Laat op het forum?

10-02-2008 04:20 8109 berichten
Alle reacties Link kopieren
Waarom zijn jullie nog zo laat hier?

Werk, wezen stappen of gewoon geen zin om te slapen?

Op dit moment kies ik voor het laatste!

poee
anoniem_39653 wijzigde dit bericht op 14-03-2008 23:57
Reden: dubbel
% gewijzigd
Ik heb nu al 2 keer een heel verhaal getypt en beide keren verdween het als sneeuw voor de zon. Nog maar een keer proberen dan...

BB, dat klinkt niet fijn. Maar ik begrijp dat je er verder niks over kwijt wilt. dan kan ik alleen maar zeggen dat ik hoop dat je je snel weer wat beter en vrolijker voelt

En niet huilen hoor, dat doe ik al genoeg voor iedereen (lief hè, dan kunnen jullie lachen )

Ach weet je, voor mijn gevoel is het al maanden niet te handelen. Maar soms heb ik van die dagen, dat het verdriet allesoverheersend lijkt te zijn. Overweldigend. Dan sta ik al huilend op en dat houdt dan ook de hele dag niet meer op.

Dan lukt niks, eten niet, iets doen niet, alleen roken als een ketter. En ik weet niet hoe ik ermee om moet gaan. Dan voel ik me alleen maar ellendig en doet alles gewoon pijn. En dan hoop ik gewoon dat alles ineens over gaat.
Ja, hoor, en dan gewoon 2 keer mijn bericht plaatsen
Och meiske toch

Zó klote voor, dit is echt een kutperiode.....

Weet ook niet zo goed hoe ik je moet opbeuren, het enige wat ik kan zeggen is: spui. Gooi het eruit. oke?

Maar het is niet geheimzinnig ofzo, maar wel erg heftig.

En ik wil het niet groter maken dan het is.

Ik weet sinds een aantal jaren dat ik het borstkankergen heb.

Een tijd terug is er een kwaadaardige knobbel ontdekt, deze is verwijderd gelukkig. Gister kreeg ik te horen dat de cellen weer rustig zijn, en dat er dus ook geen uitzaaiingen zijn.

Was daar erg blij mee, maar nu is het weer afwachten tot de volgende keer. Word daar soms zo moe van. Ben nu aan het nadenken over preventieve amputatie.

Ach er zijn ergere dingen wat dat betreft.
He bah, BB, Ik snap de dubbelheid. En dat er ergere dingen zijn vind ik altijd zo'n dooddoener. Er zijn altijd mensen die er erger aan toe zijn dan jij of ik, maar dat maakt niks uit voor onze eigen zorgen of ons verdriet.

En ik weet hoe bezorgd je over zoiets kunt zijn. Ik heb jaren terug een knobbel in mijn borst ontdekt. gelukkig was het niks. Maar ik heb me wel zorgen gemaakt hoor. Pfff.

En ik begrijp dus dat er bij jou een kans is dat het op een dag toch kwaadaardig is?
Hmm, ja.

Het was ook kwaadaardig, maar niet uitgezaaid.

De kans is groot dat ik het écht krijg, en dan gaan mijn harries eraf. Soms denk ik daar best makkelijk over.

Maar aan de andere kant beheerst het mijn leven niet.

Nu stond het even op de voorgrond, maar morgen weer niet, begrijp je.

Ik heb wel andere dingen aan mijn koppie!
Ja, ik snap het. Maar toch heftig hoor. Laten we gewoon duimen dat je niks krijgt.
Zal er uiteindelijk toch wel van komen hoor.

Maar ik weet het in ieder geval.

Vertel eens iets leuks
Hoi lieverds.

Ik mis geloof ik een heftig verhaal.

in ieder geval een knuffel hoor.

Vriend is 4 dagen weg(boehoe)

Mwah het gaat wel maar ik vind het wel zwaar zo in mijn uppie gezin en huishouden bestieren. En dan die wasabi in de garage als vrouw alleen ,bah!
Vraag je nu aan mij om iets leuks te vertellen?? Dat wordt lastig vrees ik, ik vind de laatste tijd niet zoveel leuk.

Ha die Iry!

Bweeehk, in je eentje zitten sucks hè. Nou ja, je vriend komt weer teug, moet je maar denken.

Ik geloof niet dat je iets gemist hebt hoor. Tenminste, we hebben niks gewist toc, BB?
Nee hoor meis,

lees maar gewoon terug.

Is vriend op zakenreis...?

Wennen he om ineens alles alleen te doen!

En wasabi....boeeeeee

(wederom hallo trouwens kut)
Hoi,

Gizz is ook nog wakker (whats new)

BB, dat is Kut zeg!!! het wikken en wegen is het slopende, zelf heb ik ook een erfelijk kankergen(maar niet zo duidelijk als het borstkanker gen) maar ik steek mijn kop nog even in het zand(stom he?)
Hoi Giz!!

Niks stoms aan hoor.!

Bij mij in de familie hebben alle vrouwen het.

Het erge was dat ik vorige week moest nadenken of ik joekels zou laten verwijderen of niet.....

Maar voorlopig nog niet.

Ik heb zelf het idee dat het scheelt als je het daadwerkelijk weet...... struisvogel of niet!
Lijkt me idd een lastige beslissing. Van de andere kant kun je het misschien ook als iets positiefs zien. Áls er iets is, ben jij er waarschijnlijk op tijd bij en kun je erger voorkomen. Of relativeer ik nu teveel?
Bah bb,wat naar zeg!

Nee vriend lief is gewoon aso aan het skieen in oostenrijk!

Wel met het werk,teambuilding,pff.

Ja hij komt wel weer terug soleil,ik moet ook niet zeuren.

Maar vind het echt zwaar zo alleen.

Hoi gizzie !
Nee je hebt helemaal gelijk.

Ik krijg 4 keer per maand een controle.

Dus als er iets is zijn ze er snel bij.

Ook heb ik vast laten leggen dat als ik uitzaaiingen heb dat joekels er direct afgaan.

Dan maar een date maken met DR. schumacher.

Nee ik ben redelijk nuchter wat dat betreft hoor.
Ja alleen is niet leuk.

De aso....skien..... bah
Tja, dat hoef je mij niet uit te leggen, dat het zwaar is. Vandaag niet iig
4 keer per maand? da's goed vaak.
Hoi BB,

Wat een prachtige positieve houding heb je!! daar heb ik echt bewondering voor!! Petje af voor je

Er zijn 2 soorten die bij mij in de familie extreem veel voorkomen maar zelf heb ik nog nooit een test gehad, voel mij goed mankeer niets en wil geen slapende honden wakker maken.

Hoi solei

iedereen mag even mopperen hoor, dus mopper er even lekker op los. ik zou ook balen als ik de hele week moet werken en Gizzman is lekker skieen.
Ships, het is de vriend van Iry die lekker aan het skyen is, sorry Solei
Sorry 4 keer per jaar
Hey Gizzie!
Durf je je niet te laten testen giz?

En bedankt
Geeft niks, Gizzy

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven