Bezemtopic deel 12

01-02-2012 18:55 3073 berichten
Alle reacties Link kopieren

We bezemen dus gewoon verder, hier alweer deel 12. Af en toe is het vliegen om alles op tijd af te krijgen. Het gaat niet alleen over bezemen. We kletsen over van alles en nog wat. Werk, kinderen, examens enz. Bezem gerust mee!

Hier staat deel 11
Inderdaad Mamz geen contant geld meer in huis. Of wel contant geld en goed verbergen. Succes met oudste, lijkt me erg naar.

Geen idee hoe je ermee om moet gaan.

Coe geen trombose hoop ik. Is het ook rood en warm? Dat had Jan toen hij een trombosebeen had tijdens de chemo. Is niet te hopen. En wat rot dat oudste nog steeds last heeft van haar voet.

Ahhh dat was dus de jas die was gevonden. Leuke dingen zijn dat die koopjes.

Het is hier druk. Dus weinig tijd. Zit al bijna een uur over deze post te doen.
En ik ben irritant vrolijk zeggen mijn collega's

Tis ook nooit goed. Twee dagen als een zombie was ook al niet goed.
Net twee (ik kon niet kiezen) giletjes gekocht voor totaal 16 euro.

Vanavond toneelrepetitie.
Lekker die koopjes

Oudste moet morgen een foto laten maken,dan volgende week terug naar de huisarts.

Ik houd vocht vast dus heb plastabletten...voel me nu net een oud wijf
Ach Coetje, ouderdom komt met gebreken?

Zegt men?
Nou ja Coe, hoe komt dat opeens? Ben je lekker mee als je plastabletten krijgt. Val je daarmee niet af omdat je vocht gaat verliezen? Wil je een beetje oppeppen.

Oei die komt binnen Gold. Die van die ouderdom.

Leuk die giletjes.
Dat van die ouderdom was bedoeld als grapje????
Gold

Met afvallen gaat het wel goed,ook ik zag van de week ineens een 6 (en een 9 op het eind )

Plastabletten zijn maar voor een maand,daarna moet ik terug.

Vanmiddag lekker van het zonnetje genoten.
Moggu..
Mogguh

Fijn Coe.

Ik ben twee kilo aangekomen dus ik ben nu maar weer uit aan het kijken. Ben ook vreselijk aan het snoepen geweest dus ik weet hoe het komt.

Vandaag Samdag.
Mogguh...

Ik zag net op de weegschaal dat ik nóg meer was afgevallen. Er staan nu twee zessen.

Griep hebben is echt het effectiefste dieet dat er bestaat.

Nou, ik ga zo werken. Zal mij benieuwen.

Veel plezier met Sam-dag Zoeb!
Mogguh

Gelukkig was ik al even gewend aan deze situatie (maar inderdaad niet leuk, zeker niet als ik mijn afkomstgezin vergelijk met dat van mijn ex).

Goldie, griep is inderdaad ook ongeveer mijn afvalmethode. Niet ziek geweest dit jaar.

Coe, succes met de plastabletten.

En Zoeb, geniet van Sam.

Ik moet aan de studie. Dat ik mijn keukenkastjes terug in moet ruimen negeer ik nog even.
Ik pies me een ongeluk

Gold,ik hoop op goed nieuws op je werk!

Zoeb,lekker aan het knuffelen?Helemaal geen last meer van de afkickverschijnselen?En merk je nu iets aan de pijn?

Ik ben vanochtend met de klas van Uk naar een kunstatelier geweest,was weer gezellig!

Uk heeft een mooie ketting voor me gemaakt.

Vanavond even gaan kijken voor andere bestrating in de tuin,heb zin om eraan te beginnen met dit weer.
Haaaiiii,

Lijkt me raar Coe die plastabletten... hoe komt het eigenlijk dat je vocht vasthoudt of is daar niet echt een reden voor?

Zoeb, wat heftig zeg die afkickverschijnselen, gelukkig heb je nu het ergste gehad toch?

Gold, ben benieuwd hoe het gaat op je werk, wanneer liep je contract nou ook weer af?

Hier gaat het wel beter in de zin van iets minder pijn in schouders en nek maar heb nog steeds koppijn. Word er niet echt vrolijk van maar het zal wel weer wegtrekken denk ik dan maar.

Waar ik wel vrolijk van wordt is dat ik net lekker in het zonnetje thee heb zitten drinken, echt super lekker zeg!! Het is nu alleen wel extra moeilijk om mezelf weer achter de studieboeken te meppen Maar.. dat moet toch echt gebeuren. Ik MOET nog 1 hoofdstuk doen anders loopt mn planning in de war....

Dus ik ga weer gauw!

Fijne avond!!
Hello

*Schopt Gelfje aan de studie*

*Schopt Mamzie naar de keukenkastjes*

Ik heb een nieuw contract.

Het gaat volgens mij niet zo heel erg goed met de zaak want ik krijg een zelfde contract, dus twee dagen pw en er komt geen nieuw collega bij. Ik ga vanaf nu dus de maandagen en de vrijdagen werken. Met uitzondering van bijzondere (feest)dagen. De rest gaan ze ' intern' oplossen.

En voor Pasen moet ik bijv donderdag, vrijdag én zaterdag.

Maar nu is het weekend
Jippie Gold, dus toch. Wat fijn dat je in ieder geval kan blijven.

Super. Gefeliciteerd.

Coe lekker dan, als je zo vaak moet. Had al een keer een reactie geplaatst, maar misschien heeft de mod het weggehaald omdat ik je een zeikwijf heb genoemd.

En dat is ook een grapje hoor. Je zult het maar hebben.

Hoewel het dan wel een keer goed is dat je vocht kwijtraakt.

Een soort schoonspoelkuurtje.

Ben aan het werk en het gaat goeoeoed.

Had alleen lekkere koekjes meegenomen uit de kelder en toen ik een hap nam was het echt smerig. Houdbaar tot 30-10-2011

Op Nienkes verjaardag had ik ze dus op moeten hebben.

Shame on me.
Ik ben trouwens twee kilo bijgekomen, dus ik ga een beetje meer opletten. We gaan dus straks met collega's naar de McDonalds.

Zoeb

Zou best kunnen dat je 'zeikwijf' niet door de spamfilter van de mod gekomen is .

Moest ook al lachen om je overdatum-koekjes. Bah.

Wij aten vanavond soep met broodjes (ik had een zak vol van het werk meegekregen) Was best lekker.

Morgen, als Oudste weer thuis is van stage, houden we onze friet-dag.
Nu dacht ik toch echt even dat Gold broodjes mee had gekregen die over datum waren.

Wat melig hier.
Moggu...

Wat een gezelligheid gisteravond hier

Ik vind het niet leuk met die pillen,ben er vannacht 6!!keer uitgeweest om te plassen,zoveel hoefde ik zelfs niet toen ik zwanger was..

Wat heb je op van de Mac,Zoeb?

Gold,fijn dat je mag blijven!!

Wij zijn gister wezen kijken naar andere bestrating voor de achtertuin.Vandaag wordt er al een partij gebracht en volgende week de rest.Vrienden die stratenmakers zijn komen het leggen.
Zoeb,vriend noemt me ook een zeikwijf nu....is best raar als dat bij de winkel tegen je gezegd word.Je had die mensen moeten zien kijken
Krijg net het bericht dat mijn lieve ex-buurman is overleden.

Zo jong nog...43 jaar.

Rust zacht lieve Jap!!
Mogguh...

Tjonge Coetje.. 43 jaar. Was ie ziek?

Zoeb,foei toch, wij als 'Warme bakker' hebben natuurlijk alleen maar ovenvers spul in de winkel!
Niet ziek Goldie,"gewoon"zomaar dood.

Oudste is er heel verdrietig om.Ze waren onze buren toen ik nog met ex samen was en in de flat woonde.Ik heb daar best vaak een schuilplek gezocht.
Wat vreselijk Coetje...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven