Geld & Recht alle pijlers

Het toeslagentopic.

20-03-2012 11:37 121 berichten
Jaja dames, het is weer de 20ste en de toeslagen worden vandaag weer gestort. Ik dacht maar een beetje vroeg te beginnen.

Ik heb al gechekt, maar helaas, nog niets binnen..

Ik kan jullie helaas niet trakteren op allerlei lekkers, maar wens jullie toch een warm welkom.
Alle reacties Link kopieren
Ik geloof je.

Heb daarnet ook al vieze slipjes topic gezien. Dan is een toeslagen/geld ontvangen topic wat gezelliger!
quote:missy_acy schreef op 20 maart 2012 @ 14:27:

Ik geloof je.

Heb daarnet ook al vieze slipjes topic gezien. Dan is een toeslagen/geld ontvangen topic wat gezelliger!Mijn idee.
quote:superstar_2 schreef op 20 maart 2012 @ 14:23:

[...]

Hoera dan mag jij ook blij zijn vandaag..

Ik nog niet want ik moet tot zaterdag wachten tot ik weer aan het werk ben.. Pfieuw.....pak van mijn hart. Kan ik weer rustig doorgaan met blij zijn (en afwassen/schoonmaken/wassen )
Toevallig, dit topic. Heb eind januari zorgtoeslag over afgelopen jaar aangevraagd en de BD had aangegeven dat het vandaag gestort zou worden. Maar goed, dat zal wel fout zijn want ik heb nog niks binnen.

Wel vervelend trouwens dat er zo'n commentaar is op mensen die hier echt naar uitkijken. Zeg dan gewoon lekker niets en knijp in je handjes dat je het zelf niet nodig hebt...
Wel vervelend trouwens dat er zo'n commentaar is op mensen die hier echt naar uitkijken. Zeg dan gewoon lekker niets en knijp in je handjes dat je het zelf niet nodig hebt...

Is toch lekker, om op zo'n manier te laten weten dat je je koetjes op het droge hebt. Maar goed, tot nu toe hebben de dijken het gehouden, wie weet zijn er wel zuurpruimen die zich binnenkort bij ons topic aansluiten. You never know.
God, wat ik ben ik blij dat ik zelf mijn broek kan ophouden.
Ik bedoel maar.
Jippie, ik kan lekker voor mezelf zorgen!

Feestje!!
quote:kettle schreef op 20 maart 2012 @ 15:07:

Jippie, ik kan lekker voor mezelf zorgen!

Feestje!!Meid, wat komt dat orgastisch op me over.
quote:Cateautje schreef op 20 maart 2012 @ 15:09:

[...]

Meid, wat komt dat orgastisch op me over.In de Libelle vind ik jou veel leuker.
Hier is het ook binnen en ik ben blij!

Had nog wel iets geld 4 tientjes), maandag komt het loon pas en we hebben een moeilijke maand gehad financieel.

Aankomende maand ook dus ik ben blij met elke euro!

Straks even boodschappen doen.

Had ik anders ook wel gedaan maar minder.
quote:Kuzu schreef op 20 maart 2012 @ 15:13:

Hier is het ook binnen en ik ben blij!

Had nog wel iets geld 4 tientjes), maandag komt het loon pas en we hebben een moeilijke maand gehad financieel.

Aankomende maand ook dus ik ben blij met elke euro!

Straks even boodschappen doen.

Had ik anders ook wel gedaan maar minder.Ik ben blij voor jou. Heerlijk die rust. Ik wens het je voor de gehele maand.
quote:Lorelay schreef op 20 maart 2012 @ 15:02:

Wie zegt dat ik het niet nodig heb, kan jij vanaf daar op mijn bankrekening kijken?

Ik heb het wel nodig (krijg het niet maar oké) maar ik snap de ophef niet over het "staat het er al op???" echt niet.
quote:bammetjebamie schreef op 20 maart 2012 @ 15:15:

[...]

Wie zegt dat ik het niet nodig heb, kan jij vanaf daar op mijn bankrekening kijken?

Ik heb het wel nodig (krijg het niet maar oké) maar ik snap de ophef niet over het "staat het er al op???" echt niet.Maak van iedere te bedenken reden een feestje en je gaat vrolijk door het leven.
quote:bammetjebamie schreef op 20 maart 2012 @ 15:15:

[...]

Ik heb het wel nodig (krijg het niet maar oké) maar ik snap de ophef niet over het "staat het er al op???" echt niet.

Ik krijg de indruk dat degene die wat vervelend reageren het niet nodig hebben, of in ieder geval het goed voor elkaar hebben. Maar goed, dat is maar een aanname.

Ik snap het wel, die ophef, omdat het mij persoonlijk wel een stukje rust geeft om weer wat rekeningen te kunnen betalen.
quote:Lorelay schreef op 20 maart 2012 @ 15:24:

[...]

Ik krijg de indruk dat degene die wat vervelend reageren het niet nodig hebben, of in ieder geval het goed voor elkaar hebben. Maar goed, dat is maar een aanname.

Zeker een aanname en in mijn geval nog een flink verkeerde ook.
quote:Cateautje schreef op 20 maart 2012 @ 15:18:

[...]

Maak van iedere te bedenken reden een feestje en je gaat vrolijk door het leven. Ik ben vrolijk genoeg hoor
quote:bammetjebamie schreef op 20 maart 2012 @ 15:29:

[...]

Zeker een aanname en in mijn geval nog een flink verkeerde ook.Maar goed, je bent niet alleen in je opmerkingen. In jouw geval een verkeerde aanname, excuus daarvoor.
De vrimibo is toch ook niet raar? Ja, soms kijk ik op vrijdag reikhalzend uit naar 5 uur, en ik weet toch écht zeker dat die weer gaat komen.

Maar is gewoon lekker.

En een tikje flauw. Moet kunnen.
Zeg maar Spijker.
Ophef?

De grootste ophef maken de zuurpruimen met hun omhoog geheven vingertje er van.
Ik kon de opvang eerst betalen van toeslag + kinderbijslag, en dan was het geld op. Wat zal ik me rijk gaan voelen als de opvang niet meer nodig is. Hoef ik Snoezekinds kleren niet meer te kopen van mijn salaris.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven