wakker?

17-03-2012 23:03 2996 berichten
Als ik door de stad loop,

vraag ik me vaak af

Waarom zijn alle mensen

zo nors en zo kortaf?

Steeds maar sjagerijnig

en nooit 's in hun schik

Waarom zijn er zo weinig

figuren zoals ik?

Ik ben iemand die nooit moppert en nooit gromt

en ik zal je eens vertellen hoe dat komt

Ik word altijd wakker met een wijsje in m'n hoofd

'k loop de hele dag te zingen en te fluiten

Elke morgen wakker met een wijsje in m'n hoofd

als ik binnenkom, dan rinkelen de ruiten

Het is gewoon een wonder,

het is gewoon geluk

Wakker met een wijsje,

en m'n dag kan niet meer stuk,

en m'n dag kan niet meer stuk

Fiets ik langs een file

dan valt het me vaak op:

hoe deftiger de wagen

hoe knorriger de kop

Je ziet nooit iemand blij zijn

je hoort alleen gezeur

Nee, dat zou niks voor mij zijn

zo'n donderwolk humeur

Zelfs wanneer het buiten regent dat het giet

zing ik opgewekt het allerhoogste lied

Want ik word altijd wakker met een wijsje in m'n hoofd

het is gewoon geluk

Wakker met een wijsje,

Ik stap altijd met m'n beste been uit bed

en voor de spiegel doe ik samen een duet

Pas als ik slapen ga, vind ik het wel genoeg

maar dan verheug ik mij alweer op morgenvroeg

Want dan word ik weer wakker met een wijsje in m'n hoofd

het is gewoon geluk

Wakker met een wijsje,

Ik word altijd wakker met een wijsje in m'n hoofd

Elke morgen wakker met een wijsje in 'm hoofd

het is gewoon geluk

Wakker met een wijsje,

kinderen voor kinderen op youtube
Ow, dat is lullig. Ben je aan het verhuizen is opeens je tuinset foetsie.

Hier in het dorp stonden van de week spuuglelijke rieten stoelen opgestapeld met een briefje erop dat ze voor niks meegenomen mochten worden. Die waren alleen behalve spuuglelijk ook nog eens aan alle kanten kapot. Dat is dan volgens mij meer een gevalletje gemakzucht want daar dumpen is makkelijker dan helemaal naar het verzamelpunt voor allerlei soorten afval van de gemeente te rijden.

Best wel asociaal eigenlijk.
Als je het eenmaal op de openbare weg gezet hebt, is je grof vuil niet meer van jou. Geloof ik.

Dus ik zou nu die spullen in je box gaan zetten MV! Straks rijdt er iemand langs die alles in zijn auto laadt. Je weet het niet.

Leentje, jouw voorbeeld vind ik ook asociaal.
quote:Moonlight82 schreef op 22 maart 2012 @ 12:52:

Nou ik hoor nog wel als je het spulletje weer bedacht hebt. Is het van de apotheek of drogist? (ik bedoel op recept of niet)

Schaam me dood, jou een beetje blij maken met niks.

Op recept was het trouwens, als ik het weer weet komt ik het meteen melden.
Geeft niet hoor. Als het op recept is, zou ik er sowieso voor naar de dokter moeten. En dan omschrijf ik het wel

Ouders hadden toen nog wel achterhaald wie de tuinset had. Klein dorp dus als je tegen jantje vertelt wat er gebeurt is, vertelt die het tegen pietje en de volgende dag staat kareltje op de stoep om te zeggen dat ie de set meegenomen had.

Diegene dacht dat het grofvuil was.
Alle reacties Link kopieren
Moon, moest een beetje gniffelen om het verhaal van het tuinsetje. Zie het zo voor mij. Ja je kan lachen door het happy end story.

Dan is het wel leuk om in een dorp te wonen.

Moet je nagaan hoe makkelijk en snel zoiets gaat he, als je aan het verhuizen bent dan loop je toch tig keer in en uit.

Over een tuinsetje gesproken, als je zon plastic tuintafel hebt en je wilt die poten halveren, kan je daar gewoon een zaag in zetten? Of is dat kansloos?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Ik denk dat je heel snel scheve poten krijgt. Nouja een scheve tafel dus. Denk ook niet dat je elk soort plastic met elke zaag kan zagen.

Misschien nog beter houten poten eronder zetten.
Ja je hebt wel gelijk. Houten poten zie ik niet zitten voor buiten. Ik ga wel zoeken op MP voor gratis stenen en dan kan ik het blad erop leggen.

Die houten stoel heb ik nog niet durven pakken maar de tuintafel wel. Ik heb geen eentje als salontafel. Vorig jaar mijn goede binnen tafeltjes verkloot door ze niet op tijd bij een regenbui binnen te halen. De glazen plaat is niet alleen te tillen.

Het formaat is niet mijn ideaal, rond en ik wilde als salontafel een langwerpige maar soit, heb ik iig wat. Ik ga wel snuffelen op MP voor stenen eronder.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Misschien kun je beter zoeken naar een brede poot of onderstel die je dan midden onder het blad plaatst.

Of gewoon een gratis salontafel.
http://www.gratisoptehalen.nl/advertentie.php?id=169527
(ik hoop dat ik nu de juiste bedank)

Heleen, ik heb zon wekkertje die jij aangaf bij Blokker apart laten leggen dus morgenochtend haal ik het op.

Dus nog bedankt, bij de online folder stond hij er namelijk niet in dus ik was hem niet tegengekomen, ook niet bij het assortiment bij hun.
Oke, mooi!

Ik had hem van deze site:

www.voordeelmuis.nl

Misschien handig om in je favorieten te zetten? Je kunt er op winkel of op trefwoord zoeken.
Zelden zo'n leuke poll ingevuld

En nu MOET ik wel m'n boodschappen gaan doen want geen rookwaar meer.

Ciao en tot later!
Mijn moeder en ik hebben net ons boodschappenlijstje gemaakt voor mijn verjaardagslunch zaterdag...

Ik mag de 2 achterbanken wel uit mijn auto halen morgen...

Nu mijn moeder er is kom ik niet weg met hartige taarten, soep en broodjes. Dat wordt dus koken als een stel zotten. Nou ja, is ook wel weer leuk om te doen.

Wij gaan lekker barbecueën zo direct. Ik ga de maiskolven en aardappelen maar eens voorkoken (dan duurt het niet zo onbenullig lang voor ze gaar zijn op de barbecue). En de rest van de bijgerechten (sausjes, crème fraîche voor op de aardappelen, salade enz...) klaar maken.

Eet smakelijk vast voor straks! Kom later weer buurten hier.
quote:helene31 schreef op 22 maart 2012 @ 15:48:

Oke, mooi!

Ik had hem van deze site:

www.voordeelmuis.nl

Misschien handig om in je favorieten te zetten? Je kunt er op winkel of op trefwoord zoeken.Check, bewaard.
quote:helene31 schreef op 22 maart 2012 @ 15:40:

http://www.gratisoptehalen.nl/advertentie.php?id=169527

Ik zoek al maanden naar iets als een poot gratis in de buurt maar of niets gevonden of te laat. Vandaar dat ik dacht, je ziet overal gratis tegels, dan 2 stapeltjes maken en daar een blad op die ik heb.

Die van je link, zou die buiten kunnen staan? Vind hem wel grappig.
Sorry voor het binnen vallen.

@Leentjedb: 6! kinderen? En een bedrijf? En een goed huwelijk?

Dat doe ik je niet na!

Valt weer naar buiten.
Mss loop je straks met de koninginnedagrommelmarkt (wat een leuk galgje woord!) wel tegen een leuke tafel aan Mleen. Ik zou iig niet in plastic gaan zagen, volgens mij 'splijt' het dan, en dan heb je niks meer, das zonde.

Hier hebben we geen grof vuil meer, dus nergens meer mooie schatten te vinden, we moeten het echt hebben van de kringloopwinkels..
Zo, ik ben bij mijn ouders, heb hier gegeten.

Toen ik aankwam was mijn tante er, dus die heb ik meteen ook weer even gezien. En de vriendin van mijn broertje ontmoet; leuk meisje zo te zien. (niet lang gesproken verder)

Wel lekker even buiten gezeten maar na 17 uur werd het al snel fris.
Oh en ik ben ook weer bijgepraat over alle zieke of oude familieleden. Dat hoort er ook altijd bij...
quote:Mylene_Valerie schreef op 22 maart 2012 @ 18:00:

[...]

Ik zoek al maanden naar iets als een poot gratis in de buurt maar of niets gevonden of te laat. Vandaar dat ik dacht, je ziet overal gratis tegels, dan 2 stapeltjes maken en daar een blad op die ik heb.

Die van je link, zou die buiten kunnen staan? Vind hem wel grappig.

Vast wel, aan een gratis meubelstuk kun je je toch geen buil vallen.

Ik dacht: rood past goed in jouw interieur toch?
Had op eten-telegramstijl gepost maar nu EN geen eetlust EN geen kookzin meer.....
< Peptalk modus aan. >

Kom op, Thee! Hup, hup, hup, de keuken in voor je luxe varkenshaas saté met gebakken aardappels en komkommer! Lekker! Hmmm! Lekkere, knapperige komkommer, mals stukjes rosé gebakken varkenshaas gemarineerd in wat ketjap manis en dan met een zoet/pittige saté saus (doe er een scheutje extra ketjap manis en lepeltje sambal oelek in) er overheen waar je ook lekker je krokant gebakken aardappeltjes in dipt.

Kwijl...

< Peptalk modus uit. >
Werkt het al?
quote:helene31 schreef op 22 maart 2012 @ 19:10:

[...]

Vast wel, aan een gratis meubelstuk kun je je toch geen buil vallen.

Ik dacht: rood past goed in jouw interieur toch?Ja binnen en buiten rode assecoires. Maar die tafel is voor buiten, niet binnen. Hij zou wel passen denk qua kleuren, hij ziet er alleen niet zo uit als dat hij buiten kan staan.
quote:Olivia1975 schreef op 22 maart 2012 @ 18:01:

Sorry voor het binnen vallen.

@Leentjedb: 6! kinderen? En een bedrijf? En een goed huwelijk?

Dat doe ik je niet na!

Valt weer naar buiten.Dank je. Gelukkig hoef je niemand na te doen. Dus doe vooral wat je zelf wilt. Doe ik ook.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven