Flate rate bordelen

23-03-2012 23:54 88 berichten
Alle reacties Link kopieren
In Duitsland schijnt nu het concept flate rate bordeel heel populair te zijn. Je betaalt dan 100 euro en mag onbeperkt gemeenschap hebben met zoveel prostituees als je wilt / kunt.

Wat vinden jullie van dit concept?
quote:jaschenca_2 schreef op 24 maart 2012 @ 00:50:

[...]

Bullshit, het wordt tijd dat deze troll gewieberd wordt!Dat ben ik helemaal met je eens. Martin komt dag na dag met semi-intellectuele OP's waar geen mens op zit te wachten, behalve hijzelf dan....
Wel bijzonder dat er dan zo massaal op gereageerd wordt als niemand er op zit te wachten. Als je er last van hebt, negeer je het toch gewoon?
Je kan toch ook gewoon op dat mannetje met dat verbodsbord klikkon?!
Een soort Lidl-bordeel dus?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:luckyjane schreef op 24 maart 2012 @ 01:00:

[...]

Dat ben ik helemaal met je eens. Martin komt dag na dag met semi-intellectuele OP's waar geen mens op zit te wachten, behalve hijzelf dan....Hoezo semi-intellectueel. Er valt niks intellectueel aan zijn OP's te bekennen. Geen enkele OP is onderbouwd met gedegen onderzoek. Het enige intellectuele eraan is, zijn eigen perceptie van zijn intellect.
Flate Rate?
Treintje kapot, lieverd????? Rechterhand gekneusd?????
Heeey Martin, had ik je al gezegd dat je mn nieuwe held bent? Je hebt zowaar Willem van zn troon gestoten!!!

Fantastisch zoals jij indirect contact zoekt met vrouwen en hoe je opwinding van hun antwoorden erg in te beelden is. Ik lees altijd met veel plezier je reacties of posts......ik lees ze dan voor aan mijn vriendin of vrienden en geloof me, dan word er hard om je gelachen. Uitgelachen is een betere omschrijving!

Een vraag moet me nog van het hart...: een flinke tijd geleden had een of andere ransuil een post geplaatst over hoe het kan dat je kont na het kakken naar stront bleef ruiken. Echt een fantastische topic....was die toevallig ook van jou? Het zou zomaar kunnen, dat was de beste post ever!!!

Anyways, wat ik je eigenlijk wil zeggen Martin, vraag alle dingen die je wil weten, hoe smerig of ranzig ook, op sites die er voor jou zijn ipv sites die er voor vrouwen zijn. Ik kom hier om te lezen en incidenteel een reactie te sturen als er uitdrukkelijk om een mannenmening gevraagd word.

Martin, nogmaals ik moet kostelijk om je lachen, maar je maakt ons mannen ten schande. Ga naar hookers.nl of zo om met soortgenoten info te ruilen en laat ons mannen in waarde!!!
quote:costas schreef op 24 maart 2012 @ 08:45:

Heeey Martin, had ik je al gezegd dat je mn nieuwe held bent? Je hebt zowaar Willem van zn troon gestoten!!!

Fantastisch zoals jij indirect contact zoekt met vrouwen en hoe je opwinding van hun antwoorden erg in te beelden is. Ik lees altijd met veel plezier je reacties of posts......ik lees ze dan voor aan mijn vriendin of vrienden en geloof me, dan word er hard om je gelachen.

Een vraag moet me nog van het hart...: een flinke tijd geleden had een of andere ransuil een post geplaatst over hoe het kan dat je kont na het kakken naar stront bleef ruiken. Echt een fantastische topic....was die toevallig ook van jou?

Anyways, wat ik je eigenlijk wil zeggen Martin, vraag alle dingen die je wil weten, hoe smerig of ranzig ook, op sites die er voor jou zijn ipv sites die er voor vrouwen zijn. Ik kom hier om tr lezen en incidenteel een reactie te sturen als er uitdrukkelijk om een mannenmening gevraagd word.

Martin, nogmaals ik moet kostelijk om je lachem, maar je maakt ons mannen ten schande. Ga naar hookers.nl of zo om met soortgenotrn info te ruilen en laat ons mannen in waarde!!!Lieverd, mijn dank, maar aangezien Martin81 ontstoken is van enige intelligentie, denk ik niet dat dit zelfs tot hem doordringt. Zijn rechterhand is namelijk ook nog gekneusd he en zijn treinen baantje ook nog kapot. Zielig he.
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 24-03-2012 10:04
Reden: troll
% gewijzigd
De 2e wet van martin. Alle aandacht is goed. Beledigd worden is ook aandacht.
quote:martin8l schreef op 24 maart 2012 @ 09:28:

[...]

hihiHé nep-Martin, ga buitenspelen! Het is mooi weer.
quote:martin81 schreef op 23 maart 2012 @ 23:54:

In Duitsland schijnt nu het concept flate rate bordeel heel populair te zijn. Je betaalt dan 100 euro en mag onbeperkt gemeenschap hebben met zoveel prostituees als je wilt / kunt.

Wat vinden jullie van dit concept?

Wálgelijk.

Echt wal-ge-lijk.

Geen andere woord voor.
En weer een geweldig topic van je hand, gezien in het licht van je missie het forum naar een hoger niveau te tillen....
Zoiets als het all you can eat concept? En dan straks zo n wok concept? Zelf je dame in elkander zetten?
En weer een intellectueel uitdagende vraag.

Wat een aanwinst voor het forum!
Ik ben uiteraard voor de vrijheid om dit concept aan te bieden.

Ik opende dit topic eigenlijk naar aanleiding van Duitse politici die meenden dat flate rate boordelen de waardigheid van vrouwen aantasten.

Meer eerlijk gezegd zie ik geen principieel verschil met normale bordelen.
quote:jaschenca_2 schreef op 24 maart 2012 @ 00:50:

[...]

Bullshit, het wordt tijd dat deze troll gewieberd wordt!Jammer he, dat 236 mensen daar anders over denken? De druiven waren zuur....
quote:eleonora schreef op 24 maart 2012 @ 09:36:

[...]

Wálgelijk.

Echt wal-ge-lijk.

Geen andere woord voor.Leg uit?
Mompelt iets van een kapot treinen baantje en een gekneusde hand.....
quote:martin81 schreef op 24 maart 2012 @ 11:12:

[...]

Jammer he, dat 236 mensen daar anders over denken? De druiven waren zuur....

Nee hoor, ik heb gestemd: Nee, je kunt iemand ook negeren als je hem niet leuk vindt.

En dat is iets heel anders dan dat ik wil dat je blijft, maar dat is natuurlijk al 100 x tegen je gezegd..
quote:martin81 schreef op 24 maart 2012 @ 11:14:

[...]

Leg uit?

Neen.

Uitleg is overbodig.
quote:janna2 schreef op 24 maart 2012 @ 11:16:

[...]

Nee hoor, ik heb gestemd: Nee, je kunt iemand ook negeren als je hem niet leuk vindt.

En dat is iets heel anders dan dat ik wil dat je blijft, maar dat is natuurlijk al 100 x tegen je gezegd..Je was het iig niet eens met deze dame die vindt dat ik gewieberd had moeten worden.
Hahaha ik moet wel lachen om jullie reacties op Martin81...jullie blijven maar happen en hoppa hij heeft weer zijn zin.

Als jullie nu eens niet reageren is zijn lol weg, al zullen er ook mensen zijn die het wel grappig vinden....ik soms wel nl.

En op het sex forum gaat het toch over sex...wat is dan het probleem?

Sterkte voor de mensen die zich ergeren en martin81 blijf jezelf, er zijn al zoooooveel anderen!!!

Maar on topic; ik zou het smerig en goedkoop vinden, bovendien is de spanning er dan toch snel vanaf? Kan me niet voorstellen dat je dan volop geniet....maar ben jezelf al geweest?
Goed concept. Als het dit weekend weer tegenvalt, is het de zesde week geen sex met m'n vrouw dus is de overweging: voor 100 euro zoveel je wilt of voor anderhalf maandsalaris helemaal geen sex.
Geloof me nou maar, ik heb er een studie van gemaakt
quote:boefjexxx schreef op 24 maart 2012 @ 11:24:

.maar ben jezelf al geweest?Volgens mij is het nog niet in Nederland.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven