Minnaar deel 16
dinsdag 13 maart 2012 om 17:08
Kunnen jullie een minnaar hebben zonder er verliefd op te worden? Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo'n man, je hechten.
Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden. Natuurlijk mogen forummers met een andere mening zich ook hier in de discussie mengen. Maar dit kan ook op een ander topic, namelijk deze; Vind jij een SV ook zo vervelend?
And I wonder if I ever cross your mind, for me it happens all the time.
Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden. Natuurlijk mogen forummers met een andere mening zich ook hier in de discussie mengen. Maar dit kan ook op een ander topic, namelijk deze; Vind jij een SV ook zo vervelend?
And I wonder if I ever cross your mind, for me it happens all the time.

maandag 26 maart 2012 om 11:50
Dank jullie wel voor jullie lieve en ondersteunende berichten terug. Het doet me veel, jullie berichten!
!
Verder gisterenavond een lang gesprek met nr 1 gehad, het gesprek begon heel vervelend, maar ik heb doorgezet om mijn onvrede op tafel te leggen, dit lucht uiteindelijk ook wel heel erg op. (dit lijkt misschien off toppic, maar ik ben natuurlijk niet helemaal voor niets aan een nr 2 begonnen.)
Ik ben blij dat de zon schijnt, het voorjaar echt begonnen is, en ga ik deze hele nare vervelende rot winter achter me laten, lekker borrels met vriendinnen drinken, aandacht en gezelligheid aan mijn kinderen geven en nr 1 natuurlijk, kop omhoog, energie in mijn kont en weer lekker helemaal mijn eigen iddan worden!
Ik heb er zin in
p.s. ik heb een aantal een vriendschapsverzoek gestuurd, omdat ik anders niet weet hoe je berichten naar elkaar kan sturen, moet je vrienden van elkaar zijn om dat te kunnen of zijn er ook andere manieren?
!
Verder gisterenavond een lang gesprek met nr 1 gehad, het gesprek begon heel vervelend, maar ik heb doorgezet om mijn onvrede op tafel te leggen, dit lucht uiteindelijk ook wel heel erg op. (dit lijkt misschien off toppic, maar ik ben natuurlijk niet helemaal voor niets aan een nr 2 begonnen.)
Ik ben blij dat de zon schijnt, het voorjaar echt begonnen is, en ga ik deze hele nare vervelende rot winter achter me laten, lekker borrels met vriendinnen drinken, aandacht en gezelligheid aan mijn kinderen geven en nr 1 natuurlijk, kop omhoog, energie in mijn kont en weer lekker helemaal mijn eigen iddan worden!
Ik heb er zin in
p.s. ik heb een aantal een vriendschapsverzoek gestuurd, omdat ik anders niet weet hoe je berichten naar elkaar kan sturen, moet je vrienden van elkaar zijn om dat te kunnen of zijn er ook andere manieren?
maandag 26 maart 2012 om 12:43
Heerlijk aphrodite. Voor die momenten doe je het uiteindelijk allemaal. Ik krijg ook al de hele ochtend leuke berichtjes. Zal ik vrij nemen? Dan kan ik je lekker verwennen....damn! Ja!
Maar dat kan nu ff niet. Moet mijn hoofd een beetje leegmaken en proberen om het mes uit mijn rug te krijgen. Beetje vaag allemaal, maar kan er verder niet veel over kwijt. Vragen mag natuurlijk per privé bericht.
Maar dat kan nu ff niet. Moet mijn hoofd een beetje leegmaken en proberen om het mes uit mijn rug te krijgen. Beetje vaag allemaal, maar kan er verder niet veel over kwijt. Vragen mag natuurlijk per privé bericht.
maandag 26 maart 2012 om 13:01
Hello ladies, na een tijdje meelezen heb ik nu genoeg moed verzamelt om ook een reactie te geven. Ik lees zoveel herkenbare emoties! Sinds december staat mijn leven behoorlijk op z'n kop. Ik was er niet actief naar op zoek (maar wel nieuwsgierig) maar ineens was er de mogelijkheid voor een nr. 2. M'n man is en blijft m'n eerste liefde dus verdere ervaring met mannen had ik nog niet. Vreemdgaan is niet zo m'n ding, maar dit was gewoon te spannend om aan m'n neus voorbij te laten gaan. Heb m'n man toen gepolst hoe hij over een "open relatie" dacht en tot m'n verbazing stond hij er positief tegenover. Sinds die tijd heb ik m'n nr. 2 3x ontmoet. Van verliefdheid is geen sprake, alleen lust. En toen kwam nr. 3... Het streelde m'n ego dat een jongere man (27 jr) interesse in mij had (degelijke, getrouwde ikke met kids). M'n man weet van nr. 2 (hij wil niet van tevoren weten wanneer we een date hebben, maar achteraf hebben we het er wel over) maar van nr. 3 nog niet alle ins en outs. M'n man heeft afgelopen weekend z'n eerste date met een ander gehad en daar ben ik nu wel blij om, op de een of andere manier voel ik me nu toch minder schuldig dat ik sex met andere mannen heb. Door omstandigheden heb ik nr. 2 (ook getrouwd en een open relatie) nu al ruim een maand niet gezien en het gaat ook nog wel even duren voordat dat weer gaat gebeuren. Ik heb ook nog 's de pech dat hij aan de andere kant van NL woont en ik geen telnummer van hem heb (we chatten). Ik "spreek" hem dus weinig, maar hebben bijna dagelijks contact via chat. Nr. 3 is een vrijgezelle jongen, maar ontzettend druk met z'n werk. Laatste keer is ook alweer 6 weken geleden, maar we hebben wel contact via Whatsapp en chat.
Dus ondertussen vlieg ik tegen het plafond op want ik heb weer zin in een date!! In dat heerlijke gevoel van die roze wolk waar Aphrodite het over heeft, dat "vreemde" lichaam, de spanning en de voorpret... Nog ff volhouden...
Dus ondertussen vlieg ik tegen het plafond op want ik heb weer zin in een date!! In dat heerlijke gevoel van die roze wolk waar Aphrodite het over heeft, dat "vreemde" lichaam, de spanning en de voorpret... Nog ff volhouden...
maandag 26 maart 2012 om 13:40
maandag 26 maart 2012 om 13:40
Wat ben ik altijd blij als ik weer eens even tijd heb om hier te komen meelezen. Al die herkenbare emoties...
Ook al die nieuwe verhalen, wat smul ik er van...
@meis34: leuk dat jouw partner er zo open tov staat!!
Wat ik me altijd afvraag...een nr3, hoe sta je daar voor open?
Ik merk dat er wel meerdere dames hier zijn met een nr1 en dan een nr2 en nr3. Zou het zelf denk ik niet kunnen? Hoe sta je open voor een nr3 als al volledig in de ban bent (wat bij mij toch zo is) van je nr2 en ook nog eens tijd genoeg moet hebben voor je nr1.
En, waar ligt dan het verschil? Waarom zijn het geen 2 evenwaardige nr2's? Is nr3 dan automatisch een niveautje lager dan nr2?
Ook al die nieuwe verhalen, wat smul ik er van...
@meis34: leuk dat jouw partner er zo open tov staat!!
Wat ik me altijd afvraag...een nr3, hoe sta je daar voor open?
Ik merk dat er wel meerdere dames hier zijn met een nr1 en dan een nr2 en nr3. Zou het zelf denk ik niet kunnen? Hoe sta je open voor een nr3 als al volledig in de ban bent (wat bij mij toch zo is) van je nr2 en ook nog eens tijd genoeg moet hebben voor je nr1.
En, waar ligt dan het verschil? Waarom zijn het geen 2 evenwaardige nr2's? Is nr3 dan automatisch een niveautje lager dan nr2?
maandag 26 maart 2012 om 13:53
@suikerspekjee nr. 2 ben ik via wordfeud tegengekomen (random opponent en chatten maar, van zijn kant uit) en nr. 3 via Facebook (gezamenlijke vage kennissen).
@ella het was niet zo lastig om voor nr. 3 te vallen. Leuke babbel en mooie kop. Hij woont in de buurt en nr. 2 niet. Wel handig om een lover dichtbij te hebben. Ik merk wel dat ik nr. 2 spannender en leuker vindt, hij is net meer m'n type. Qua bedprestaties is nr. 2 meer ervaren, hij laat me alle hoeken van de kamer zien. Nr. 3 is wat rustiger is z'n aanpak en liever.
@ella het was niet zo lastig om voor nr. 3 te vallen. Leuke babbel en mooie kop. Hij woont in de buurt en nr. 2 niet. Wel handig om een lover dichtbij te hebben. Ik merk wel dat ik nr. 2 spannender en leuker vindt, hij is net meer m'n type. Qua bedprestaties is nr. 2 meer ervaren, hij laat me alle hoeken van de kamer zien. Nr. 3 is wat rustiger is z'n aanpak en liever.
maandag 26 maart 2012 om 14:02
@meis34... Apart de nr 2... Haha.. Wel een leuke manier... En dan geluk hebben dat hij een wow factor had....
Oei gezamelijke vage kennis is dat niet gevaarlijk?
Wel grappig al die verhalen om te lezen... Ik flirt alleen eens op de sportschool,supermarkt of op het schoolplein... Saai hè haha....
En nu met het goede weer erop uit meis? Mooie mannen spotten?
Oei gezamelijke vage kennis is dat niet gevaarlijk?
Wel grappig al die verhalen om te lezen... Ik flirt alleen eens op de sportschool,supermarkt of op het schoolplein... Saai hè haha....
En nu met het goede weer erop uit meis? Mooie mannen spotten?
maandag 26 maart 2012 om 14:09
Gezamenlijke kennissen is wel gevaarlijk, maar te spannend om niet te doen. Je word er wel creatief van, ik kom in cafeetjes waar ik normaal gesproken niet gezien wil worden, maar waar het risico op bekenden het kleinst is .
Op het schoolplein flirten zie ik niet zo zitten. Alleen maar moeders en weinig vaders (die niet zo interessant zijn). Maar met dit mooie weer is mooie mannen spotten vanaf het terras geen vervelende bezigheid.
Op het schoolplein flirten zie ik niet zo zitten. Alleen maar moeders en weinig vaders (die niet zo interessant zijn). Maar met dit mooie weer is mooie mannen spotten vanaf het terras geen vervelende bezigheid.
maandag 26 maart 2012 om 14:15
@meis34 ja dat is een goede oplossing kroegen waar je normaal niet komt! Idd dicht bij kan ook weer heel spannend zijn hè!
Scheelt dat ik een man ben op dat schoolplein haha...
Ja idd ik was zaterdag in centrum, dan voel je bijna de ogen branden op je haha......
Wat voor man trekt bij jou dan de aandacht? Waar zeg je wow tegen?
Scheelt dat ik een man ben op dat schoolplein haha...
Ja idd ik was zaterdag in centrum, dan voel je bijna de ogen branden op je haha......
Wat voor man trekt bij jou dan de aandacht? Waar zeg je wow tegen?
maandag 26 maart 2012 om 15:36
hey meis34 dat is toevallig. Ik heb mijn nr2 ook via wordfeud. erg spannend gechat en afgelopen donderdag een hele hete date gehad. leef nog in een wolk. Volgende week zie we elkaar weer. Hotel geboekt voor de hele dag en avond. We hebben allebei een nr 1 en dat willen we echt zo houden. Geniet ervan
maandag 26 maart 2012 om 16:00
@tasje69 da's toevallig! Vond het raar om hier te vermelden dat ik nr. 2 via wf had ontmoet, maar het gebeurd dus vaker, gelukkig . Geniet nog even van dat lekkere gevoel, fijn dat je je nr. 2 volgende week alweer ziet!
@RobertInter sinds we het onderwerp "open relatie" hebben besproken gaat het qua sex een stuk beter tussen ons. Er is weer lekkere spanning tussen ons en ik krijg weer kriebels van hem. Hij vindt het spannend wat ik doe en hij mag ook rondkijken natuurlijk. Hij heeft onlangs z'n eerste date gehad (wist ik van tevoren) en we hebben het uitgebreid besproken na afloop. Van jaloezie bij mij is geen sprake, als ik m'n gang mag gaan, dan hij natuurlijk ook.
@suikerspekjee Tuurlijk heb ik voorkeur voor een type, maar ik heb ondertussen gemerkt dat een klik net zo belangrijk is. Met nr. 2 en 3 was de klik er gelukkig en was de sex ook lekker.
@RobertInter sinds we het onderwerp "open relatie" hebben besproken gaat het qua sex een stuk beter tussen ons. Er is weer lekkere spanning tussen ons en ik krijg weer kriebels van hem. Hij vindt het spannend wat ik doe en hij mag ook rondkijken natuurlijk. Hij heeft onlangs z'n eerste date gehad (wist ik van tevoren) en we hebben het uitgebreid besproken na afloop. Van jaloezie bij mij is geen sprake, als ik m'n gang mag gaan, dan hij natuurlijk ook.
@suikerspekjee Tuurlijk heb ik voorkeur voor een type, maar ik heb ondertussen gemerkt dat een klik net zo belangrijk is. Met nr. 2 en 3 was de klik er gelukkig en was de sex ook lekker.
maandag 26 maart 2012 om 16:12
Ik heb ook een leuke wordfeud vriend! Geen lichamelijke aantrekkingskracht maar wel erg gezellige chats! Ik kan het me dus ook goed voorstellen dat je iemand zo ontmoet.
Ik heb ook niet echt een bepaald type waar ik voor val. Meestal toch wel een kleurtje, maar dat is niet noodzakelijk. Kale koppen vind ik wel erg lekker en ondeugende pretoogjes. Vaak type foute man!
Nu heb ik een kleurtje en kaal, maar geen foute man.
Ik heb ook niet echt een bepaald type waar ik voor val. Meestal toch wel een kleurtje, maar dat is niet noodzakelijk. Kale koppen vind ik wel erg lekker en ondeugende pretoogjes. Vaak type foute man!
Nu heb ik een kleurtje en kaal, maar geen foute man.
maandag 26 maart 2012 om 16:33
maandag 26 maart 2012 om 16:39
Dat hoor je vaak dat de foute man in trek is...
Is ook een bepaalde spanning wat dat met zich mee brengt.
Damn ik ben niet kaal haha.....
Ik ga ook maar eens wordfreund pakken.... Is wel populair leest ik hier...
Is heerlijk terras weer..... Dus de dames mannen spotten ...
Ik vind het wel leuk om de verhalen hier te lezen...
En de ervaringen wat jullie meemaken!
Is ook een bepaalde spanning wat dat met zich mee brengt.
Damn ik ben niet kaal haha.....
Ik ga ook maar eens wordfreund pakken.... Is wel populair leest ik hier...
Is heerlijk terras weer..... Dus de dames mannen spotten ...
Ik vind het wel leuk om de verhalen hier te lezen...
En de ervaringen wat jullie meemaken!
maandag 26 maart 2012 om 16:45
Nr. 2 is qua uiterlijk geen foute man, maar wel een bepaald type man (waar ik dus niet verliefd op word). Hij kan ontzettend lomp uit de hoek komen, totaal niet reageren op een berichtje, hij doet het met meerdere vrouwen en praat graag over zichzelf. En toch blijf ik lichamelijk naar hem verlangen omdat ie zo ontzettend lekker is! Verder val ik meestal op mannen met donker haar / donker uiterlijk.
Nr. 3 liet me laatst weten dat hij me wel zag als potentiële partner. Heb hem duidelijk gemaakt dat dat er niet in zit en het alleen bij sex blijft. Hopelijk is het kwartje gevallen...
Nr. 3 liet me laatst weten dat hij me wel zag als potentiële partner. Heb hem duidelijk gemaakt dat dat er niet in zit en het alleen bij sex blijft. Hopelijk is het kwartje gevallen...
maandag 26 maart 2012 om 16:58
Zal me gelijk even netjes voorstellen. Heb hier ook een ander account. Maar ik wil het even gescheiden houden.
Ben een gelukkig getrouwde vrouw, heb kinderen, heb in het verleden ook wel een (single) minnaar gehad, dacht er verliefd op te zijn. En zo voelde het ook. Heb hem maar 2 keer gezien.
Huidige (gelukkig getrouwde) minnaar... we hadden bij de eerste (koffie)afspraak de afspraak gemaakt: verliefd worden doen we niet. Inmiddels hebben we elkaar daarna 3 keer gezien (en meer) en is het wel duidelijk dat we elkaar meer dan leuk vinden.
Tricky, maar ook weer heel erg mooi.
Ben een gelukkig getrouwde vrouw, heb kinderen, heb in het verleden ook wel een (single) minnaar gehad, dacht er verliefd op te zijn. En zo voelde het ook. Heb hem maar 2 keer gezien.
Huidige (gelukkig getrouwde) minnaar... we hadden bij de eerste (koffie)afspraak de afspraak gemaakt: verliefd worden doen we niet. Inmiddels hebben we elkaar daarna 3 keer gezien (en meer) en is het wel duidelijk dat we elkaar meer dan leuk vinden.
Tricky, maar ook weer heel erg mooi.
maandag 26 maart 2012 om 17:21
quote:meis34 schreef op 26 maart 2012 @ 16:00:
@tasje69 da's toevallig! Vond het raar om hier te vermelden dat ik nr. 2 via wf had ontmoet, maar het gebeurd dus vaker, gelukkig . Geniet nog even van dat lekkere gevoel, fijn dat je je nr. 2 volgende week alweer ziet!
Bijdeze het verzoek van Dexter om eens een potje te wf'en. Wat is je username? Mag hem ook per mail sturen hoor
Bijdeze het verzoek van Dexter om eens een potje te wf'en. Wat is je username? Mag hem ook per mail sturen hoor
marrk@live.nl alleen voor vrouwen die van spannende ondernemingen houden