wakker?

17-03-2012 23:03 2996 berichten
Als ik door de stad loop,

vraag ik me vaak af

Waarom zijn alle mensen

zo nors en zo kortaf?

Steeds maar sjagerijnig

en nooit 's in hun schik

Waarom zijn er zo weinig

figuren zoals ik?

Ik ben iemand die nooit moppert en nooit gromt

en ik zal je eens vertellen hoe dat komt

Ik word altijd wakker met een wijsje in m'n hoofd

'k loop de hele dag te zingen en te fluiten

Elke morgen wakker met een wijsje in m'n hoofd

als ik binnenkom, dan rinkelen de ruiten

Het is gewoon een wonder,

het is gewoon geluk

Wakker met een wijsje,

en m'n dag kan niet meer stuk,

en m'n dag kan niet meer stuk

Fiets ik langs een file

dan valt het me vaak op:

hoe deftiger de wagen

hoe knorriger de kop

Je ziet nooit iemand blij zijn

je hoort alleen gezeur

Nee, dat zou niks voor mij zijn

zo'n donderwolk humeur

Zelfs wanneer het buiten regent dat het giet

zing ik opgewekt het allerhoogste lied

Want ik word altijd wakker met een wijsje in m'n hoofd

het is gewoon geluk

Wakker met een wijsje,

Ik stap altijd met m'n beste been uit bed

en voor de spiegel doe ik samen een duet

Pas als ik slapen ga, vind ik het wel genoeg

maar dan verheug ik mij alweer op morgenvroeg

Want dan word ik weer wakker met een wijsje in m'n hoofd

het is gewoon geluk

Wakker met een wijsje,

Ik word altijd wakker met een wijsje in m'n hoofd

Elke morgen wakker met een wijsje in 'm hoofd

het is gewoon geluk

Wakker met een wijsje,

kinderen voor kinderen op youtube
Mv ik ben ieder weekend alleen thuis. Deze week ga ik van vrijdag tot maandag naar huis tot vorige week van vrijdag tot zondag.

Ben nu bij therapie tot later!
Goedemorgen!

Fijne dag vandaag, IBI. Je weekend klinkt leuk, ik zou zo meegaan.

MV, waarom zoek je niet een hobby die niet veel kost? Via MP kun je vaak goedkoop aan materialen komen.

Je hebt goed geslapen trouwens, fijn hoor! Geen dutje meer voor de cursus vanavond denk ik?
Alle reacties Link kopieren
Thee, ik weet dat jij Koffietijd kijkt, wat een lekker gerecht gister he (spanakopita)!!!! Ik ben al heel lang op zoek naar die mini koekenpannetjes die ook in de oven kan, gister maar een email naar Koffietijd gestuurd waar zij ze vandaan hebben. Meestal krijg je bij rtl nooit antwoord terug hoor, heb al vaker een vraag gemaild maar nog nooit antwoord gehad.

Voor de rest om te zien wat voor lekkers ik bedoel (denk echt makkelijk, dus die irritante Casper had wel even gelijk, hij zou het alleen niet 100 keer in elke aflevering moeten zeggen);

spanakopita
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Moge Heleen.

Nee geen dutje voor mij vandaag, voel me super.

Ik denk dat ik mij nu maar ga toeleggen op het koken. Heb daar nog veel in te doen om verder te komen. Maar frobelen is mijn grootste hobby denk ik. Ik heb een leuk idee daarvoor en wil kijken of de Action daar goedkope verf voor heeft.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Zie je nu. MV, wat een goede nachtrust voor je doet!

Hou dit vast!! Op tijd erin, en op tijd eruit!
Goodmorning to y'all!

Vraagje aan de kokkies, ik wil vanavond een preitaart maken, maar eeh hoe die ik dat? Heb wel al het een en ander gevonden, maar wil een gegarandeerd lekker recept

Ik heb pakje deeg voor hartige taart in huis, heb uiteraard prei, melk, eieren, kaas, spekblokjes. Prei en spekjes roerbakken dan dat op de taartbodem doen, en dan de rest klutsen en er overheen?
Ik bak de bodem meestal 5 minuutjes voor zodat hij niet klef wordt.

De vulling meng ik al in de kom door elkaar, prei en spekblokjes dus (afgekoeld) door het eimengsel.

Klinkt lekker Maroon!
Mogguh

Pffff ik ben zo moe... Ik denk dat na een paar weken hyperen, het nu omgeslagen is. Ben zo gaar...

Taart klinkt lekker Maroon. MV, fijn, zo'n goede nacht!

Ieb je klinkt goed, veel plezier alvast komend weekend!
Eens met Heleen. Door elkaar doen met mengsel. Ik zou er nog wat geraspte kaas bij doen persoonlijk, alleen prei en spek is wat mager. Evt. wat rode paprika of champignons. Ui of sjalot zou ik nog doen en kruiden.

Bodem en zijkanten even met wat paneermeel bestrooien. Met vork wat gaatjes in de bodem prikken. En blind bakken heel kort is een goed plan.

Krijg je zoiets:

http://i576.photobucket.c ... erie/quiches/P7010338.jpg
Oja, mengsel laat ik altijd even uitlekken en afkoelen in een zeef.
Oh mijn quiche subgedoe van mijn photobucket staat nog op public zie ik; http://s576.photobucket.c ... alerie/quiches/?start=all
Niks te melden. Ga even lekker naar buiten.

Fijne dag allemaal
Zo ik heb glas en plastic weggebracht en drie tassen boodschappen gehaald. Best handig om dat nu eens midden op de dag te doen ipv rond etenstijd
Zo, buiten was het lekker maar weer eenmaal binnen voelen mijn handen aan als waterijsjes. Ga dus maar even aan de slag!

Hier is het buiten ook net te fris om te zitten. Ik zit dus maar in de keuken. Kan ik gelijk de sneetjes stokbrood met kaas in de oven in de gaten houden want voor je het weet zijn ze zwart in plaats van bruin. Heb een pan Franse uiensoep gemaakt waar we die sneetjes stokbrood straks in gaan dippen.

Af en toe zie ik vanuit mijn ooghoeken een paar kinderen verticaal voorbij komen, ze staan op de trampoline. Die zullen het wel niet snel koud krijgen.

Ik ga de groenten maar eens snijden en wassen. Lees straks wel bij.

Voor straks allemaal vast smakelijk eten!
Wat is het hier rustig!

Ik ben al min of meer klaar om te gaan slapen. Zo moe de hele dag. Ben nu op Gemist naar het Vragenuurtje aan het kijken. Dat is vast wel slaapverwekkend genoeg
Zo ben er weer. Er is weer iemand afgevallen deze week. We zijn nu nog maar met zijn 2e. Van 13 naar 2 gaat wel snel he . Deze week een dvd gekregen met ontspanningsoefeningen, ben benieuwd, ga ze morgen bekijken.

Ik ben zoooo moe dat ik denk dat ik snel in slaap val.
Wedstrijdje doen dan, Myleen?
Hhahahha. Ik ben er nog wel maar oh wat ben ik moe. Moet het nog even rekken, anders ben ik een halve nacht weer wakker.

Red jij het nog?
Ja ik ben er nog
Allemaal!

MV wat ben je goed bezig meid. Probeer het ritme vast te houden. DVD consequent doen hoor. Ontspanningsoefening zijn heel goed, maar niet zomaar voor één keertje. Probeer het dagelijks te doen.

Moosje, jammer van vrijdag. Volgende keer beter!
Hallo allen!

Waar bestaat die curcus uit Mleen, die je vanavond gedaan hebt? Wel lekker zeker, om zo moe maar voldaan thuis te komen?
Nou, eh, slaap lekker allemaal!

Serieus, andere titel volgend deel.
Heleen, kijk nog even naar mijn aanvulling van mijn posting op jouw topic.
Moon, er staat iets op hyves voor je.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven