Mode & Beauty alle pijlers

the fashionista's stay young forever !! ( deel 70 )

14-03-2012 16:43 3009 berichten
Alle reacties Link kopieren
alweer deel 70 van dit topic over mode en alle andere zaken die het leven leuk maken, gecombineerd met latte's, wijntjes en op zijn tijd een ernstiger gesprek.

http://thesocietypages.or ... 2/cambria_ad-1024x855.jpg

link naar deel 69:

Fashionista's denken voorzichtig aan de zomer.. #69
Ik was onderweg maar kwam in een file terecht. Ben bij de eerste gelegenheid zo snel mogelijk eraf gegaan en heb rechtsomkeert gemaakt. Het stond nl. echt stil en ik vond het zonde van het mooie weer om uren in een file door te brengen. Jammer maar helaas.
wel zonde, maar dat kan ik me voorstellen, wordt je niet vrolijk van.

@ceci ik had ook even deja vu
Ik had wel zin om even te shoppen en dan hoef ik niet het centrum in, en heb ik in 1 keer veel bij elkaar. Dus ik vond het wel jammer. Ik had even willen kijken voor een jeansshirt, of een wit t-shirt met print.
ik heb de grote winkels vandaag ook gemeden. wel even de h&m in geweest wilde een slaapdingetje passen. maar stond een rij van twintig man. doe ik een andere keer wel.

vintage winkeltje bleek helaas ook dicht. vrouwtje is zeker een dagje weg
Jammer dat het winkeltje dicht was.
ja, wilde wel weer even snuffelen.
Heb trouwens ook al bericht van F21. Pakket is al onderweg en wordt als het goed is maandag aan het einde van de dag afgeleverd.
leuk gb. benieuwd wat je hebt besteld en of het wat is.
Ik ook. Maar heb iets van 6 dingen besteld, en hoop er 3 over te houden.
Hoi maisjes!
Ben weer boven water na werken bij de ambtenarij + gezelligheid rond Emans verjaardag.

Vandaag aan: lichtgrijze skinny (die nieuwe van Replay), verschoten blauw hemdje, bordeauxrood wollen vestje, zwarte enkellaarsjes, haar in nonchalante vlecht, zilveren oorringen in. Bij wijze van accessoire heb ik een glas rode wijn in m'n linkerhand.
Erg leuke outfit, mn de accessoire.
Thanx, smaakt staat me ook goed.
Ben nog niet helemaal in de wijnmood. Mss later vanavond.
Jammer van de file trouwens.

Was het bij jullie mooi weer? Hier was het vanochtend zonnig, maar later niet meer. Was heel optimistische en luchtig gekleed de stad in gegaan maar kwam bibberend thuis.
Ben ook nog niet zolang aan het wijnen, hoor. Eman staat in de keuken en ik zit net aan de keukentafel met laptop en glas rood.
erg mooie outfit elynn. zo'n accesoire wil ik ook wel.

check trouwens album, mijn nieuwe haar
Hm en nou knoei ik aanmaak over mijn bloemetjesjurk, wordt morgen toch wat anders aantrekken. Sowieso handiger, m'n schoonouders zitten vast niet op zo'n decolledinges te wachten.
Heb net bijgelezen en heb ook even in Ons Album gekeken. Vind je haar leuk, DR, maar vond het vorige - dat ronde - mooier. Kleur is prachtig.
Het was wel mooi weer, maar niet zo warm en zonnig als gisteren. Kon wel op balkon zitten vanmiddag.

Verbaas me trouwens seauouiseau de hele week al over die mensen die meteen in shorts en op slippers de deur uitgaan. Het is lekker weer hoor, maar zo warm is het nu ook weer niet.
Was gisteravond trouwens naar een errug goed optreden in het beruchte café van jouw laatste GBstad bezoek, Elynn. En er komen ook weer leuke aan. bandjes.
@elynn dan weet je dat de kleur 2 maanden oud is

heb trouwens mijn korelrode stepsjurk met zwart/witte stippen band aan. ook mega decolledinges
Ging gister na m''n werk nog even werkstad in (had wat tijd over tussen klaar-met-werk en personeelsborrel) en heb bij H&M een leuk verschoten blauw shirt en twee hemdjes gekocht.

En ik heb een geweldig koffie/lunchtentje gevonden. Ontzettend niet-provinciestad, van een Australische dame, met goeie, bio home made taarten, broodjes, salades en zulks. GB, als je weer 's hier komt en we naar het museum gaan, moeten we daar ab-so-luut heen.
Ga nu even eten. Kom straks terug.
Decolleté, mädchen. Valt best mee, de spelling. En ik houd er wel van. Als het iemand stoort kijken ze de andere kant maar op.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven