wakker?

17-03-2012 23:03 2996 berichten
Als ik door de stad loop,

vraag ik me vaak af

Waarom zijn alle mensen

zo nors en zo kortaf?

Steeds maar sjagerijnig

en nooit 's in hun schik

Waarom zijn er zo weinig

figuren zoals ik?

Ik ben iemand die nooit moppert en nooit gromt

en ik zal je eens vertellen hoe dat komt

Ik word altijd wakker met een wijsje in m'n hoofd

'k loop de hele dag te zingen en te fluiten

Elke morgen wakker met een wijsje in m'n hoofd

als ik binnenkom, dan rinkelen de ruiten

Het is gewoon een wonder,

het is gewoon geluk

Wakker met een wijsje,

en m'n dag kan niet meer stuk,

en m'n dag kan niet meer stuk

Fiets ik langs een file

dan valt het me vaak op:

hoe deftiger de wagen

hoe knorriger de kop

Je ziet nooit iemand blij zijn

je hoort alleen gezeur

Nee, dat zou niks voor mij zijn

zo'n donderwolk humeur

Zelfs wanneer het buiten regent dat het giet

zing ik opgewekt het allerhoogste lied

Want ik word altijd wakker met een wijsje in m'n hoofd

het is gewoon geluk

Wakker met een wijsje,

Ik stap altijd met m'n beste been uit bed

en voor de spiegel doe ik samen een duet

Pas als ik slapen ga, vind ik het wel genoeg

maar dan verheug ik mij alweer op morgenvroeg

Want dan word ik weer wakker met een wijsje in m'n hoofd

het is gewoon geluk

Wakker met een wijsje,

Ik word altijd wakker met een wijsje in m'n hoofd

Elke morgen wakker met een wijsje in 'm hoofd

het is gewoon geluk

Wakker met een wijsje,

kinderen voor kinderen op youtube
Alle reacties Link kopieren
Ja is toch een klein stukje dacht ik?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Goedemorgen! Idd een heerlijke dag al Heleen, was wappert alweer in het zonnetje!

Leuk, wat voor plantjes ga je scoren, mooie vrolijke bloeiers, of vaste planten?

Heb jij je pakket al binnen Mleen, of kan je dat pas na 11 uur ophalen?
Pas na 11 uur Maroon, en dan ga ik gelijk door het wekkertje halen en die paastakken.

Ga jij nog iets doen?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:Mylene_Valerie schreef op 23 maart 2012 @ 10:20:

Ja is toch een klein stukje dacht ik?Nee, dan moet je heel Amsterdam door.
quote:maroon5 schreef op 23 maart 2012 @ 10:34:

Leuk, wat voor plantjes ga je scoren, mooie vrolijke bloeiers, of vaste planten?

Van alles wat. Viooltjes 10 stuks voor een euro bij de Praxis en verder wat vaste struikjes voor in de potten voor.

Ben je vrij vandaag?
Ow, das lekker goedkoop. Ik heb ze van de week bij het tuincentrum gehaald, 6 voor 2,50 ofzoiets.. En aan 6 heb je ook nog een keer niks

Vandaag heb ik een lekkere relaxde dag, moet van half 12 tot half 3 even werken dus dat is ideaal met dit mooie weer. Denk dat we straks maar lekker buiten gaan eten, tis in het zonnetje al erg aangenaam
Hier nog een Hélène die naar de Makro gaat. Alleen niet die in Duivendrecht.

Ik ga zo met mijn moeder de boodschappen doen voor mijn verjaardagslunch morgen. Heb alvast twee geroosterde boterhammen achter de kiezen want als ik daar met honger rondloop neem ik veel te veel lekkere dingen mee.

Ga me maar eens klaarmaken. Hier is het ook lekker zonnig overigens. Heerlijk!

Fijne dag allemaal.
quote:maroon5 schreef op 23 maart 2012 @ 10:45:

Ow, das lekker goedkoop. Ik heb ze van de week bij het tuincentrum gehaald, 6 voor 2,50 ofzoiets.. En aan 6 heb je ook nog een keer niks

Vandaag heb ik een lekkere relaxde dag, moet van half 12 tot half 3 even werken dus dat is ideaal met dit mooie weer. Denk dat we straks maar lekker buiten gaan eten, tis in het zonnetje al erg aangenaam

Nee, 6 is niks. Ik denk dat ik 3 of 4 trays haal, dan kan ik de tuin en bakken mooi volproppen met die dingen.

Heerlijke werktijden op een dag als vandaag, dat doe je goed!

Daarna Snaak van school halen?
Snaak is vrij vanmiddag, net als de andere kindjes. Dus het is straks even 3 uurtjes heel druk, of juist niet. Grote kans dat ze een boterham naar binnen proppen en dan naar de speeltuin gaan

Ziet er altijd zo vrolijk uit he, ik heb ook allemaal bakken vol met viooltjes. Heb dan meteen het gevoel van lente en zomer. Tuintje weer even netjes geschoffeld, goed om alle nieuwe uitlopertjes gedacht, en weer wat nieuwe stekjes aangezet.
Wat een ontzettend leuke sleutelhangertjes trouwens, van je andere topic! Leuk, en volgens mij best wel simpel om te maken, ga ik zeker eens proberen!!
quote:maroon5 schreef op 23 maart 2012 @ 11:03:

Snaak is vrij vanmiddag, net als de andere kindjes. Dus het is straks even 3 uurtjes heel druk, of juist niet. Grote kans dat ze een boterham naar binnen proppen en dan naar de speeltuin gaan

Ziet er altijd zo vrolijk uit he, ik heb ook allemaal bakken vol met viooltjes. Heb dan meteen het gevoel van lente en zomer. Tuintje weer even netjes geschoffeld, goed om alle nieuwe uitlopertjes gedacht, en weer wat nieuwe stekjes aangezet.

Goed bezig. Wij (lees: man) gaan morgen de tuin aanpakken. Spullen verplaatsen, de houten tuinset weer op zijn plek zetten, gras opnieuw zaaien, plantjes in de bakken, terras schoonspuiten.

Werk je thuis? Dat is helemaal luxe. Je kind is natuurlijk al wat groter, die vermaakt zichzelf wel met mooi weer.
quote:maroon5 schreef op 23 maart 2012 @ 11:04:

Wat een ontzettend leuke sleutelhangertjes trouwens, van je andere topic! Leuk, en volgens mij best wel simpel om te maken, ga ik zeker eens proberen!!Ik hoop dat het simpel is. Ach, anders heb ik er lol in gehad.
Ja, ik werk thuis. Das ideaal hoor, alle gastkindjes komen hier uit de wijk, dus spelen op bekend terrein. En dat is erg handig

En idd Snaak is al wat ouder, die vermaakt zich prima, komt thuis om wat te drinken en is de rest van de middag buiten. Af en toe word er een tas met kleed en limonade gehaald, en bij een ander snoepjes, en bij weer een ander koek, en zo zit heel de speeltuin vol met picknickende kindjes. Wat dat betreft houd ik enorm van dit weer, alles en iedereen lekker buiten!

Ik moet achterhuis nog in de tuin, onkruid tussen de tegels halen, tuintafel weer een plekje geven, nog kijken naar nieuwe tuinstoelen, en dan het 'tuintje' zelf nog schoffelen en stekjes bewaren voor vriendinnen. Doen jullie dat ook? Stekjes onderling uitwisselen?
Klinkt heerlijk Maroon! Gezellig, een huis vol kinderen.

Mijn planten leven nooit lang genoeg om te kunnen stekken.

Ik heb 2 borders aan weerskanten van de tuin. Daarin staan klimrozen, 2 grote struikbomen en wat laag spul. Verder opgevuld met boomschors.

Elk jaar moeten we weer opnieuw kleurig spul planten.
Zo ben net weer thuis. Nog niet terug gelezen.

Heerlijk pakket, alleen geen vlees en vis en aardappels en gelukkig geen rijst. Wel dingen als een liter olie, tandpasta, keukenrol, en nog wat dingen.

Toen die takken gehaald, prachtig zijn ze, van die krul dingen. Ik wil ze in water zetten en er wortels aan kweken om ze na de pasen in een hele grote bak in te zetten in de hoop dat het een plant gaat worden. Heeft een van jullie groene vingers hoe ik dat moet doen? Of moet ik er een topic over openen?

Zelf dacht ik schuin afknippen? en als er wortels aan zitten in aarde zetten?

Wekkertje nog gehaald. Wilde een rooie maar die had van die lelijke gekleurde cijfers dus toch maar een zwarte genomen.

Het leuke is, deze is iets van 4 cm en in de slaapkamer heb ik er ook een in het zwart staan van 30 cm. Alleen daar zit geen wekkerfunctie op. Ben benieuwd naar het geluid want vroeger ging er een ijzerklepeltje tegen de bellen maar dat heeft deze niet dus heel benieuwd.
Staat vast wel ergens op internet hoe dat moet met die takken.

Middag trouwens

Ik ben bij mijn ouders blijven slapen. Heb al lekker in de tuin gezeten en ga dat straks weer doen. Die spullen die hier liggen en die ik mee wil nemen heb ik gelukkig kunnen vinden.

Misschien ga ik na t weekend nog een paar dagen hier logeren. Heb hier wel beter geslapen.

Heb hier ook minder behoefte om steeds op internet te zitten... wat eigenlijk wel de spuigaten uit liep de laatste tijd.
Oh lekker Moon. Kan je dit weekend niet blijven of heb je al afspraken?
Ik heb afspraken. Leuke dingen hoor... maar ook vermoeiend denk ik.
@Thee: Je hebt me gisteravond op een goed idee gebracht. Ik maak vanavond een soort van saté van varkenshaasjes, alleen wat groter gesneden vlees en zonder stokjes en dan het vlees gegrild op de barbecue (moeten er maar van genieten zolang het mooi weer is). Zie hier: leentjedb in "wat eten we vandaag-telegramstijl Deel 2" Mijn vader is gek op nasi goreng, satésaus en zo dus die zit zich er nu al op te verheugen.
Heey,allen tesaam!!

Had vanmiddag tussen mijn twee cliënten in drie kwartier pauze en heb lekker in het zonnetje op een bankje mijn boterhammetjes op gegeten.. Heerlijk de zon op mijn gezicht.. een goeie stoot natuurlijke energie op gedaan!!

En als ik het hier zo lees hebben er al veel in de tuin gewerkt/gaan in de tuin werken..

Ik moet ook nog aan de gang van de week. moet nog veel doen,het is net een jungle. maar komt goed.
Haast, ik moet niet vergeten te zwaaien,als ik mezelf voorbij loop...
Ik was ook in de tuin bezig maar nu ff geen zin meer. Mijn vader is vrij en ik vroeg aan m wat een bepaalde (rare) plant voor plant was.

Nou, in ieder geval één die moest blijven staan. Maar ik had net het betreffende stuk omgespit...

Het was nou niet een plek die eruit zag alsof het moest blijven staan eigenlijk.

Lichtbron, jij klinkt lekker vrolijk!
Ja,de zon hé!

Zolang het geen dertig graden wordt vind ik het een best weertje.

Jonas zit ondertussen op mijn knie en is me kopjes aan het geven..
Haast, ik moet niet vergeten te zwaaien,als ik mezelf voorbij loop...
Zo ik ben weer binnen. Kattenvoer en grit genoeg voor dit weekend.

Men wat een werk die takken naar binnen sjouwen. Ze zijn denk ik 1,5 meter hoog en een meter breed. Heb ze even geparkeerd in de toilet beneden. De glazen vaas die ik in gedachte had gaat het niet in passen. Ik ga maar voor een pot leeghalen in de kattenkamer en de takken daar neer te zetten om wortels te kweken. Dan maar geen paastakken, ze zijn topzwaar.

Ik heb het wekkertje voor proef staan maar hij rinkelt niet. Hij loopt wel.

Heb jij nog leuke plannen Bron?
Hij is schattig, hij tikt alleen als een tijdbom zo hard. En de wekker gaat niet. De tijd loopt wel gewoon door. Jammer.

Leuk is die he, had eigenlijk de foto moeten maken naast zijn grote broer die ook niet ringelt.

http://i1238.photobucket. ... lene_Valerie/P3234132.jpg
Oh denk gevonden, het is allemaal zwart maar je hebt ook nog een uit en aan knop voor het geluid.

Nu maar op ON gezet hahahaha.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven