Entertainment alle pijlers

The Ultimate Dance Battle

04-03-2012 17:29 3450 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vanavond vanaf 20:00 Ik kan niet wachten om Dan eh ik bedoel natuurlijk de dansers te aanschouwen vanavond
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Ik dacht ook iets met neuken, zei t net tegen vriend en toen dacht ik, even lezen wat jullie er van vinden. Gelukkig zijn we eensgezind zie ik
quote:Summerdance schreef op 25 maart 2012 @ 20:44:

[...]

Nope ik overweeg zappen!Ja, idd, ik kijk dit juist vanwege het dansen en nu wordt het gewoon een slecht trashprogramma
Het móet wel een mislukte neuk zijn, kan niet anders.
There is freedom waiting for you, on the breezes of the sky, and you ask: "What if I fall?" Oh but my darling, what if you fly? - Erin Hanson
quote:Gamayun schreef op 25 maart 2012 @ 20:47:

Het móet wel een mislukte neuk zijn, kan niet anders.Maar dan staat de vraag....wie was de slechte neukerT?
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Die Alanah heeft met dit mislukte tv optreden denk ik geen boost aan haar carriere gegeven.... integendeel...
There is freedom waiting for you, on the breezes of the sky, and you ask: "What if I fall?" Oh but my darling, what if you fly? - Erin Hanson
quote:S0LEIL schreef op 25 maart 2012 @ 20:44:

[...]

Ja, dat dacht ik direct. Maar wat hoorde jij dat precies?

Wel gek dat hij haar dan heeft uitgekozen voor zijn team, je kunt toch meteen bedenken dat dat gezeik gaat opleveren...Dan die zoiets zei als dat mensen hun privezaken gescheiden moesten houden van het dansen. En als ze dat niet konden dat 1 van de twee moest vertrekken.
oh die ovenschaal uit de reclame is net zo zeiksnor als Alanna
quote:Summerdance schreef op 25 maart 2012 @ 20:48:

[...]

Maar dan staat de vraag....wie was de slechte neukerT?Een dansende negerT.. hoe nat kan de droom zijn?
Nog een keer dan: !!!! (jullie hebben me helemaal niet gemist,
O, ze wordt gewoon vervangen.
Ik denk ook zij. Misschien heeft Vinnie haar wel ontmaagd. Of was ze bang van zijn grote piemol.
jawelllll, welkom fantastissima!
quote:fantastissima schreef op 25 maart 2012 @ 20:52:

Nog een keer dan: !!!! (jullie hebben me helemaal niet gemist, Gek genoeg dacht ik dat je er al was
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:Pippin schreef op 25 maart 2012 @ 20:51:

[...]

Een dansende negerT.. hoe nat kan de droom zijn?
quote:Liezze schreef op 25 maart 2012 @ 20:49:

[...]

Dan die zoiets zei als dat mensen hun privezaken gescheiden moesten houden van het dansen. En als ze dat niet konden dat 1 van de twee moest vertrekken.

Ja klopt, dat hoorde ik ook.

Hoewel hij het iets anders zei, maar doordat hij "personal or professional" zei (door het personal dus), dacht ik ook even: zie je wel
Haha SD ik was het wel met jullie eens maar dat had ik nog niet eerder gemeld, nee.

Ik vind Raoul van thom ook een ontzettende aandachttrekker trouwens.
quote:Summerdance schreef op 25 maart 2012 @ 20:53:

[...]

Gek genoeg dacht ik dat je er al was

Haha, ik dacht hetzelfde.

Maar dus!
Haha Steph; ik heb een aantal versleten en dat was zeer plezant zullen we maar zeggen. Imeand die van nature veel ritme heeft is erg fijn
Ik weet zeker dat ik ga zappen.
quote:Pippin schreef op 25 maart 2012 @ 20:55:

Haha Steph; ik heb een aantal versleten en dat was zeer plezant zullen we maar zeggen. Imeand die van nature veel ritme heeft is erg fijn Of zumba gaan doen, geloof me ook erg sexy.....
quote:brommert schreef op 25 maart 2012 @ 20:43:

Haar stemmetje doet me denken aan die van Kim FeenstraDat zat ik nou ook de hele tijd te denken!
Steph nee hou nogeven vol. De dansen komen zo, denk ik. Wij houden ook stug vol. En Dan komt straks veel in beeld dat maakt een deel van deze trash ellende wel goed....
quote:steph schreef op 25 maart 2012 @ 20:53:

[...]

Waarom ?

Ik snap wel wat ze bedoelt eigenlijk
oh, ik zat even een mail te typen, ze wordt dus vervangen? Ahhh mosterd - Lieke dus?
Oh en trouwens hier ook niets dan goede ervaringen met seks met dansers (neger of niet) hoewel goede ervaringen... Op 1 na maar die bleek homo.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven