel erg heftig.
Nouja, geniet er lekker van maar koppie erbij houden.
Zow Oma heeft gesproken

maandag 12 maart 2012 om 00:16
1) zoek een leuke site.. wat wil je en waarom? Is het puur om de seks of wil je eigenlijk een relaasie?
2) schrijf een pakkend profiel .. of nah, mannen zijn niet zo moeilijk, schrijf een profiel (wel een beetje foutloos en een grapje erin natuurlijk)
3) plaats een stunning foto van jezelf die nog wel wat te raden overlaat. Nooit meteen the full pakkage geven.
4) de berichten stromen binnen en dan gaat het echte werk beginnen!
2) schrijf een pakkend profiel .. of nah, mannen zijn niet zo moeilijk, schrijf een profiel (wel een beetje foutloos en een grapje erin natuurlijk)
3) plaats een stunning foto van jezelf die nog wel wat te raden overlaat. Nooit meteen the full pakkage geven.
4) de berichten stromen binnen en dan gaat het echte werk beginnen!

maandag 12 maart 2012 om 00:19
5) selecteer de berichten op intellect en humor, bekijk de profielen aandachtig en laat je alarmbellen het werk doen.. raar gevoel bij een profiel is een nee. Niet negeren!
6) geloof nooit het opleidingsniveau, trek er een nivootje of 2 vanaf... dan zit je altijd goed
7) lok de man met subtiele bewoordingen uit zijn tent... check zijn intellect en kijk vooral wat hij voor je over heeft. Komt hij met ideeën, hoe inventief en creatief is hij? En vooral.. hoe voel jij je daarbij?
6) geloof nooit het opleidingsniveau, trek er een nivootje of 2 vanaf... dan zit je altijd goed
7) lok de man met subtiele bewoordingen uit zijn tent... check zijn intellect en kijk vooral wat hij voor je over heeft. Komt hij met ideeën, hoe inventief en creatief is hij? En vooral.. hoe voel jij je daarbij?

maandag 12 maart 2012 om 00:28
Mijn stem heeft ten aanzien van een onderbuik, maar dan nog way down below een plons ten gevolge...
Verder snap ik niet dat je opleidingsniveau als selectie zou willen Rooss, ik heb 6 jaar dikke tongenschool *niet beledigend bedoeld* en een veterstrik diploma...Ik zou gaan voor intelligentie... Niet dat ik nou zo intelligent ben...
@ Sensual D.... Ik hoop niet dat je mij bedoeld...

Verder snap ik niet dat je opleidingsniveau als selectie zou willen Rooss, ik heb 6 jaar dikke tongenschool *niet beledigend bedoeld* en een veterstrik diploma...Ik zou gaan voor intelligentie... Niet dat ik nou zo intelligent ben...
@ Sensual D.... Ik hoop niet dat je mij bedoeld...
maandag 12 maart 2012 om 00:30

maandag 12 maart 2012 om 00:31