Marokkaanse meisjes/vrouwen

27-03-2012 00:53 20 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hey meiden,

Ik woon in utrecht ben nederlands heb donkerhaar en beetje getint.

Ik ben 20 jaar, vaak als ik in de stad loop of waar dan ook kijken marokkaanse vrouwen of meisjes me zo boos aan, echt niet normaal het valt gewoon op ze bekijken me van onder naar boven. Als ogen konden doden nou dan was ik allang dood geweest, waarom doen ze dit toch...?
Vraag het eens aan ze.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Ik ben een schande voor de Islam. Volgens een vrouw voor de Aldi. Tja, ik lig er niet wakker van
Zijn het echt specifiek Marokkaanse meiden of is dit gewoon een beetje gebitch en jaloers gedrag wat alle meisjes kunnen vertonen? Sowieso zou ik me er weinig van aantrekken als ik jou was.
quote:patricia1987 schreef op 27 maart 2012 @ 00:55:

Ik ben een schande voor de Islam. Volgens een vrouw voor de Aldi.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Misschien moet je die button met " marokkaanse vrouwen zijn lelijk " van je jas halen.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:_lupine_ schreef op 27 maart 2012 @ 00:56:

Zijn het echt specifiek Marokkaanse meiden of is dit gewoon een beetje gebitch en jaloers gedrag wat alle meisjes kunnen vertonen? Sowieso zou ik me er weinig van aantrekken als ik jou was.

Ja eigenlijk wel het meest met een hoofdoekje, tuurlijk ook andere meiden wel is ik ben zelf altijd erg vrolijk haha, dus snap er vrij weinig van maar het valt wel op ja

het is niet dat ik er wakker van lig maar ik vind het zo raar ...
Tja...

Ik denk dat mensen sowieso naar andere mensen kijken, de een meer dan de de ander. Het maakt echt niet uit of ze dan een hoofddoek dragen of niet. Misschien kijk jij wel vooral naar die meiden en valt het je daarom meer op.

Mij komt het in ieder geval niet bekent voor. Ik herken het wel dat je je bekeken voelt door andere meiden, maar het kan iedereen zijn die dat doet.
Schande voor de Islam? Een meneer beweerde laatst adhv mijn twitter foto dat ik nieteens moslim ben
Ik ben Marokkaanse en ik kijk andere meiden nooit boos aan op straat dus we doen het niet allemaal, zucht.

Hoe weet je zo zeker dat ze Marokkaanse zijn? Noord afrikanen, arabische mensen lijken allemaal op elkaar. Misschien zit het allemaal in je hoofd en wil je ze stiekem zijn ofzo.

Met andere woorden get a life.
quote:patricia1987 schreef op 27 maart 2012 @ 00:55:

Ik ben een schande voor de Islam. Volgens een vrouw voor de Aldi. Tja, ik lig er niet wakker van Herkenbaar ik heb altijd schijt en loop met een sigaret op straat krijg dan ook van die opmerkingen.
Ik herken dat wel. Walgelijk zo een afkeurende blik. Maar die blik komt overigens niet alleen van marrokaanse of turkse meisjes. Die blikken komen gewoon van iedereen die stinkend jaloers zijn op je;) en eigenlijk zijn diegene nogal onzeker over Zichzelf. Want ze zien jou voorbij komen en denken "was ik maar zoals haar" dus dat!!
Ik krijg in de winter (als ik heel bleek ben) ook wel eens de vraag "Waar is je hoofddoek?!". Van random mensen. Meestal gaat daar idd boos gestaar aan vooraf.

Zeer irritant. Moet je je voorstellen dat je écht Marokkaans o.i.d. bent en je wil geen hoofddoek dragen.
Yep, boos gestaar herken ik. Ook van oudere mannen en vrouwen. En ik durf er twee handen voor in het vuur te steken dat ze Marokkaans zijn. Ik zie het verschil tussen Japanners, Koreanen en Chinezen, dus dit lukt me ook wel.

Waarschijnlijk vragen ze zich af waarom ik geen hoofddoek draag oid. Sommigen kijken zelfs zeer afkeurend, schudden nog net niet hun hoofd.

Enne.... nee, ik wil ze niet stiekem zijn
quote:Lizzl schreef op 27 maart 2012 @ 09:30:

Yep, boos gestaar herken ik. Ook van oudere mannen en vrouwen. En ik durf er twee handen voor in het vuur te steken dat ze Marokkaans zijn. Ik zie het verschil tussen Japanners, Koreanen en Chinezen, dus dit lukt me ook wel.

Waarschijnlijk vragen ze zich af waarom ik geen hoofddoek draag oid. Sommigen kijken zelfs zeer afkeurend, schudden nog net niet hun hoofd.

Enne.... nee, ik wil ze niet stiekem zijn En de meeste marokkanen herkennen marokkanen onderling dus denk dat het echt in je hoofd zit. Ben jij niet te veel bezig met om je heen kijken, ik als echte marokkaanse woon in een marokkaanse wijk en krijg wel eens opmerkingen maar niet zoals jij het beschrijft. Erg vreemd.
Geen idee in welke Marokkaanse wijk je woont, maar ik wil best eens met je door de wijk lopen. Dan blijf je 10 meter achter me lopen en dan zie en hoor je dat het niet in mijn hoofd zit.

Je lijkt uit te sluiten dat dit überhaupt mogelijk is... Waarom is dat? Omdat jij het niet doet of herkent, betekent niet dat het in mijn hoofd zit.
Zou het kunnen dat jij je op een manier kleed en/of gedraagd waardoor strenge moslima's zich aan je ergeren? Kleed je je bijvoorbeeld graag sexy, of ben je een flirt?
Ik iig niet. Ben zelfs wat saai gekleed, beetje jongensachtig. Avril Lavigne met een vleugje Pink, maar dan zonder kettingen, tattoo's, veiligheidsspelden in m'n oorlellen

Voor flirten ben ik te verlegen. Bovendien ben ik het type dat dan stil en klunzig wordt
Een vriend van mij wordt ook vaak aangezien voor Marrokaans terwijl hij het absoluut niet is. Kan dus heus dat ze denken dat je wel Marrokaanse bent zonder hoofddoek. Vervelend voor je, die blikken. Mijn idee is als je zoiets voelt het vaak wel klopt.
Loop je misschien gearmd met een Marokkaanse jongeman wanneer je deze dodelijke blikken krijgt?

In dat geval moet je meer naar je vriend kijken, hem steviger vastpakken, en geen goedkeuring zoeken bij omstanders.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven