Entertainment alle pijlers

The Ultimate Dance Battle

04-03-2012 17:29 3450 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vanavond vanaf 20:00 Ik kan niet wachten om Dan eh ik bedoel natuurlijk de dansers te aanschouwen vanavond
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
ha! thee en wolkentoetje
quote:Liezze schreef op 18 maart 2012 @ 20:49:

[...]

Nope, tenminste vorig seizoen niet, kregen ze iedere week een andere stijl van Dan.

Volgens mij is dat dit seizoen ook weer zo.Ja, maar net zei Lieke dat ze óók elke week in hun eigen stijl een choreo moeten maken.
ik ga op bed verder trashen. *holt waggelt naar boven*
Ik snap echt wel dat het voor een hiphopper verrekte moeilijk is om klassiek ballet te doen, dat ís het ook, zelfs het lopen al, maar zeg dan niet in de auditie dat je een basis ballet beheerst, want rechtop staan, je voeten strekken en kunnen lopen,dat ís de basis...
There is freedom waiting for you, on the breezes of the sky, and you ask: "What if I fall?" Oh but my darling, what if you fly? - Erin Hanson
Truste voor straks Pip!
quote:S0LEIL schreef op 18 maart 2012 @ 20:50:

[...]

Ja, maar net zei Lieke dat ze óók elke week in hun eigen stijl een choreo moeten maken.Pfoeh, pittig, dus elke keer 2 choreo's? Wel leuk, lekker veel ballet
There is freedom waiting for you, on the breezes of the sky, and you ask: "What if I fall?" Oh but my darling, what if you fly? - Erin Hanson
quote:S0LEIL schreef op 18 maart 2012 @ 20:50:

[...]

Ja, maar net zei Lieke dat ze óók elke week in hun eigen stijl een choreo moeten maken.Oh sorry, dan zit ik gewoon niet op te letten
als je ooit ballet lessen hebt gehad dan heb je daar je hele leven profijt van. bij elke sport bijna, ik had er zelfs bij het kickboksen profijt van ( zit ook heel veel voetenwerk in )
quote:Gamayun schreef op 18 maart 2012 @ 20:51:

[...]

Pfoeh, pittig, dus elke keer 2 choreo's? Wel leuk, lekker veel ballet Ja, dat zou ik ook leuk vinden.
Ik hoop dat Thom daar niet op afgerekend gaat worden. Een balletchoreo is een balletchoreo toch en niet ballet met een beetje hiphop.
hello waar is iedereen?
Wie is de jury eigenlijk?
Ik vind hier dingen van.
Jeminee. Minee lijkt wel een schele panda !?
Caaf: de jury is Dan, Dan, Dan en Dan. Helemaal prima dus. (mits hij jaakko gaat laten winnen natuurlijk)
quote:fantastissima schreef op 18 maart 2012 @ 20:59:

Caaf: de jury is Dan, Dan, Dan en Dan. Helemaal prima dus. (mits hij jaakko gaat laten winnen natuurlijk)of zou isabel er weer bij zijn?
Jaakkoo? Die kan geen salsa van een samba onderscheiden.
jeutje, heftig hoor, door zo'n ogenschijnlijk verkeerde beweging.
Hallo!? Zijn jullie allemaal aan het verhuizen naar bed enzo ? Pippin kwam vanaf bed verder trashen toch?
is er een fysio on call?
Die neus zal ook best pijn doen schat ik zo.

De is te groot voor haar huid.
Pipi langkous heeft pech met die danseres die misschien niet mee kan doen.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
dan danst hij toch zelf mee?
quote:newimprovedkitty schreef op 18 maart 2012 @ 21:01:

is er een fysio on call?tuurlijk altijd hoor.
Jaha Vincent nieuwe werkwijze en een beladen verhaal heb je zelf voor gekozen dus geen smoesjes gast.
quote:steph schreef op 18 maart 2012 @ 21:02:

[...]

tuurlijk altijd hoor.die zit dus gewoon in een hokje te wachten totdat er iemand langs komt? of hoe moet ik me dat voorstellen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven