Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
Muts, welkom op dit topic! 325 pagina's is wel erg veel hoor! Ik zou de laatste pagina's eruit pikken. Ik heb trouwens nog wel ergens een update staan van hoe het met iedereen ervoor staat. Volgens mij heb ik dat vorige week nog kort gedaan. Staat ook een uitleg van de gebruikte afkortingen.

Ik moet ook zeggen dat een groot deel van de 325 pagina's onzin is over roze rollators en bejaardentehuizen... Bij gebrek aan dates en relaties hebben we het daar maar over gehad: hoe ons leven er over 60 jaar uitziet en dat we dan een single-bejaardentehuis zouden gaan oprichten. Allemaal onzin dus!

Muts, schrijf lekker mee!
Muts.. Welkom op ons single topic.. Je hoeft niet alles terug te lezen .. pff wat een werk hehe

Vandaag nog geen leuk lief berichtje van RPO ontvangen , denk dat het ook even beter is dat ik mijzelf op de rem trap en ff hem niets stuur of bel..

Geen idee waarom , maar mijn gevoel zegt dat ik ff stapje terug moet gaan doen.

Ene kant voelt het onwijs goed , andere kant door ons gesprek gisteren voel ik enigzins een beetje weerstand bij mijzelf..

Waarom zou ik meer van mij zelf gaan geven terwijl hij t eigenlijk niet zo weet.

Snap echt wel dat verliefd heid niet iets is wat je kan dwingen, ik geloof ook echt wel dat hij mij leuk vind. Maar ik wil iets meer exclusiviteit, weet ook wel dat je dat niet kan hebben na 3 weken contact..

Maar hoe geweldig hij mij in t begin vond , hoe enthousiast hij was. op de een of andere manier is hij iets minder enthousiast.. T is gewoon anders...

Zijn gevoel over die Jan , dat hij zegt dat zijn gevoel nooit liegt..Maar dat dus nu eigenlijk wel doet, aangezien Jan en ik nooit iets met elkaar zullen krijgen. Elkaar alleen maar aardig vinden maar echt niet meer dan dat..

Zijn gevoel dat ik met meerdere mannen contact heb en afspreek ,alsof ik gelijk naar een andere vent stap wanneer ik merk dat t gras daar groener is .. ook daar is niets van waar.. Vind het nogal allemaal vreemd van RPO , ik heb t gevoel dat hij mij niet vertrouwd.

Naja.. misschien maar even goed om beetje rust in te lassen , misschien moet ik RPO maar gewoon zeggen dat ik beetje afstand wil om na te denken, dat ik voor mijn gevoel er veel verder in zit dan hij en ik voor mijzelf even relaxed nuchter wil na kunnen denken..

We hebben voor morgenavond afgesproken , weet niet zo goed of ik er wel heen moet gaan.. Misschien is het even beter om elkaar een paar dagen niet te zien en te spreken ??

Helpppp .. weet t ff niet zo goed meer
Vleer, over die date van morgen: dat kan je morgen ook nog beslissen. Volgens mij heb jij hetzelfde als ik; het gevoel dat je per direct allerlei beslissingen moet nemen, wegen moet inslaan, enz. Een dinnetje heeft me keer op keer gezegd dat ik er ook de tijd voor mag nemen, dat ik niet zo impulsief moet doen, ook omdat ik er een uur/dag later weer anders over kan denken. Gezien onze AD(H)D herkenningspunten denk ik dat dit ook voor jou geldt

Dus doe nog even niks, stuur geen smsje als je je daar niet goed bij voelt, zonder allerlei conclusies daaraan te verbinden. Dat laatste geldt ook voor dat je nog geen sms van hem hebt gehad.

Zet die analyseknop in je hoofd even uit (klinkt heel makkelijk, maar weet uit ervaring hoe moeilijk dat is... lukt dat niet dan analyseer maar raak en doe er niks mee) en laat alles maar gewoon even op je afkomen.

Afstand inbouwen kan ook op een andere manier dan elkaar niet zien, door gewoon even achterover te leunen, niet bezig zijn met bevestiging zoeken of geven, gewoon even plezier hebben en verder niks.

En mocht je wel letterlijk afstand in willen bouwen dan kan je hem dan morgen ook nog zeggen.
@4wheels: ik hoop echt dat je je wel goed voelt bij deze situatie met ex2. Eerlijk gezegd klinkt het een beetje twijfelachtig als je vertelt dat jullie elke dag een kleine ruzie hebben, maar het verder wel goed gaat. Pas goed op jezelf meid! En houd de touwtjes in handen!

HM: je hebt heel mooi verwoord wanneer je verliefd bent enzo. Goed gezegd! Wel spannend om vanavond bij de ouders van LJ te eten, vooral als je met een eetprobleem zit. Ikzelf lust wel veel, maar eet vrij weinig. Toch merk ik dat ik door trucjes het ietwat kan verbergen en mensen het dan niet zo doorhebben dat ik niet heel veel eet. Zo schep ik niet hele "zware kost" op mijn bord (als je zelf verschillende dingen kunt opscheppen). En als ik uit eten ben neem ik altijd vis (valt niet zwaar op de maag), maar dat lust je niet. Ook neem ik meestal maar een paar schepjes van de bijgerechten en dan lijkt het net dat ik veel heb gegeten omdat ik wel gewoon meedoe met een voorgerecht. En als je bij iemand thuis eet kun je het dessert ook niet afslaan en dan koffie nemen, dus dan past dat dessert er ook nog in. Maar ja, het blijft altijd een kwestie van timing en niet te veel eten van tevoren.

Puck, fijn dat het zo goed voelt met FM!

Vleer, RPOostenrijk, tuurlijk! Dat ik dan kon vergeten!!! Stom!

Dat RPO nu even een pas op de plaats maakt is natuurlijk even schrikken, maar hoeft nog niets te betekenen. Deed LJ immers ook bij HM, maar dan op een andere manier. Misschien even iets minder vaak bevestiging of aandacht vragen. Even wat rustiger aan doen.

Ik weet dat dat lastig is, maar ik moet mezelf met VL ook echt behoeden. Al ben ik vrij rustig. Ik had VL vorige week op een avond een stortvloed aan smsjes gestuurd en maandag kreeg ik al klachten waar de smsjesregens bleven...

Je geeft zelf al aan dat je steeds bevestiging wil. Dat is heel logisch, want dit is de meest onzekere tijd die je hebt in een opbloeiende relatie. Neem van mij aan: als hij je niet meer wil, dan zegt hij het wel. Je hoeft echt niet steeds om bevestiging te vragen. Echt niet! Tuurlijk wil je dat (wil ik ook, zie mijn stresssituaties van de afgelopen weken), maar doe het niet! Leer elkaar rustig kennen. Net wat RPO zegt, eerst maar wat tijd samen doorbrengen om te kijken of jullie echt bij elkaar passen.

VL en ik kunnen elkaar de komende dagen weer niet zien. We moeten wachten tot dit weekend. Tenzij hij vanavond eerder uit de dienst kan. We hebben elkaar sinds we elkaar kennen weken zo'n drie keer per week gezien. Soms zelfs iets vaker en dan wil ik hem zoooooooo graag zien!!!

Ik heb Ex nog niet gebeld. Wilde hem gisteren gaan bellen, zat ik met telefoon in mijn hand, kreeg ik net een smsjes van VL. Ik voelde me gewoon betrapt. Echt heel stom. Heb Ex dus toen maar niet gebeld..
Oja Muts, welkom hier!!! Ik zou maximaal een pagina of 10 teruglezen, dan kom je ook wel ergens een samenvatting tegen

Vervelend is die 'biologische klok' he. Ik ben nu drie maandjes single-af, maar daarvoor had ik soms ook al de gedachte van hoe ga ik dit toch allemaal doen? Hoe kom ik binnen 3 jaar een leuke vent tegen, bouw ik daar een stabiele relatie mee op, ga ik ermee settelen en denken over kids. Het gevoel dat je moet 'opschieten'. Terwijl als je er een beetje rationeel over nadenkt het toch niet te plannen valt en opschieten dus ook geen zin heeft
Vleer, ik lees je berichtje van 12.19 pas na mijn posting, had browser nog niet vernieuwd.

Misschien is het wel verstandig om gewoon af te spreken en te kijken hoe je je dan bij de situatie voelt. En kijk wat RPO zegt. RPO klinkt wel jaloers.

Ik weet niet hoeveel contact jullie hebben, maar VL en ik hebben bijvoorbeeld niet elke dag contact. En als we dan wel contact hebben op een dag, dan is het bijvoorbeeld dat we elkaar 1 of 2 smsjes sturen (gezien over de hele dag). Okee, de eerste drie dagen was het anders, maar nu is dit de frequentie. En dan bestook je elkaar ook niet, laat je elkaar lekker met rust. Alhoewel ik hem vorige week toen ik een keer in de kroeg zat hem heel veel lieve smsjes had gestuurd. Hij vond dat erg leuk. En zo heb ik hem gisteren ook nog een heleboel smsjes achter elkaar gestuurd omdat ik wist dat hij een rotdag had gehad op zijn werk. Maar verder hebben we vrij weinig contact. Via msn heb ik nooit contact met dates, maar ik kan me voorstellen dat dat anders is als je iemand via RP leert kennen. Misschien even iets minder contact, is dat een idee? Je hoeft niet helemaal zonder contact, maar halveer bijvoorbeeld het contact even. Dan is het iets rustiger.
quote:sunshineforever schreef op 12 maart 2008 @ 12:35:

HM: je hebt heel mooi verwoord wanneer je verliefd bent enzo. Goed gezegd! Wel spannend om vanavond bij de ouders van LJ te eten, vooral als je met een eetprobleem zit. Ikzelf lust wel veel, maar eet vrij weinig. Toch merk ik dat ik door trucjes het ietwat kan verbergen en mensen het dan niet zo doorhebben dat ik niet heel veel eet. Zo schep ik niet hele "zware kost" op mijn bord (als je zelf verschillende dingen kunt opscheppen). En als ik uit eten ben neem ik altijd vis (valt niet zwaar op de maag), maar dat lust je niet. Ook neem ik meestal maar een paar schepjes van de bijgerechten en dan lijkt het net dat ik veel heb gegeten omdat ik wel gewoon meedoe met een voorgerecht. En als je bij iemand thuis eet kun je het dessert ook niet afslaan en dan koffie nemen, dus dan past dat dessert er ook nog in. Maar ja, het blijft altijd een kwestie van timing en niet te veel eten van tevoren.

..

Hihi, ik ken de trucjes Sun, pas ze bvb ook meestal in een restaurant toe. Bij LJ thuis hangt volgens mij best wel een 'eetcultuur', in het weekend eten ze ook altijd speciaal, zijn moeder maakt haar eigen bonbons, zijn vader brouwt zijn eigen bier, enz.

Ik kan ook echt heel moeilijk dingen eten die ik niet lekker vind, krijg het dan amper weg en ben daarna vaak misselijk. Ze eten bij LJ ook veel vis, maar hij heeft neem ik aan wel verteld dat ik dit niet lus. En eerst at ik helemaal geen vlees (al vanaf mijn 12e), maar omdat ik aan moet komen en het wat makkelijker is eet ik nu af en toe wel vlees. Maar geen vlees wat zeg maar echt aandoet alsof je een dood dier aan het eten ben, dus geen biefstuk of andere bloederige dingen Thuis eet ik eigenlijk alleen maar 'vinken' of kip en ik durf/wil bvb ook geen kip schoon te maken (die reepjes dril eraf snijden).

De meeste groenten gaan tegenwoordig wel, vroeger luste ik echt niks. Nu gaat het meeste er wel in, maar bvb geen spinazie, spruitjes, witlof, enz.

Nouja, ik hoop maar dat het een beetje ontspannen is en dat dus niemand in de gaten heeft hoeveel en wat ik eet... Volgens mij zijn zijn ouders (vooral zijn vader) best gemakkelijk en ze zijn heel aardig, dus het moet wel goed komen.

Waait het trouwens bij jullie ook zo hard? Heb net de hond uitgelaten op een heel open stuk (boerenakkers) en we waaiden bijna om! Het giert hier ook echt rondom mijn flat!

Vanmiddag trouwens gepland om met mijn cliënt te gaan 'sporten'. Er is hier een hal waar je kan bewegen in combinatie met computerspelletjes. Lijkt me best leuk en hebben we iets te doen (hij vind bijna niks leuk, dus is moeilijk 3 uur volplannen), dus daar zie ik ook minder tegenop.
Muts, welkom! Ik zal, als ik jou was, een beetje de laatste pagina's lezen. Daar staan ook redelijk wat afkoringen, korte biografien ed!

Vleer, lastig gesprek op msn.... Tja, het is ook moeilijk om niet meteen helemaal all-in te gaan (hahaha), waar moet je de grens trekken he? Geniet maar gewoon van het hier en nu, dat is niet makkelijk!

LM, jammer dat het niets geworden is!

Puck mrF klinkt wel heel leuk, maar is hij nou Frans of Nederlands? Je gaat er over een poosje dus een week naartoe? Spannend, ik weet niet of ik het zou durven. Knap hoor!

Ben vandaag op mn werk toch een potje uit mn slof geschoten tegen een collega! Hij regelt de ICT (of beter gezegd: hij regelt het niet) en ik wilde op de computer toetsresultaten invoeren. Dat lukte niet in mijn lokaal, omdat hij weer eens iets niet goed had geinstalleerd. Heeft die kerel ook nog het lef om te zeggen dat ik dat dan maar vanmiddag moet doen!! Grrrrr.... alsof hij weet hoe mn agenda eruit ziet! Ik was echt even heeeeeel erg boos! Ik moet namelijk de hele tijd nog 'even' wat dingen doen en als ik daar dan tijd voor inplan, werkt die rotboel ook nog ns niet en heeft hij nog het gore lef om te insinueren dat ik loop te zeuren! Ik zou nu niet weten wanneer ik het wel moet doen, ik denk dat er weer een vrije dag aan moet worden opgeofferd!

Moeike, in welke klas loop jij stage?
Hey all.. lief dat jullie allemaal reageren op mijn depri post naja depri.. Vind het gewoon een betje gek allemaal..

Ik snap RPO wel , maar vind het met mijn adhd achtige gedrag errug lastig zo af en toe.

Heb de hele dag nog niets van hem gehoord, terwijl we best aardig wat smsen op zo'n dag..

Maar ik wilde voor mijn gevoel *checken* of hij uit zichzelf smst en belt zoals ie de 1e 2 weken ook aldoor deed..

Nu krijg ik t gevoel dat ie mij helemaal niet mist ofzo.. Naja hij is nu ook weer aan het werk en dat was hij de 1e 2 weken niet toen had ie nog vakantie en alle tijd om met mij bezig te zijn.

Gelukkig had ik zelf ook een druk daggie op het werk heb er niet al te veel stil bij gestaan dat ik neits van hem hoorde..

Maar de verleiding was zeer groot om hem te smsen , heb toen zijn nr verwijderd uit mijn telefoon. Ene kant voel ik me een stommeling andere kant naja zo kan ik gewoonweg niet diegene zijn die nu contact met hem opneemt..

206 heeft gesmst en gevraagd of ik vanavondof morgenavond bak koffie kom drinken.. Weet niet zo goed wat ik er mee moet .. Bak koffie kan geen kwaad toch ?
Met RPO lijkt het wel wanneer hij bv zegt dat ie mij heel erg leuk vind ik daar helemaal blijvan wordt.. Wanneer ik aan hem bekend maak dat ik hem leuker dan gewoon leuk vind en er ergens wel wat gevoelens beginnen te komen.. Hij 3 stappen terug doet..

Terwijl hij eigenlijk gewoon t zelfde tegen mij zegt..

Snap dat nooit zo goed van die manwezens, ze zeggen allemaal dat ze niet van spelletjes spelen houden. Dus ga je wanneer je t zelfde voelt er in mee en bam gaan zij een spelletje spelen met je..

Maar blijf jevaag over je gevoelens dan vinden ze dat jij een spelletje speelt of ze vinden je vaag en zeggen dan dat ze niet van vage vrouwen enzo houden...
Hoi Muts, welkom hier!

Ik raad je ten zééérste af om alle pagina's door te ploeteren, hoewel de gesprekken over roze rollators, bejaardentehuizen voor singles, etc zeerr boeiend waren

Lees vooral de samenvatting van Sun enkele pagina's geleden, dan snap je meteen alle afkortingen.

Vleertje, zou het ook gewoon zo kunnen zijn dat RPO oprecht nog niet helemaal weet wat ie voelt en of ie verliefd is? Dat hij het hartstikke leuk met je heeft, en dat het gevoel groeit, maar dat hij het nog niet kan 'definiëren'? Zowel vrouw-wezens als man-wezens hebben daar volgens mij soms wel eens last van, en het kán dus zijn dat RPO geen spelletje speelt, maar het gewoon nog niet helemaal weet, maar het de tijd wil geven....

En NEENEENEE... niet met 206 koffiedrinken als je je verkering met RPO een kans wilt geven! Foei Vleer! Stiekum weet je best wel dat die spanning tussen jullie vast niet zomaar weg is tijdens een bak koffie... en bovendien... moet jij dan maar weer komen opdraven als het 206 uitkomt...?! Lijkt me dat jij meer waard bent dan dat

Puck is heel stoer met Franse Meneer! Leuk hoor!

En zomaar een ticket boeken ook heel stoer en nu je weet dat ie leuk is, ook helemaal goed!

Pop gooooo , hehe, niet over je heen laten lopen door ICT-meneer

Jammer voor jou LM, dat het niets geworden is

Moet verder even bijlezen hoor... hoe 't met HM, Sun, Leaf, Moeike en de rest is.
Peas on earth!
Ennn... Prinses heeft een supergavevettestoerefantastische nieuwe bril!

Net opgehaald bij de brillenwinkel en hij is echt LEUK! Zo'n bril met montuur-zonder-montuur, 'k zie er heel intelligent uit
Peas on earth!
Tja Prinses.. het zou heel goed kunnen wat jij schrijft over RPO.. maar tja hoeveel tijd is tie dan nodig ?

weken , maanden ?

Houd ie mij dan niet ergens gewoon aan t lijntje ?
Maanden zowieso niet Vleer...dat lijkt me echt te lang "om te kijken" hoe zijn gevoel is....binnen enkele weken moet er toch wel meer duidelijkheid van hem komen hoor!

Verliefd zijn is een vreemd iets...want wat is de definitie van verliefd zijn? Elk mens voelt het anders.

Zelf ben ik niet gauw verliefd, en ben het ook maar zelden. Zodra ik het leuk met iemand heb, en me fijn voel bij diegene en dat er toch een gevoel zit (meer dan vriendschap), dan ben ik al tevreden hoor! Ik weet van mezelf dat ik zelden verliefd ben, en ja....vind dat best weleens lastig.

Misschien heeft RPO dat ook wel....hij vind je leuk, lief en lekker...misschien voor hem genoeg om met je door te gaan?

Je schrijft dat hij wel wat minder enthousiast is geworden...hmmm, is dat echt wel zo Vleer? Of denk je dat alleen maar?

Gun hem even de tijd één en ander uit te zoeken wat betreft zijn gevoelens, en laat 206 voorlopig even links liggen. Het lijkt me TE gevaarlijk om daar mee af te spreken...je weet eigenlijk best dat er nog wat gevoelens tussen jullie zijn.

Dikke

Hoi Muts,

W E L K O M !!! Eindelijk een provincie-genoot hier!, ik kom ook uit het Gelderse. Ik ben de enige man hier op dit topic en volgens de dames hier geef ik in de meeste opzichten wel goed advies Dus als je iets over mannen-logica wil weten...be my guest!
Xan waarom kom je niet eens wat vaker online .. grrrrr

Oja kan je ook mailen das waar ;)

Ik denk ook dat t aan mij ligt hoor , dat ik mij druk maak om niets..
Ik weet niet meer hoe een *goede* relatie werkt.. hoe het dan zou moeten zijn , hoe het moet voelen en hoe de ander doet wanneer hij mij leuk vind e.d...

Na lange tijd single zijn en heel wat afwijzingen verder wantrouw je veel dingen gewoon..

Ik denk nl behoorlijk snel .. ach deze rent er ook wel weer vandoor... net als alle anderen ..

En dan is t lastig om te zien wanneer iemand het echt meent met me en wanneer niet..

En ik weet ook wel dat t tijd nodig heeft, ik wil te vlug bevestiging van dingen , willen weten wat hij exact voelt e.d.. Terwijl die dingen moeten groeien , maar gun mijzelf , hem en ons daar weinig tijd voor op deze manier..
Euhh...bedoel je hier of op MSN? Hier is het ook een beetje "online" zeg maar

Mail me eens! Leuk!
quote:Xander68 schreef op 12 maart 2008 @ 18:42:

Dus als je iets over mannen-logica wil weten...be my guest! Maar euh... ken jij dan prototype mannenlogica?
Peas on earth!
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 12 maart 2008 @ 19:42:

[...]

Maar euh... ken jij dan prototype mannenlogica? Denk ut...
Vleertje, volgens mij moet je gewoon af en toe je eigen berichtjes hier eens even teruglezen. Dan zie je snel genoeg dat je soms een beetje doorslaat in het 'denken voor RPO'

Je bedenkt al precies wat híj denkt, wat jij denkt dat híj wil, of wat hij niet wil... terwijl je zelf ook ziet dat je soms een beetje te snel wil en te snel gaat. Laat het nog even op je afkomen. Ga niet meteen afstand houden tussen RPO en jezelf (dus wél gewoon afspreken), want dan is je verkering gedoemd te mislukken, en roep je dat over je af.

Peas on earth!
quote:sunshineforever schreef op 12 maart 2008 @ 12:35:

Ik heb Ex nog niet gebeld. Wilde hem gisteren gaan bellen, zat ik met telefoon in mijn hand, kreeg ik net een smsjes van VL. Ik voelde me gewoon betrapt. Echt heel stom. Heb Ex dus toen maar niet gebeld..

Heej Sunnetje. Het feit dat je je een beetje betrapt voelde, zegt volgens mij gewoon al dat Ex nog niet 'gewoon' ex is, en dat gevoel nog niet voldoende weg is om 'gewoon' contact te kunnen hebben. Ik bedoel daarmee niet dat jij nu nog iets met Ex zou willen hebben, maar wel dat je gevoel voor hem nog teveel aan de oppervlakte ligt om gewoon neutraal contact te kunnen hebben. Anders zou je je volgens mij niet betrapt voelen.

Hoop dat etentje van HM bij LJ's ouders leuk is en dat je je beetje ontspannen en op je gemak hebt gevoeld
Peas on earth!
Daar zit wat in Prinses, jouw uitleg. Hoop eigenlijk dat jouw uitleg niet waar is, maar denk dat het wel de waarheid is.

Ik ben ook erg benieuwd hoe het etentje van HM bij LJ was. Is natuurlijk wel spannend met dat eetgedoe erbij. Ik begrijp het heel goed, al heb ik het niet in die mate als HM. Bij mij is het echt alleen het "te weinig" eten.

Vleer misschien moet je, net wat Prinsesje zegt, je eigen postings hier eens teruglezen. Dat werkt vast heel verhelderend voor je. En gebruik die stop-knop zo nu en dan. Tenminste, ik bedoel die knop die HM bedoelde, dat wat ADHD-mensen soms nodig hebben om te stoppen.. (het kan zijn dat ik het hier helemaal verkeerd typ, want ik zit daar totaal niet in en heb er de ballen verstand van, maar ik begrijp wel dat je soms misschien wat te veel door kunt slaan in je gedachten, dus gebruik dan de stop-knop). Dikke knuffel!
Over exen gesproken... die van mij (jawel die in een niet al te grijs verleden nog eens zomaar op de stoep stond vanuit een ver land) blijkt opnieuw (in stalkerige mate) contact te zoeken... grrrrr.... heb vandaag nummerwijziging aangevraagd bij de KPN... Ben daar eigenlijk te trots voor, maar heb geen zin in't gezeik, grrr
Peas on earth!
quote:sunshineforever schreef op 12 maart 2008 @ 21:33:

Daar zit wat in Prinses, jouw uitleg. Hoop eigenlijk dat jouw uitleg niet waar is, maar denk dat het wel de waarheid is.

Wees ook niet al te hard voor jezelf Sun... het is niet RAAR als het de waarheid is, want je gevoel voor Ex zit duidelijk diep, en dat kan niet zomaar weg zijn. Dat moet slijten, door verder te gaan met je leven, door nieuwe ervaringen op te doen, door rust en ruimte te krijgen. Door contact te zoeken forceer je dat volgens mij teveel.

Dikke
Peas on earth!
Hai,

weer even een kort berichtje.

Vandaag gewerkt, laat thuis, hardgelopen en daarna pas gekookt en gegeten. Dus druk druk druk, morgen ook met stage...

Maar voor Pop: ik loop stage in de 1e klas van het VSO, ZML-onderwijs. Ik wil na deze opleiding ook graag in het speciaal onderwijs werken, het liefst in een SO van het ZML-onderwijs.

Later reageer ik even op alle verhalen...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven