Mode & Beauty alle pijlers

hairextensions Balmain

16-03-2012 12:17 25 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik overweeg na mijn slechte ervaring met Great Hair, opnieuw hairextensions te laten zetten alleen dan van een ander merk. Ik ben al 6 jaar bekend met hairextensions maar heb zelf altijd SOCAP gebruikt.

nu wil ik dus graag Balmain in laten zetten, of een ander merk wat goed bevalt.

heeft er iemand tips of een echte aanrader qua merk?

bedankt voor de reacties!
Indian Gold vind ik het mooiste en beste kwaliteit, Balmain schijnt niet zo goed te zijn. Het is chinees haar waarvan de schubben eraf zijn gehaald en er een "laagje" omheen zit wat het mooi maakt. (heb ik gehoord) Maar het schijnt nogal snel lelijk te worden. Braziliaans haar is ook goed.

Bevalt SOCAP niet?
opzich bevalt SOCAP me wel, alleen ik wil graag een keer iets beters proberen. Mijn haar is namelijk erg lichtblond en extensions van SOCAP worden dan vaak snel droog.

ik zoek dus eigenlijk een merk die met wat lichter haar ook mooi blijft. Indian Gold hebben ze niet in mijn kleur :( helaas
even een correctie haha indian gold hebben ze opzicht wel in de lichte kleur die ik wil alleen niet in 60 cm.

ik wil ze graag in 60 cm
quote:leukemode schreef op 16 maart 2012 @ 12:28:

even een correctie haha indian gold hebben ze opzicht wel in de lichte kleur die ik wil alleen niet in 60 cm.

ik wil ze graag in 60 cmDuidelijk.
Ooh vandaar.. Uhm nou ik ken wel een goede zaak die braziliaans haar verkoopt in alle kleuren en lengtes, maar ik weet niet of ik die naam hier mag noemen?
heb jij daar zelf ook ervaring mee?
Ja ik heb daar ook (weave) haar van gehad, super goed ook en niet zo dun, goed lekker dik haar. Ze hebben er ook extensions van hetzelfde haar. er zit een zaak in eindhoven, amsterdam en rotterdam. Bestellen kan ook geloof ik
Waarom mag je dat niet noemen? Anders linkje doen? Word hier zo vaak gelinkt naar websites.
bestellen via internet zou voor mij dan inderdaad handig zijn aangezien ik daar niet in de buurt woon!
Oh oke hier de link Eigenlijk vind ik het haar wel net zo goed als Indian Gold.

http://realhairexclusive.com/webshop/
dankjewel, ik ga meteen even kijken!

meer reacties en merken zijn welkom
Ik denk wel dat ze in de winkel meer hebben als in de webshop. Toen ik daar was om mijn haar te halen hing de hele zaak vol met allerlei soorten haar en kleuren.
Blond haar is altijd droger, omdat het veel vaker behandeld is (het haar komt uit India en is zwart, dus je kunt wel nagaan wat er moet gebeuren om het zo blond te krijgen). Ik heb jarenlang mijn eigen haarkleur gehad (peper en zoutblond, dus vrij donker) en dat was stukken mooier dan de extensions in heel licht blond zoals ik het nu heb (en zoals het meisje hiernaast, die overduidelijk extensisons heeft, zie je die 'kwastjes' onderaan?). Al die keren was het haar van Great Lengths. Ik ben omdat ik vond dat GL steeds duurder werd en de kwaliteit steeds slechter, overgestapt naar Indian Gold en ik merkte totaal geen verschil in kwaliteit. Maar IG is wel een stuk beter voor de portemonnee.

Een weave zou ik niet aan beginnen, vind ik toch meer geschikt voor afro haar.
klopt, ik heb al een keer wave matten gehad in mijn haar alleen omdat mijn haar zo stijl is, zakte het vlechten waaraan het vast zat gewaved, vrijwel direct na 2 weken weer uit.

ik denk dat ik dan toch maar een keer indian gold moet gaan proberen
Oh ik vond weave juist wel fijn..merkte ook niet dat me haar er slechter van werd qua kwaliteit.. met extensions heb ik het echt gemerkt, me haar was zichtbaar dunner geworden :( En weave viel ook mooier als extensions.
quote:duffiej schreef op 16 maart 2012 @ 13:06:

Oh ik vond weave juist wel fijn..merkte ook niet dat me haar er slechter van werd qua kwaliteit.. met extensions heb ik het echt gemerkt, me haar was zichtbaar dunner geworden :( En weave viel ook mooier als extensions.Als je een keer een wave hebt is er denk ik ook niet zo veel aan de hand. Maar als je het langere tijd doet, is het slechter dan extensions. Dezelfde hoeveelheid haar is minder goed verdeeld. Ik heb zelf allebei gehad, heb nooit kale plekken gehad door extensions, wel door de weaving. Maar mijn haar (inderdaad, mijn haar, niet me haar) is ook erg fijn dus dat kan natuurlijk ook schelen.

Ik ben met je eens dat een weavig mooier kan vallen, maar dat ligt er ook een beetje aan of je je extensions laat knippen of snijden. Knippen mag eigenlijk niet, dan krijg je het kwastjes effect dat je hiernaast ziet bij het viva meisje. Vooral onder aan de rechterkant kun je het heel goed zien!
Ik las hairextensions Batman en ben nu erg teleurgesteld...
ik zie het inderdaad op de foto, dat is niet mooi!

weten jullie toevallig ook een goede website waar ik indian gold eventueel online kan bestellen?

behalve www.indiangold.nl
Ik heb heel lang socap gehad, maar vond de kwaliteit steeds slechter worden. Nu balmain en ik vind het prachtig!! Heerlijk, niet droog/dor. Hoef niet met maskers, enz. aan de gang. Gewoon mooi.

Ik heb trouwens blond haar en 50 stuks voor meer volume.
quote:goudvis30 schreef op 16 maart 2012 @ 13:25:

Ik heb heel lang socap gehad, maar vond de kwaliteit steeds slechter worden. Nu balmain en ik vind het prachtig!! Heerlijk, niet droog/dor. Hoef niet met maskers, enz. aan de gang. Gewoon mooi.

Ik heb trouwens blond haar en 50 stuks voor meer volume.

welke kleur heb je van de kleurring van Balmain weet je dat toevallig?

Bij de kapsalon werd mij ook al verteld dat het vaak ligt aan de partij haar die ze krijgen hoe de kwaliteit is. Soms is het gewoon de ene keer iets beter dan de andere keer
haha sorry voor mijn spelfout :p

Oke langere tijd heb ik nooit geprobeerd, er zat bij mij altijd wel een tijdje tussen voor ik het weer in liet zetten. Het kwastjes effect zoals hiernaast is idd niet echt mooi, en duidelijk te zien dat ze extensions heeft, zonde.
Ik heb via Beautygloss goede verhalen gehoord over dit merk! http://www.luxuryforprincesses.com/prestashop/index.php
quote:leukemode schreef op 16 maart 2012 @ 13:25:

ik zie het inderdaad op de foto, dat is niet mooi!

weten jullie toevallig ook een goede website waar ik indian gold eventueel online kan bestellen?

behalve www.indiangold.nlWaarom zou je dat doen dan en niet rechtstreeks? Ze doen er ook altijd een flesje Biosilk bij, weet niet of je dat bij anderen ook krijgt. Maar er zijn inderdaad genoeg kappers (ook veel thuiskappers) waar je de Indian Gold kunt bestellen. Sites als haarshop en zo bieden het zo ver ik weet niet aan.
quote:leukemode schreef op 16 maart 2012 @ 13:43:

[...]

welke kleur heb je van de kleurring van Balmain weet je dat toevallig?

Bij de kapsalon werd mij ook al verteld dat het vaak ligt aan de partij haar die ze krijgen hoe de kwaliteit is. Soms is het gewoon de ene keer iets beter dan de andere keer

Ik weet niet meer welk kleurnr./kleurring ik had. Iig de lichtste. Klopt iid dat het per partij kan verschillen, maar socap werd echt droger/slechter/droger per keer.

Balmain is wel een stuk duurder, maar ik vind het het wel waard. Tot nu toe ben ik erg tevreden!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven