schaamhaar

12-03-2012 10:34 61 berichten
Alle reacties Link kopieren
hoi dames hoe hebben jullie je schaamhaar ? laat het weten xxx karin
Nou, ik vind het niet meer dan normaal om zoiets aan te passen aan mijn outfit. Vandaag is het joggingbroekendag dus vanochtend druk in de weer geweest met de wafeltang. Morgen wil ik graag een rokje aan dus dat wordt opsteken!
quote:Anthonius schreef op 12 maart 2012 @ 11:49:

Ten 1e; Hoe weet jij nou dat dit een man is?

Ten 2e; als ik me zou willen afrukken, bijvoorbeeld, zocht ik wel n leuk filmpje op!

En niet op n forum deze vraag stellen.. Mannen zijn visueel ingesteld, lijkt me lastig geil worden van dit topic!

Oehhhhh ze heeft t in een driehoekje geschoren mmmmmmm ja lekker!!

Come on zeg...

Hoi hoi!

1) ervaring. De meeste mensen die hier ons met 'dames' aanspreken zijn bijvoorbeeld mannen. ook de nick komt op mij over als een verzonnen vrouwennick. Niet uit te leggen als je dat niet snapt.

2) ieder z'n eigen kick, vriend. Er komen hier genoeg mannen die het spannend vinden op deze virtuele manier door de kleren van de dames te kunnen kijken. Dat jij een leuk filmpje nodig hebt om het te kunnen zegt niks over 'karintje'.

3) bonustip: wind je niet te veel op!
Laat het groeien in de winter. Ben mediterraans en nogal harig, dus het ziet er uit als een lange broek. Heb er al veel complimenten over gehad. Straks weer gewoon een streepje in het voorjaar.
quote:Anthonius schreef op 12 maart 2012 @ 11:49:

@ Pichegru

Maar waarom dan niet gewoon niet reageren?

Leg me dat eens uit!!

O wacht, je had nog een vriendelijk vraagje. Dat zal ik ook even beantwoorden.

Ik reageer wanneer en hoe ik dat wil. Ik zie het vivaforum niet als een enquete die ik verplicht ben in te vullen, maar als een tijdverdrijf. Als je nog meer vragen hebt over de manier waarop ik forum dan stel je ze maar hoor! xoxo
Met valentijnsdag had ik er een rood hartje in, haar laten staan, mal gemaakt, en het hartje van haar rood geverfd, op de blaren na stond het erg leuk.

Nu laat ik het staan, toupeer het dan en verstop er paaseitjes in,zo bedenk ik elke keer weer wat leuks.

Houd het spannend!

Voor tips, www.creatiefmetschaamhaar.nl
"The time is always right to do what's right." -Martin Luther King
Ik raak helemaal geinspireerd! Jij ook, TO?
quote:Anthonius schreef op 12 maart 2012 @ 11:38:

Wauw het is net als op het schoolplein weer..

Wat n volwassen reacties zeg...

Serieuze vragen krijgen serieuze antwoorden.

Onzinvragen krijgen onzinreacties.

Izzesimpeltoch?

On topic: ik haal mijn schaamhaar altijd weg met zoutzuur.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
quote:pichegru schreef op 12 maart 2012 @ 11:59:

[...]

Hoi hoi!

1) ervaring. De meeste mensen die hier ons met 'dames' aanspreken zijn bijvoorbeeld mannen. ook de nick komt op mij over als een verzonnen vrouwennick. Niet uit te leggen als je dat niet snapt.

2) ieder z'n eigen kick, vriend. Er komen hier genoeg mannen die het spannend vinden op deze virtuele manier door de kleren van de dames te kunnen kijken. Dat jij een leuk filmpje nodig hebt om het te kunnen zegt niks over 'karintje'.

3) bonustip: wind je niet te veel op! Kleine aanvulling 1a. Als zo'n vraag op de Sexpijler staat en niet op Lijf is het vaak een man.
quote:Bezzzz schreef op 12 maart 2012 @ 12:58:

[...]

Kleine aanvulling 1a. Als zo'n vraag op de Sexpijler staat en niet op Lijf is het vaak een man.

Goed punt Bezzz. Nog een aanvulling: vrouwen geven vaak veel meer achtergrond bij hun vraag (bijna verontschuldigend), en mannen plempen maar wat. Ook reageren rukkertjes vrijwel nooit. Te druk, handen niet vrij, wie zal het zeggen.

Oja, en nog een aanvulling: de namen van de gefingeerde rukkernicks bestaan meestal uit jaren 60/70 meisjesnamen: van Saskia via Karin tot Liesje. Geleerden denken dat dit terug te voeren is op de namen van de klasgenootjes, die de ontluikende seksualiteit van de ruikertjes ontregeld hebben door hun verontwaardigde afwijzing van ongevraagde betastingen en dito behijgingen.
ik vind het toch wel zielig voor Anthonius dat we allemaal geen serieus antwoord geven op de vraag van zijn dubbelnick
quote:Starshine schreef op 13 maart 2012 @ 07:48:

ik vind het toch wel zielig voor Anthonius dat we allemaal geen serieus antwoord geven op de vraag van zijn dubbelnick hehe

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven