wakker?

17-03-2012 23:03 2996 berichten
Als ik door de stad loop,

vraag ik me vaak af

Waarom zijn alle mensen

zo nors en zo kortaf?

Steeds maar sjagerijnig

en nooit 's in hun schik

Waarom zijn er zo weinig

figuren zoals ik?

Ik ben iemand die nooit moppert en nooit gromt

en ik zal je eens vertellen hoe dat komt

Ik word altijd wakker met een wijsje in m'n hoofd

'k loop de hele dag te zingen en te fluiten

Elke morgen wakker met een wijsje in m'n hoofd

als ik binnenkom, dan rinkelen de ruiten

Het is gewoon een wonder,

het is gewoon geluk

Wakker met een wijsje,

en m'n dag kan niet meer stuk,

en m'n dag kan niet meer stuk

Fiets ik langs een file

dan valt het me vaak op:

hoe deftiger de wagen

hoe knorriger de kop

Je ziet nooit iemand blij zijn

je hoort alleen gezeur

Nee, dat zou niks voor mij zijn

zo'n donderwolk humeur

Zelfs wanneer het buiten regent dat het giet

zing ik opgewekt het allerhoogste lied

Want ik word altijd wakker met een wijsje in m'n hoofd

het is gewoon geluk

Wakker met een wijsje,

Ik stap altijd met m'n beste been uit bed

en voor de spiegel doe ik samen een duet

Pas als ik slapen ga, vind ik het wel genoeg

maar dan verheug ik mij alweer op morgenvroeg

Want dan word ik weer wakker met een wijsje in m'n hoofd

het is gewoon geluk

Wakker met een wijsje,

Ik word altijd wakker met een wijsje in m'n hoofd

Elke morgen wakker met een wijsje in 'm hoofd

het is gewoon geluk

Wakker met een wijsje,

kinderen voor kinderen op youtube
Waarom krijg je folders dan? Die kun je ook online bekijken.
Ik vind dat niet zo prettig, online bekijken. Vind folders erg handig, ook omdat ik soms niet weet dat een bepaalde winkel hier zit.

Maar ik moet ze wel wat eerder weggooien

Heeft iemand al ergens lammetjes gezien? (om even in de lente-stemming te blijven)
Alle reacties Link kopieren
quote:Moonlight82 schreef op 19 maart 2012 @ 15:03:

Heeft iemand al ergens lammetjes gezien? (om even in de lente-stemming te blijven)

Ja ik!

Net een half uurtje geleden. Echt weer leuk. Ik hou zo van deze tijd van het jaar
quote:Moonlight82 schreef op 19 maart 2012 @ 15:03:

Heeft iemand al ergens lammetjes gezien? (om even in de lente-stemming te blijven)Yep, deze?

http://www.noordhollandsd ... RNATES/w470/lammetjes.jpg

(schaap met 5 lammetjes)

http://www.noordhollandsd ... aap-met-de-vijf-lammetjes

Of bedoel je deze?

http://www.delisjescatering.nl/afbeeldi ... otelet.jpg
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Nee, geen weilanden hier in de buurt. Dus ook geen beessies.
Heleen, ik ook nog niet irl maar wel al zo;

http://www.youtube.com/watch?v=GP3BzrnKpuQ
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Ooh, cute

Ik ga maar eens lammetjes-scouten binnenkort. Die kleintjes zijn het leukst.
Wat ga je doen? Scouten?

Ik zit al aan het avondeten. Was vast aan het koken en dochter vond het kennelijk niet nodig om te wachten tot etenstijd. Dus we hebben allebei al een bordje pasta gepakt.
Kreeg net een telefoontje dat cursus waarschijnlijk niet meer morgenavond is maar woensdagochtend. Ben er nog niet uit of ik er blij mee moet zijn of niet.
Maakt de datum wat uit dan?
Goedemiddag dames,

Hier schijnt nog af en toe de zon, tot er een wolk voor schuift. Kinderen lopen buiten en heb moeten l*llen als brugman om ze toch in hun jas te krijgen. Ze krijgen het al snel warm als ze spelen. Misschien straks maar even kijken of ik geen dunnere winterjas voor ze heb en anders er een paar bij halen.

Het eten staat in de oven (beenhammetjes met honing/mosterd en verschillende groenten met olijfolie, knoflook, balsamicoazijn, oregano en zo), moet alleen zo de knikkertjes frituren. Knikkertjes zijn hele kleine geschilde krielaardappeltjes die door de kinderen zo genoemd worden. Griesmeelpap en rode vruchtensaus staan in de gootsteen met koud water af te koelen. Ik ga denk ik maar even snel de wasmachines vullen, kan ik het na het eten drogen/ophangen.

Ga vanavond terug lezen, hier begint spitsuur bijna.
Geen lammetjes maar wel al kleine geitjes al gezien bij de boer verderop. Heel schattig zoals die lopen te "bokken" onder en met elkaar.

Laat die lente maar komen!
Leentje, volgens mij is het best prettig eigen baas te zijn. Ben je redelijk op tijd klaar. Of zie ik dat verkeerd.

Eten klinkt goed, best luxe ook. Is dat de Mediterraanse versie van AVG?
Ik heb de potjestraining maar weer afgekapt, dochter begint hartverscheurend te huilen als ik haar erop zet.

Ze wilde wel net een uur in haar blote kont door de tuin huppelen, dat dan weer wel.

Ik wacht nog wel even, ze is nog klein natuurlijk.
quote:helene31 schreef op 19 maart 2012 @ 17:36:

Leentje, volgens mij is het best prettig eigen baas te zijn. Ben je redelijk op tijd klaar. Of zie ik dat verkeerd.

Eten klinkt goed, best luxe ook. Is dat de Mediterraanse versie van AVG?

Ik haal de kinderen om 16u op (van kdv/bso/vriendinnetje) en ga dan met ze naar huis. Vandaag had ik de aannemer om 14 uur dus was eerder thuis en heb ook al wat gehuismiept tussendoor (stofzuigen/dweilen beneden). Hoef ik vanavond niks meer te doen behalve de was drogen/ophangen.

Heb vanmiddag vast een pan groentesoep gemaakt en ook croutons van het oud geworden volkorenbrood. Was onderdeel van mijn lunch en is zo het voorgerecht. Ik kook bijna nooit AGV als in gekookte aardappels met gekookte groenten en vlees. Vind ik niet lekker. Nou ja, tenzij je boeuf bourguignon met aardappelpuree en sperziebonen AGV wilt noemen. Stamppotjes eten we wel af en toe, die vind ik wel lekker. En verder kook ik naast Mediterraan (Frans/Spaans/Italiaans) graag Indonesisch, Mexicaans, Marokkaans, Turks en zo.

Ik ga de kinderen binnenhalen en ze de tafel laten dekken. Leendert kan er zo zijn.

Eet smakelijk allemaal!
Ach gossie, laat dat potje nog maar even lekker zitten hoor. Ze heeft nog tijd zat om zindelijk te worden.

En nu ben ik echt weg.
Eet smakelijk Leentje!
En ik ga te bedde. Nog even lezen en dan slapen, morgen weer werken, bleughh.
rustig hier
Ja, ik heb ook niet zoveel te melden eigenlijk. Ben wat aan het topichoppen. Lig in bed, maar ga er zo weer even uit denk ik. Klaarwakker.
Wil ook zo gaan slapen... *gaap*
Ik ga ook zo slapen, iig voor middernacht.
Hier ook gaap, ik ga ook slapen.

Welterusten een ieder
Haha, iedereen aan de gaap?

Moon, vandaag een betere dag gehad?

Ik ben vandaag naar de tandarts geweest. Voorbereidingen getroffen voor een kroon over twee weken. Deed best pijn en ik ben altijd erg gespannen waardoor ik de verdoving voor een groot deel blokkeer. Over 2 weken dus weer terug voor de kroon en dan wordt er ook een verstandskies getrokken. Dan ben ik er weer van af gelukkig.

Toen ik terug kwam was ik van de spanning zo moe dat ik rond 14.00 in slaap ben gevallen en rond 18.00! wakker werd gemaakt door oom. Had het nodig blijkbaar.

Vandaag ook praktische zaken gedaan. Achter een jaaropgave heen gegaan (gelukt kon hem downloaden en printen), de autoverzekering opzeggen en wat dingen voor therapie die ik morgen nodig heb afmaken en uitprinten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven