Entertainment alle pijlers

The Ultimate Dance Battle

04-03-2012 17:29 3450 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vanavond vanaf 20:00 Ik kan niet wachten om Dan eh ik bedoel natuurlijk de dansers te aanschouwen vanavond
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Tja ik heb er niet zo'n moeite mee om meerdere ritmes in 1 nummer te herkennen en dus ook bijv cha cha, rumba en Quickstep op 1 nummer te dansen. Maarja dat kunnen ook alleen de écht goede ballroom dansers

O Ennem gamayun, ik hou ook van salsa, bacchata en zouk ! Heerlijk! Alleen merengue btje saai soms, maar kan ook erg vermakelijk zijn met goed partner
Caaf eindelijk daar ben je wij was je al die tijd? Wij hebben jou gemist
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Ik vind hier dingen van.
Caaf!! crosspost dus je weet dat dat ten overvloede een extra uitbundige begroeting van jouw immer verlichtende en graag gevoelde aanwezigheid is, toch?
Caaf Waar was je, mijn muze
quote:Sabeltandcavia schreef op 18 maart 2012 @ 20:21:

Kan nu niemand even roepen: "Caaf, eindelijk daar ben je! We misten je al". Zodat ik me even populair voel...enzo..Ik dacht dat je dit niet leuk vond...

Joehoeoeoeoeoeoe Caaf!!!! Waar beeheeeeeen jeeeeeee?????
quote:fantastissima schreef op 18 maart 2012 @ 20:23:

Tja ik heb er niet zo'n moeite mee om meerdere ritmes in 1 nummer te herkennen en dus ook bijv cha cha, rumba en Quickstep op 1 nummer te dansen. Maarja dat kunnen ook alleen de écht goede ballroom dansers

O Ennem gamayun, ik hou ook van salsa, bacchata en zouk ! Heerlijk! Alleen merengue btje saai soms, maar kan ook erg vermakelijk zijn met goed partner

Er zijn met wat fantasie best momenten dat je enigszins salsa kan dansen op danza kuduro.. op zich...

Salsa, bachata en zouk vind ik ook heerlijk! Merengue vind ik soms best leuk, lachen, maar idd, soms ook wel saai hoor. Ik vind het de makkelijkste latindans om mensen te leren.

Ballroom en latin (latijns amerikaans) doe ik pas sinds kort, dus daar ben ik nog niet zo bedreven in.
There is freedom waiting for you, on the breezes of the sky, and you ask: "What if I fall?" Oh but my darling, what if you fly? - Erin Hanson
Ik heb de indruk dat de dansers vorig jaar wat ouder , professioneler (?) overkwamen...
*plof*

Koffie, glaasje Tia Maria en mokka koffieboontjes onder handbereik.

Nu ben ik er echt klaar voor!
Caaf helemaal rood van alle uitbundig spontane begroetingen
O liezze gemeen! Ik heb geen chocola meer in huis :(
o god een isabel aanpak
Allannah heeft een vreselijke stem.
Dat stemmetje van alana *piep*kwek*hihi*
Ik vind dat stemmetje van Alannah toch zooooooo vreselijk
Zo, daar zijn we het tenminste over eens
Ik heb door dat gepiep ook helemaal gemist wat ze zei. Wat was er met haar vader?
Is it hot in here?

Dank voor alle spontane, welgemeende enthousiaste begroetingen
Ik vind hier dingen van.
Ach nouja ze staat toch al meteen weer in het middelpunt. Zij blij, Vincent blij ...
Die is dood!
There is freedom waiting for you, on the breezes of the sky, and you ask: "What if I fall?" Oh but my darling, what if you fly? - Erin Hanson
Zal ik 'm weer roepen? Túút túúút!

klik
quote:S0LEIL schreef op 18 maart 2012 @ 20:29:

Ik heb door dat gepiep ook helemaal gemist wat ze zei. Wat was er met haar vader?overleden
Ik vind hier dingen van.
Fijn pippin, met al die emoooties heb ik dat wel nodig.
'pak voet, accent, ka-ka'

Maar natuurlijk
Waar is summer eigenlijk?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven