Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
Haaa ben ik ook weer even!

Jaaaa nieuwe singletopicschrijvers, leuk!

Welkom OudWijf en Amidala!

Vleer, wat een rotopmerking.... das niet leuk

Opmerkingen van RPO zijn deels verklaarbaar dus, maar een verklaring is natuurlijk geen excuus... hij kan dan nóg zo teleurgesteld zijn eerder, dat hoeft hij niet op zo'n manier op jou af te reageren. Hè bah... niet leuk

Sun niet helemaal fit? Beterschap! Komt VL sinaasappeltjes voor je uitpersen?

Hier alles goed! Heb lekker weekend en daar was ik wel aan toe. Ga morgen lekker de hele dag NIETS doen en verheug me er nu al op

Lekker beetje hangen, boek lezen, even de stad. Het is boekenweek, dus wil een boek kopen. Ik verzamelde eerder boeken van Bernlef, en hij heeft nu het boekenweekgeschenk geschreven, dus dat vind ik wel leuk!
Peas on earth!
quote:amidala84 schreef op 14 maart 2008 @ 19:48:

Hallo! Ik nieuw hier! Heb de laatste 3 pagina's van jullie gelezen en krijg de indruk dat ik het hier wel leuk ga vinden..:) Moet ik nog heel veel verder teruglezen voor belangrijke info over jullie? Kan het wel redelijk volgen geloof ik, maar zeg 't me maar..

Geloof dat je, als je de afkortingen een beetje kent, wel snel ingelezen bent

RPO, VL, FBM, PK, PP, FM, enzo
Peas on earth!
Ga RPO maar exit doen .. Hij belde net en wil een pas op de plaats .. Hij wil tijd om na te denken , voorhem is Jan niet t enige.. Hij zegt dat buiten dat gebeuren van Jan er ook andere dingen mee spelen.. Dat hij niet goed weet wat zijn gevoelens voor mij zijn blablabla

Vleer heb er nu de pee in en gaat hem zo maar bellen dat we t contact maar helemaal stop moeten zetten.. Vind t nl zo echt niet leuk ik word onzeker en IK moet gaan wachten .. Daar heb ik geen zin in
Heej Vleertje

Zou je niet eerst eens met hem in gesprek over WAT voor andere dingen er spelen? Of het nou wel of niet goedkomt met RPO, zou ik toch daarop doorvragen, want anders blijf je misschien wel met foute kronkels zitten, die helemaal niet kloppen...

Los van het feit dat ik het ook niet vind kloppen dat RPO zooo jaloers op Jan reageert... zou het kunnen dat hij een pas op de plaats wil, omdat hij het gevoel heeft dat hij NU moet weten wat zijn gevoelens voor jou zijn, omdat jij daar veel druk op legt? Ik lees in je berichtjes dat je daar erg mee bezig bent, met vragen WAT hij precies voelt, HOE het zit, WAT jullie hebben, etc... misschien heeft dat de druk wel erg doen opvoeren bij hem?

Vind het in ieder geval erg rot voor je
Peas on earth!
RPO zei dat hij altijd vaag is over zijn gevoelens.. (zelfbescherming??)

Prinses.. toen ik weinig van mij liet horen en wat ik voelde en dacht vond hij dat ik vaag was en duidelijker moest zijn in dingen. Ben ik dat gaan doen , voelt hij nu waarschijnlijk een bepaalde druk.. ??!!?? geen idee..

Ik vraag hem helemaal niet naar hoe het tussen ons zit , of wat wij hebben.. Daar kwam hij aldoor uitzichzelf mee *verkering* e.d .. Ik ben daar NOOIT als 1e over begonnen..

Hij zei dat we buiten t Jan gebeuren ook veel strijd met elkaar hebben, in mijn ogen is dat niet zo dan hebben we t juist gezellig lopen veel te dollen en elkar de gek aan te steken e.d....De enige strijd die we hebben gaat steeds over Jan..

En vanmorgen was ik daar dus zooo onwijs zat van dat ik dus min of meer tegen hem ben uitgevlogen en gezegd dat t dan zijn probleem is en niet de mijne.. (niet netjes en misschien kinderachtig) maar ik was het echt zat dat dat steeds tussen ons in stond.. (en ik heb t daarvoor ook al meerdere keren gezegd afgelopen week en dagen )

Ene kant denk ik : pfff pleur maar op , genoeg andere mannen die mij wel zien zitten .. zoek t maar lekker uit ...

Andere kant denk ik : laat ik maar ff afwachten en hem de tijd geven die hij nodig is.. Misschien gingen we ook wel te snel met aantal dingen
Laat Vleer nu niet eens zo koppig zijn en hem gelijk afschrijven ...

Vleer heb smsje gestuurd : Ik wacht wel af... Stiekem mis ik je wel een beetje ;) X

Rpo stuurde : Ik jou ook , het voelt vreemd, het spijt mij echt lieverd... X
Vleer, terwijl jullie nog volop van elkaar zouden moeten genieten voorspellen zijn uitspraken niet veel goeds...

4Wheels.. inderdaad...Ik laat hem met rust komende dagen. Tis ook ff goed voor mij om over dingen na te denken nu , Ga zo lekker in de auto richting drenthe.. Dit weekend lekker werken , maandag zien we wel weer verder...

Eerst een lekkere bak koffie daar ben ik wel aan toe.. Gisteravond een leuke avond met nicht gehad , lekker samen flesje wijn leeg gedronken en veul gekletst.. Was wel even goed..
Vleer jeetje, wat vervelend allemaal, zeker zo in het begin. Jullie gaan nog niet eens zo lang met elkaar om en nu is het al moeilijk.

Het wordt denk ik tijd, om het snel allemaal uit te praten. En dan toch ook maar over de toekomst te hebben.

Heerlijk, weekend! Aankomende week heb ik ook maar weinig werk en stage, want op m'n stage is er donderdag studiedag en je hebt natuurlijk goede vrijdag. Die maandag daarna ben ik (lekker doorbetaald hihi) vrij. Ik ben dat nog niet zo gewend met een vast contract...

En ik ben inderdaad ook van plan om een boek te kopen vandaag. O, misschien kan ik dan nu wel "Help, ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt" kopen. Ik ga ook voor het boekenweekgeschenk, vind ik altijd wel leuk.
@Vleer:

Ik denk dat het goed is om hem voorlopig even met rust te laten, hij heeft namelijk een probleem met de situatie, niet jij.

Sterkte van het weekend!
Heb wel smsje gekregen van Rpo.. dat ie aan mij denkt met een X .. en hij stuurde lief leuk lekker ;) X

Erg lief van hem , ik laat hem ook maar mooi met rust..

Net lekker ff bij een kennis bak koffie gedronken buiten in de tuin , heerlijk was dat ..

Nu lekker thuis poffertjes eten en straks lekker effe mijn eigen dingetjes doen..
Heeft Julia's Tango seizoen 1 besteld.. hehe
Rustig hier op het forum ..

Net heerlijk in bad gelegen , ook nog ff hardgelopen. Maandag wil ik echt weer fanatieker gaan lopen..
Vleer, wat rottig zeg! Ik vind het ook niet zo'n goed teken, dat dit nu al bij hem speelt terwijl jullie pas zo kort samen zijn. Volgens mij sleept RPO meer bagage mee dan hij weet/ wil vertellen...

En welkom voor de nieuwelingen!

Hier een gare HM... Gisteravond gingen LJ en ik 'even één drankje doen' met collega's van hem. Werd natuurlijk een latertje en ik moest vandaag werken. Doordat we in bed ook nog een 'akkefietje' hadden, werd het nog later. Ik zal niet heel het verhaal uit de doeken doen, maar ik was verdrietig, zat vol met vragen en was een beetje boos, terwijl LJ natuurlijk niks in de gaten had en al lag te slapen. Heb hem wakker gemaakt en hij reageerde hartstikke lief, schrok ervan dat ik zo verdrietig was en we hebben het meteen uitgepraat. Belangrijk voor mij is ook dat ik hem heb wakker gemaakt, heb vaak de neiging alles maar in te slikken en dan de halve nacht wakker te liggen, maar dan krop ik alles op en krijgt vriendje bvb tijdens een ruzie maanden later alsnog alles naar zijn hoofd. Wat niet zo eerlijk is, dit is gewoon beter en ik vind het heel fijn dat LJ daar zo goed op reageert!

Vanavond lekker bank hangen met LJ en hij is een fanatiek volger van formule 1, dus ik heb hem beloofd vannacht om 4 uur samen met hem op te staan om de eerste race van dit seizoen live te bekijken. Ben heel benieuwd hoe lang het duurt voordat ik op de bank weer lig te slapen, want ik heb echt niks met raceauto's!

Na mijn dinnetje die zou gaan trouwen en nu weer bij haar ouders woont, heeft ook een ander vriendinnetje na 7 jaar haar spullen gepakt en vertrekt vanuit het appartement van haar vriend naar een studentenkamer. Gisteren samen met haar de halve Ikea leeg gekocht, morgen samen met LJ helpen om alles in elkaar te zetten en haar kamer in te richten. Wel een bizarre situatie, ze was 17 toen ze bij haar vriend introk, hij was haar eerste echte vriendje en nu moet ze dus voor het eerst op eigen benen staan.

Vreemd hoe snel het leven kan veranderen. Een paar maanden geleden zat ik in zak en as omdat ik de enige vrijgezel met liefdesverdriet was, terwijl mijn vriendinnen allemaal samenwoonden en een hele fijne toekomst met hun vriend tegemoet leken te gaan. Nu heb ik LJ en is hun toekomst ineens totaal anders.

Ik heb trouwens gisteren sleutels van mijn flat aan LJ gegeven. Voor mij vooral een praktisch iets, hij had een aantal keer in de auto moeten wachten, omdat ik nog niet thuis was toen hij langskwam. Voor LJ is het wel echt een 'relatieding', volgens hem zijn er 4 stappen in je relatie: 'verkering' krijgen, de sleutel krijgen, samenwonen, trouwen. Hihi dus hij riep heel hard over bindingsangst en sloeg stoere taal uit, maar wel allemaal met een grote grijns op zijn gezicht Dus ik denk dat hij er stiekem toch wel blij mee is. (En om zijn 'bindingsangst' doe ik er dus heel nonchalant en praktisch over, maar stiekem vind ik het ook wel heel leuk dat hij mijn sleutel heeft).

Trouwens gisteren ook eerlijk verteld dat ik therapie heb gehad bij de GGZ, een diagnose voor een persoonlijkheidsstoornis heb en dat ik nog naar de psych ga om oa te kijken of die diagnose wel klopt. Het flapte er ineens uit tijdens een redelijk heftigen discussie, waarin we elkaar allebei per ongeluk persoonlijk raakten. Het was wel heel fijn om te merken dat wanneer de ander zich dus geraakt voelt en dit laat merken, dat we allebei schrikken, dit niet zo bedoelen en het meteen uitpraten. Hadden we ook nog nooit zo gehad, en het was in mijn ogen wel een goede graadmeter om te zien dat het met de communicatie tot nu toe meestal wel goed zit.

Pfff dat was wel weer genoeg over mezelf! Maar er is dus ook best veel gebeurd dit weekend...

Hoe is het met Sun en VL?

En Vleer, ik wil dus ook gaan hardlopen, maar wil eerst nog een mp3speler kopen. Iemand trouwens nog goede tips om zonder enige conditie het hardlopen op te bouwen?

Moeike, ik ga ook altijd voor het boekenweekgeschenk, en er zijn altijd boeken die ik nog wil hebben, dus volgende week maar eens kijken! Heb net 'Duizend schitterende zonnen' gelezen, een heel mooi en aangrijpend boek.

Prinses, fijn dat je zo'n relaxed weekend hebt! Ik snak ook echt naar een weekend waarin echt helemaal niks moet en ik alleen maar kan luieren (helaas volgend weekend ook werken..)

Voor jullie en natuurlijk ook voor de rest: fijn weekend!
Hallo singles/daters en anderen, hier ben ik weer!

Nieuwe mensen op het topic, van harte welkom! Leuk! Hoe meer mensen, hoe gezelliger!

Vleer, wat vervelend dat het zo moeizaam verloopt met RPO. Ik vind hem wel wat zeuren hoor! Heel goed hoe jij erop reageert, het zou toch raar zijn als jij niet meer normaal met jouw vrienden om kunt gaan die jij veel langer en beter kent dan RPO. Pas goed op dat je die vrienden niet kwijtraakt!

Heb je alweer wat van RPO gehoord?

Ik ben nog steeds niet fit. Vannacht bij VL geslapen. VL was erg lief voor mij, maar 't was best een beetje sneu want zoveel had hij niet aan mij. En we hadden elkaar ook al een aantal dagen niet gezien dus een iets actievere Sun is dan wel leuk natuurlijk! Blijkbaar is VL nog niet op mij afgeknapt want morgen zien we elkaar weer. Als ik me dan nog steeds niet beter voel, dan moet ik echt maandag naar de dokter, want dit is niet echt fijn zo.
Goh HM, wat een actie bij jou zeg! Heel verstandig dat je LJ wakker hebt gemaakt vannacht en direct het akkefietje hebt uitgesproken. Dat voelt vast goed dat je het zo hebt aangepakt. En fijn dat LJ zo goed reageert.

Ook naar dat het met je vriendinnetjes zo slecht gaat met de relaties. Heftig zeg, na zeven jaar relatie uitelkaar gaan! Zo zie maar, alles kan zomaar ineens veranderen..

Ook erg goed dat je nu je GGZ en psychologen gedoe hebt kunnen vertellen. Het lijkt me toch een hele opluchting om dat niet meer als een soort geheim mee te dragen. In die zin heb je dus wel goed nieuws!

Nog een tip om te beginnen met hardlopen: de podcast van Evy! Heel handig! Ook als je geen enkele conditie hebt. Je kunt dan met je mp3speler of ipod een trainingsprogramma volgen en dan trainen naar 5 km en evt daarna naar 10 km hardlopen. Zo ben ik ook begonnen met trainen. Onder de pijler lijf en lijn is een heel topic hierover. Het heet iets van "start-to-run". Daar kun je heel veel over die podcast lezen en over mensen die ermee hardlopen. De websites waarop je de podcast kunt downloaden:

http://members.lycos.nl/siedje44/index.htm

en/of

http://www.vub.ac.be/sport/podcast.html

Het is een Vlaams trainingsprogramma ontwikkeld door de universiteit van Brussel. Dus je hoort een Vlaamse stem die de training doet. Als je op de websites kijkt, kun je veel info vinden en kun je de podcasts natuurlijk ook gaan beluisteren.

Veel succes!
Nouww... RPO heeft gelijk gekregen met Jan.. Gisteravond had ik Jan aan de telefoon, dronken en zei dat hij mij leuk vond en er van baalde dat ik iets met RPO had..

(sorry dat ik jullie dit nog niet verteld heb ... )

Heb RPO in een smsje verteld dat ik t contact met Jan heb verbroken aangezien hij mij dronken opbelde.. details heb ik voor nu gezien de situatie achterwege gehouden..

Wel heb ik tegen RPO gezegd in een smsje dat ik mij best een dom naief meisje vind dat ik het zelf echt neit zo heb gezien.. T voorgevoel van RPO klopte dus in dit geval...

(RPO is schorpioen volgens mijn nicht voelen die alles feilloos aan ???)

Vandaag dus wel lieve leuke smsjes gekregen van RPO... dat ie aan mij denkt , mij mist en veel kusjes en knipoogjes..

Geen idee wat ik er mee moet, heb voor mijzelf besloten om hem tot en met maandag/dinsdag met rust te laten.. Geen smsjes te sturen , niet hem bellen e.d...

Ga vanavond alter ff op de rest reageren , moet nu naar mijn werk

Fijn weekend allemaal xx
Jeetje Vleer, dat het voorgevoel van RPO toch klopte. Maar ik zou dit als ik jou was niet als zijn 'gelijk' zien hoor. Ik denk toch echt dat dit iets is wat in RPO zelf zit en niet in zijn uberontwikkelde intuïtie. Dat hij dit net zo goed over een andere vriend had kunnen zeggen, waarbij het niet waar was geweest.

Wat ik trouwens ook vreemd vind is dat RPO als een blad aan een boom lijkt om te draaien. Contact met Jan is verbroken en hij kan ineens wel lieve smsjes sturen? Of hij jou lief vindt zou toch niks met iemand anders te maken moeten hebben?

Sun; ik ben inderdaad opgelucht dat ik verteld heb over de ggz, het volgende wel een beetje als een geheim en ik ben erg opgelucht dat hij gewoon lief reageerde, was daar een beetje bang voor.

Balen dat je je nog steeds niet lekker voelt en ik snap dat je dat niet leuk vindt voor VL. Maar soms vinden mannen het juist ook leuk hoor als je moe of niet lekker bent. Dan kunnen ze hun mannenlijkheid laten zien en vinden ze je vaak extra schattig (mits je niet kotsend boven de wc hangt natuurlijk ).
Goh Vleer, wat jammer dat Jan idd andere bedoelingen had. Maar dan nog vind ik de reactie van RPO overdreven. Het gaat er namelijk nog steeds om dat jij niets voor Jan voelt. Ook al voelt Jan wat voor jou, zolang jij niets voor Jan voelt, hoeft RPO toch niet bang te zijn voor Jan?

HM, ik hang gelukkig niet letterlijk kotsend boven het toilet maar voel me wel misselijk, buikpijn, hoofdpijn en ontzettend zielig. Ik word liever verwend door VL zonder dat ik ziek ben. Dan kan ik er toch iets beter van genieten.
quote:Halvemaan schreef op 15 maart 2008 @ 18:43:

(mits je niet kotsend boven de wc hangt natuurlijk ).

Prinses hing twee weken na eerste date met Xan hele nacht kotsend boven (Xan's) wc en tóch zijn we nog steeds samen

(en voelde zich vreeeeeeeeeeeselijk en wilde het liefst thuis onopgemerkt en zonder Xan boven even prinsessen-wc hangen)
Peas on earth!
Vleer, lastig voor jou dat vriend Jan dus tóch geen 'gewone' vriendschap voor ogen heeft met jou.

Sun nog steeds ziek... bah... inderdaad wel naar de huisarts hoor, als 't niet beter wordt

HM, fijn dat je met LJ hebt kunnen praten over alle dingen.
Peas on earth!
Moeike, heb je nog een boek gekocht?

Ik heb 'blauw water' gekocht, van Simone van der Vlught (een voor mij onbekende schrijfster). Een literaire thriller, waarin een ontsnapte tbs'er een huis binnendringt en moeder en dochter gijzelt. Leek me interessant omdat ik binnen die sector gewerkt heb, dus ben benieuwd
Peas on earth!
Zooo ben ik weer.. lekker gewerkt vanavond.. Wel veel zieke bewoners.. Maar heb ze lekker extra vertroeteld ;)

HM wat goed van je dat je LJ verteld hebt over je psyche gebeuren.. Dapper hoor !! Fijn ook dat LJ er zo goed op reageerde..

Sun..Beterschap

en laat je maar lekker verwennen door VL..

Prinses... lekker weer weekendje met Xan ?
Vanavond niets gehoord van RPO..
Vleer, wat een vervelende situatie met RPO zeg..! Anderen hebben het ook al gezegd, maar als je nog maar zo kort samen bent zoals jullie, zou het alleen maar genieten moeten zijn, en nog niet zo'n gedoe.. Hoop dat jullie eruit komen hoor! Goed van je dat je hem nu even met rust laat, dat is ook misschien wel het beste wat je nu kunt doen.

Veel sterkte ermee!

Sun, beterschap!

HM: fijn dat je zo goed met LJ hebt kunnen praten! Dapper van je hoor, dat je hem gewoon hebt wakker gemaakt en dingen over de GGZ hebt verteld. Je moet even over een drempel heen om dat te doen, maar wat goed dat je het hebt gedaan!

Ik wilde morgenavond (zondag) wel met B afspreken, dus smste heb vanmiddag erover, om te vragen of hij zin had om dan een film te gaan kijken. Hij smste terug dat 'ie morgenavond niet kan, maar wil graag volgende week zondag filmpjes kijken, en we moeten volgens hem voor die tijd nog wel al een keer afspreken om wat te drinken en te bespreken welke film(s) we gaan kijken..:) Leuheuk!

We zagen elkaar de laatste tijd, buiten 'gezamelijke-vrienden-dingen' en werk om, 1 of 2 keer in de week. Merkte dat ik het erg fijn met hem vind, maar kreeg het wat benauwd. Heb even een weekje niets van me laten horen en hij ook niet gelukkig (had even wat ruimte nodig!), maar nu ik voorstel om af te spreken reageert 'ie wel direct positief en dat vind ik wel erg fijn om te merken! Ben benieuwd waar dit heen gaat...:)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven