The Face
maandag 27 februari 2012 om 20:34
Het vernieuwende modellenprogramma The Face gaat vanavond 20:30 uur van start bij RTL 5. In deze modellenwedstrijd doen mooie meisjes en jongens er alles aan om de top van de fashion industry te bereiken. Vanaf de eerste castingdag tot aan de finale worden ze daarin begeleid door vier coaches. Presentatie is in handen van Sylvie van der Vaart.
Wie trasht er mee??
Wie trasht er mee??
maandag 19 maart 2012 om 20:52
quote:c_estelle schreef op 19 maart 2012 @ 20:51:
Kijk eens wat ik gemaakt heb Zon...
sjips, kunnen we geen foto's meer plakken?
Het was maar een piepkleintje....
wat schattig!
Ik heb de link gekopieerd. Maar als je hem echt als link plakt, kan iedereen hem aanklikken. We kunnen geen plaatjes meer plakken nee
Kijk eens wat ik gemaakt heb Zon...
sjips, kunnen we geen foto's meer plakken?
Het was maar een piepkleintje....
wat schattig!
Ik heb de link gekopieerd. Maar als je hem echt als link plakt, kan iedereen hem aanklikken. We kunnen geen plaatjes meer plakken nee
maandag 19 maart 2012 om 20:54
maandag 19 maart 2012 om 20:58
quote:c_estelle schreef op 19 maart 2012 @ 20:57:
Volgens mij is SD aan het hondjeknuffelen want die heeft ze een weekend gemist.... ze had een heel "vervelend" werkuitje...... ergens waar het heel wit maar toch zonnig was...Arme Sum
Volgens mij is SD aan het hondjeknuffelen want die heeft ze een weekend gemist.... ze had een heel "vervelend" werkuitje...... ergens waar het heel wit maar toch zonnig was...Arme Sum
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
maandag 19 maart 2012 om 20:59