wakker?

17-03-2012 23:03 2996 berichten
Als ik door de stad loop,

vraag ik me vaak af

Waarom zijn alle mensen

zo nors en zo kortaf?

Steeds maar sjagerijnig

en nooit 's in hun schik

Waarom zijn er zo weinig

figuren zoals ik?

Ik ben iemand die nooit moppert en nooit gromt

en ik zal je eens vertellen hoe dat komt

Ik word altijd wakker met een wijsje in m'n hoofd

'k loop de hele dag te zingen en te fluiten

Elke morgen wakker met een wijsje in m'n hoofd

als ik binnenkom, dan rinkelen de ruiten

Het is gewoon een wonder,

het is gewoon geluk

Wakker met een wijsje,

en m'n dag kan niet meer stuk,

en m'n dag kan niet meer stuk

Fiets ik langs een file

dan valt het me vaak op:

hoe deftiger de wagen

hoe knorriger de kop

Je ziet nooit iemand blij zijn

je hoort alleen gezeur

Nee, dat zou niks voor mij zijn

zo'n donderwolk humeur

Zelfs wanneer het buiten regent dat het giet

zing ik opgewekt het allerhoogste lied

Want ik word altijd wakker met een wijsje in m'n hoofd

het is gewoon geluk

Wakker met een wijsje,

Ik stap altijd met m'n beste been uit bed

en voor de spiegel doe ik samen een duet

Pas als ik slapen ga, vind ik het wel genoeg

maar dan verheug ik mij alweer op morgenvroeg

Want dan word ik weer wakker met een wijsje in m'n hoofd

het is gewoon geluk

Wakker met een wijsje,

Ik word altijd wakker met een wijsje in m'n hoofd

Elke morgen wakker met een wijsje in 'm hoofd

het is gewoon geluk

Wakker met een wijsje,

kinderen voor kinderen op youtube
Gelukkig kun je daar zelf topics verwijderen. Ik had nogal openhartig iets geschreven en niemand reageerde. Nou ja dan niet... nu is het weer weg
Kijk, dat is een handig forum. Jammer van de reacties Moon, maar dat heb je soms. Mensen die er niet over nadenken hoe hun tekst op anderen overkomt.
Denk dat Viva leeg zou zijn als ze zo'n functie maakten. Je kunt namelijk best impulsief denken: kuttopic en *hop* weg is het.

Alleen van Martin zou er dan nog e.e.a. staan denk ik
Alle reacties Link kopieren
quote:ikbenikenbenertrotsop schreef op 26 maart 2012 @ 20:47:

[...]

ja heerlijk is dat he (nou ja althans de lampen aan doen ik heb de gordijnen nooit open als ik alleen thuis ben) Kaarsjes aansteken gezellig hoor.

Zo thee 2 weken geleden was neefje bij mij thuis en die vroeg of hij de kaasjes voor een keer aan mocht steken. Dus ik zeg ja, heb toch zo'n lange aansteker en moet leren dat hij al een grote jongen is en dingen zelf kan doen. Dus ik was de vaatwasser aan het leeghalen en hij stak de kaarsjes aan. Ineens hoor ik hem in zichzelf mompelen en ga luisteren. Hoor ik dat hij de naamkaarsen die ik van jou heb gekregen aan het oplezen is en zie hem zo met die aansteker naar het lont gaan. Dus ik gauw roepen: NEE die niet! Arme knul keek me helemaal verschikt aan. De kaarsen staan op de plank waar vroeger een open haard stond. Daar heb ik 2 soorten glazen vazen staan met bovenop die vaas een theelicht houder heb daar altijd van die grote theelichten in. De vazen zelf vul ik telkens met iets van het seizoen nu met die grote nep paaseieren. Aan beide uiteinde van de plank staat 1 vaas. Dan heb je in het midden daarvan 5 andere kaarsen staan. 1 kaars die je kan branden, 1 naam kaars, 1 kaars die je kan branden, 1 naam kaars en weer een kaars die je kan branden.

Nou ja neefje duidelijk gemaakt dat die er voor de sier staan dat die kaarsen me dierbaar zijn en dat ik ze van iemand van het forum heb gekregen dat begreep hij wel. Zei zelf al dat hij het wel zonde vond om ze aan te steken de schat.Ach jeetje Ieb, ik had geen idee dat je mijn kaarsen nog had... Misschien keer kort aansteken zeg maar in het kader van brandend vuurtje... maar misschien zeg ik wel heel iets geks. Ik heb ze toen iig met zorg voor je gekozen en ben blij dat je ze nog hebt. En actie van neefje snap ik ook wel
Ben moe en ga (denk voor mijn doen erg vroeg) slapen. Heb leentje gemaild en meer dan uur met goede (niet forum) vriendin gebeld. Was leuk, gezellig en fijn.

Zij dacht dat het niet goed met me ging (o.a. door afzeggen lunch laatst) en juist gezegd dat ik in goede flow (zoals Moon het omschrijft) zit en dit ook even wilde behouden.

Wel (hoe bizar) al op dag 1 van weekmenu afgeweken. Nu zo niet vergeten draadjesvlees uit te zetten voor ik ga slapen. Valt al ongeveer bijna lekker uit elkaar dus wordt vast lekkere hachee morgen.

Ah MV, nu snap ik je bakjes-bericht!
Ik schrik soms van de reacties op gevoelige topics hier. Het topic over de vrouw wiens man misschien een kind bij een ander heeft verwekt loopt vol. En niet met nuttige of constructieve dingen.

Zeg ik er wat van, ligt het kennelijk aan mij.
Heb dat topic niet gevolgd maar herken wel wat je zegt hoor Heleen, daarom wis ik regelmatig mijn reactie voordat ik hem verstuur. Ik ben verbaal niet altijd even sterk, en vind het dan lastig om mijn standpunt duidelijk te maken, dus om narigheid te voorkomen reageer ik dan maar helemaal niet, maar eigenlijk is dat natuurlijk heel erg jammer
Ik heb het topic dat heleen noemt deels gevolgd, maar geen zinnige dingen bij te dragen,

Het topic over de Russische echtgenote loopt ook aardig uit de hand.

Maar hoe dan ook, ik ga jullie een fijne en goede nacht wensen. Dat ik dat rond 23u deed is toch zeker 1,5 week geleden
Zo jammer dat sommige mensen het hier slechts als makkelijk vermaak zien. Er zitten echte mensen achter de meeste verhalen, ik probeer daar rekening mee te houden.
Welterusten Thee!
Slaap lekker Thee.

Het is rustig hier de laatste paar dagen.
Ja heel jammer. De topics die jullie noemen heb ik nauwelijks gevolgd.

Ik had hetzelfde onderwerp waar ik op het andere forum weinig respons op kreeg, naar een vriend gemaild. En ik krijg een reactie.... echt de spijker op zijn kop. Dat is dan wel weer heel fijn.

Ik weet niet hoe men op t forum gaat reageren op mijn wis-actie... maar het is nu al weg. Helaasch...

Maroon, je bent dan misschien niet haantje-de-voorste in die keiharde topics maar ik kan je posts en je berichten achter de schermen wel erg waarderen Is ook wat waard denk ik.
Thee fijn dat je het hebt kunnen uitleggen aan vriendin. Lastig is dat als de ander denkt te weten dat het niet goed gaat. Ik ga dan aan mezelf twijfelen.
Dankje Moon!

Lig inmiddels al in bed, nog even tv kijken en dan slapen, welterusten iedereen!
Goedenavond wakkeren.
Goedenavond. Ik kijk nog even wat op Gemist en ga dan slapen.

Hoop dat er nog wat gezelligheid ontstaat straks!
Ik hoop het ook Moon al ben ik niet van plan het laat te maken. Trustuh.
Hier nog een beetje P&W, zal oppassen dat ik de herhaling mis

Is Paul Simon (nog) een goede live-artiest? Graceland bestaat 25 jaar en meneer komt naar Amsterdam in juli. Met de reunie van Simon & Garfunkel (2003?) baalde ik dat ik er geen geld voor had, maar of een avondje Simon de moeite is??? Iemand enig idee? Of ervaringen met Ziggo Dome Amsterdam (oid)?
Ziggo Dome is nog niet open (bouwen nog), maar heb er de komende zomer twee concerten. Ben ook benieuwd.
Hallo wakkeren!

Geen idee of Paul Simon nog live kan zingen. Als ie net zo goed is tegenwoordig als Peter Gabriel zou ik niet gaan.
Paul Simon schijnt wel een goede live-artiest te zijn. You tube hem anders ff.
quote:Jonari schreef op 26 maart 2012 @ 23:58:

Hallo wakkeren!

Geen idee of Paul Simon nog live kan zingen. Als ie net zo goed is tegenwoordig als Peter Gabriel zou ik niet gaan.
ben ineens beetje somber. Ik ga even kijken of ik nog iets leuks kan lezen op het forum en anders ga ik wat kijken op uitzending gemist.

Truste voor straks!
Ibi
Ieb kijk ff op comedy central, meestal wel grappige series. Jij ook alvast trustuh.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven